Tajuaako palstan trollaajat, että
yleensä heitä trollataan takaisin?
Myös kirjoitettu reaktio trollaukseen on samanlaista trollausta, jolla saa ketjuun kiivaampaa keskustelua ja voi katsoa, kuinka pitkälle trollaaja on valmis omistautumaan aloitukselleen, ennen kuin paljastaa itsensä, kun ei enää jaksa vastailla.
Kommentit (10)
Tajuatko sinä että aika on rajallinen?
Pelkkä vitsihän tämä koko foorumi on joten mitä sitten. Ei kai tänne kukaan tosissaan kirjoittele muutenkaan.
45 vuotta tehnyt hommia tietokoneiden parissa. Saat olla aika kova, jos meinaat minut väsyttää. Pystyn kahvin voimalla trollaamaan 2 vuorokautta putkeen helposti. Sitten tunnin nokoset ja pari kofeiinitabua lärviin ja taas mennään. Sulla tuskin enää edes elinaikaa jäljellä niin paljon, että voisit saavuttaa saman kondiksen kuin minä. Olet jo hävinnyt.
dator kirjoitti:
45 vuotta tehnyt hommia tietokoneiden parissa. Saat olla aika kova, jos meinaat minut väsyttää. Pystyn kahvin voimalla trollaamaan 2 vuorokautta putkeen helposti. Sitten tunnin nokoset ja pari kofeiinitabua lärviin ja taas mennään. Sulla tuskin enää edes elinaikaa jäljellä niin paljon, että voisit saavuttaa saman kondiksen kuin minä. Olet jo hävinnyt.
Sinä olet yksin aloituksen tekijänä. Vastatrollaajia sen sijaan innostuu useampi mukaan ;)
dator kirjoitti:
Kuulostaapa terveelliseltä. Ullapertti siellä uhoaa pieruverkkareissaan kofeiinitablettien voimalla. Onnea loppuelämääsi, sitä ei ole enää paljoa.
dator kirjoitti:
Kyllä me ne "kofeiinitabut" tiedetään. Oikeasti käytät piriä.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko sinä että aika on rajallinen?
Aika. Sovittu juttu. Riippuu myös missä ulottovuudesta onko aika, meneekö aika eteenpäin, taaksepäin vaiko meneekö mihinkään suuntaan. UUH miten jänskää!
Kaikenmaailman trollailu ja provoilu vain laskee palstan arvoa ja yleensä kaikkea sen vakavastiotettavuutta milloinkaan.Lopulta kukaan ei viitsi enää kirjoittaa mitään oikeaa ja todellista,kaikki on vaan yhtä hömpötystä ja höpöhöpöä-ajan hukkaanheittämistä siis koko kirjoittamaan vaivautuminen enää sitten.
Hys hys, ei kerrota niille.