Iholla-sarjan julkkistähdet. Mukana Erika Vikman.
http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/iholla/uutiset/artikkeli/tassa-ova…
En kestä. Ehkä kestä. Ei, tiedän en kestä. Nyt se Erika ja Danny-show on telkkarissa. Onneksi tiedän kanavan ja kellonajan etten vahingossakaan.
Kommentit (22)
Aluksi ajattelin lähtökohtaisesti VMP, niin kuin ajattelee varmaan moni muukin. Olisikohan tässä muuten pieni parannuksen paikka...
Vain Sini Sabotage ja Komulainen sanoivat jotain, muut ei. Ei edes Nisula, vaikka lautailua harrastankin.
Mutta luin hahmoista ja tulin siihen päätökseen, että saattaa olla ihan mielenkiintoisia seurattavia! Etenkin omieni harrastusten puolesta Nisula ja Friman.
Sabotage kiinnostaa myös piiriensä vuoksi. Komulainen ja Vikman ei niinkään, mutta saattaahan he yllättää.
Nyt on pelattava koko Danny-kortti loppuun kun rauta on kuumaa..
Täyttä roskaa. Kai jotkut tyhjäpäät haluavat tässäkin sarjassa seurata "julkkiksia". Minä olisin halunnut seurata tavallisia ihmisiä tavallisissa askareissaan. Tähän täytyy näköjään mennä tässäkin ohjelmassa.
Jätän väliin ja esitän haisevan vastalauseeni.
Lumilautailija Nisula ja musiikkitoimittaja Frimanin elämät kiinnostaa jonkin verran, koska eivät ole kuluneita kasvoja ja heillä on ihan mielenkiintoiset alat.
Muut sitten taas ei kiinnosta. Dannyn nuorikko otettu mukaan vain ja ainoastaan Seiska-viihdearvon vuoksi. Kristiina Komulaisen kova ja terävä ääni särkee päätäni eikä kiinnosta himoliikkujan/suorittajan elämä (siihen on Fittness-päiväkirjat -ohjelma). Sini Sabotage on kaikista epäkiinnostavin. Sammunut tähti, yhden hitin (karsean sellaisen) ihme ja hänen kaveripiirinsä on SIETÄMÄTÖN (julkkistyrkkyjä kaikki).
Odotin parempaa kattausta.
Outoa, että ottivat tälle kaudelle mukaan julkkiksia. Esim. Ylen hitti Sohvaperunat ja Maikkarin Keittiöelämää ovat osoittaneet, että useimmiten tavallisten ihmisten elämä onkin mielenkiintoisempaa katsottavaa kuin pikkujulkkisten sekoilu.
Kristiina Komolaisessa ei ole mitään mielenkiintoista. Ankea valinta.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina Komolaisessa ei ole mitään mielenkiintoista. Ankea valinta.
Komulaisessa*
Oliko edellinen miesten Iholla-kausi niin suuri floppi, että halusivat nyt kokeilla jotain uutta?
Palsta tulee täyttymään papan ja nuorikon suhteen kauhistelijoista, vaikka "kukaan ei tätä sarjaa katso."
Yyyh mika pettymys :(
Olen odottanu uutta kautta innolla, musta sarjan mahtavuus on just siina etta seurataan ihan tavallisia ihmisia.
Ei kiinnosta kenenkaan julkisuustyrkyn uranedistaminen ja 100% varma armoton esittaminen kameroille.
Eikö nuo olisi sopinut paremmin siihen Tavallista elämää -sarjaan, jossa oli mm. Lampela & Kärpänen, Sofia & Niko, jne.
Ajatelkaa, päästään näkemään ihan telkkarista kun iso D ja pikku E pussailee. <3
Tuo Vikman ei kiinnostanut ketään vielä edes tangokuningattarena, KUNNES ---- ja nyt naisen insta-kuvia on lehdet väärällään. Muistaako kukaan, että on oikeasti laulaja?
MIKSI tämä sarja halutaan pilata?! Ei voi ymmärtää! Tähän asti ollut tyylikkäästi tehty, ja miesten kausi oli yksi parhaista. Nytkö halutaan sitten nostaa katsojalukuja samalla julkkistyrkkypaskalla, mutä koko tv on muutenkin täynnä? :(((
Mä oon vaan niin kiitollinen, että uutta kautta vielä tulee. Olin jo melkein luovuttanut koko ohjelman suhteen, kun pitkään aikaan ei ole taas kuulunut mitään. Kyseisistä julkkiksista tunnistin naamasta vain yhden ja toisen tunnistin nimestä. Onhan siellä aiemminkin ollut pikkujulkkiksia, niin mitäpä tuosta.
Mun täytyy myöntää, että kurkattava on, mutta pizän vieressä oksennusvatia.
Miltä ajanjaksolta noiden elämää on kuvattu? Yleensähän Iholla-kausi (tai ainakin ne ekat) on sisältänyt tapahtumia kesältä uuden vuoden aattoon asti. Onko julkkiskauden kaikki jaksot jo kuvattu vai kuvataanko niitä nyt paraikaa / kevättalven aikana? Ohjelma alkaa siis huhtikuussa.
Ääh, ihan tyhmää, että on jotain "julkkiksia". Olen monesti ajatellut, että tulispa taas Iholla ja ihan sellaisena kuin oli aluksi eli tavallisia naisia (jostain syystä miehet ei ollut mielestäni kiinnostavia) ja nyt sitten tämä. No, eipä tarvi tätäkään katsoa.
Ovatpa löytäneetkin epäkiinnostavia "julkkiksia."