Onko fleshlight mielestäsi tiukka?
Verrattuna oikeaan tavaraan? Mielestäni mun naisella on tiukempi. FL kuitenkin hyvä korvike kun aitoa ei ole saatavilla.
Kommentit (46)
Kuinka paljon tollanen insertti kestää käyttöä? Mun flesu muuttuu lämmitysvedessä lillittyään ällöksi, tarttuvaksi limaklöntiksi. Ei se alussa ollut tuollainen. Oon nyt käyttänyt omaani kymmenkunta kertaa ja joka käytön jälkeen pessyt, kuivannut ja puuteroinut. Käytössä vesipohjainen liukkari.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon tollanen insertti kestää käyttöä? Mun flesu muuttuu lämmitysvedessä lillittyään ällöksi, tarttuvaksi limaklöntiksi. Ei se alussa ollut tuollainen. Oon nyt käyttänyt omaani kymmenkunta kertaa ja joka käytön jälkeen pessyt, kuivannut ja puuteroinut. Käytössä vesipohjainen liukkari.
Insertti kestää helposti useita vuosia.
Ei sitä pidä missään vedessä lillutella lämpimäksi. Lämmität sen sille tarkoitetulla lämmittimellä, jos lämmitettyä kaipaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä pidä missään vedessä lillutella lämpimäksi. Lämmität sen sille tarkoitetulla lämmittimellä, jos lämmitettyä kaipaat.
Käyttöohjeissa nimenomaan sanotaan että lämmitä fleshlight haluttuun lämpötilaan lämpimässä vedessä.
Sanoisin että värkki ei ole hintansa arvoinen jos menee kuukaudessa paskaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä pidä missään vedessä lillutella lämpimäksi. Lämmität sen sille tarkoitetulla lämmittimellä, jos lämmitettyä kaipaat.Käyttöohjeissa nimenomaan sanotaan että lämmitä fleshlight haluttuun lämpötilaan lämpimässä vedessä.
Sanoisin että värkki ei ole hintansa arvoinen jos menee kuukaudessa paskaksi.
Ei ainakaan mun flesun käyttöohjeissa sellaista lue.
Kyllähän nämä kestävät jopa useita vuosia kuten kaikki tietävät. Itse en ole missään vedessä lillutellut vaan käyttänyt erillistä lämmitintä silloin kun olen lämmitystä kaivannut, yleensä en.
Ehkä sun tuote on viallinen maanantaikappale tai jopa kiinankopio?
Kai sä nyt tiedät että näitä on myyty ihan helvetisti ja keskustelupalstoilla pitkin maailmaa ei ole mainitsemaasi ongelmaa tiedossa. Toki väärällä käytöllä pilaa minkä vaan tuotteen.
Nooh, googletahan fleshlight gets sticky niin ymmärrät ongelman laajuuden.
tai how to use fleshlight.
" Take the gel insert out of the plastic case and place it in a sink of hot tap water or just run it under the hot tap for a minute. Warm the gel insert to the desired temperature"
Taidat elää kumipilluja myymällä?
Vierailija kirjoitti:
" Take the gel insert out of the plastic case and place it in a sink of hot tap water or just run it under the hot tap for a minute. Warm the gel insert to the desired temperature"
Hehehee, tyyppi vinkuu pilalle menneestä kumipillustaan tyyppille jonka epäilee myyvän kumipilluja.
Melkoista sapelien kalistelua. =D
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti?
Sait ylempänä ohjeet miten fleshlightisi pysyy paremmassa kunnossa, mutta sun reagointi oli että alat syyttään sitä kumipillujen myyjäksi. =D
Kyllä stamina on vaan hyvä. Ehkä jopa liian hyvä, koska laukeen aika nopeesti sen kans, tosin ainahan voi ottaa uusinnan.
Säälittäviä ukkoja kun runkkavat noihin tekohärpäkkeisiin ja sitten pestään huuhdellaan ja kuivatellan härpäke.ei luoja.sairasta.totaalinen turn off jos jollain miehellä kaapissa näkisi.
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä ukkoja kun runkkavat noihin tekohärpäkkeisiin ja sitten pestään huuhdellaan ja kuivatellan härpäke.ei luoja.sairasta.totaalinen turn off jos jollain miehellä kaapissa näkisi.
Mutta käteen vetäminen ei ole laisinkaan säälittävää?
Mutta jos "härpäkettä" käyttää niin pitäisikö se siis jättää huuhtelematta ja kuivaamatta niin olisi vähemmän sairasta??
Vierailija kirjoitti:
Naiset vasta säälittäviä ovat kun käyttävät jotain tekomunia joita sitten pestään ja kuivatellaan.
ei luoja... totaalinen turn off... jne.
*huomaako kukaan miten typerä tuo komentti on*
Vierailija kirjoitti:
Itse olet säälittävä.
Parempi se on kuin aito tavara. Saa aina kun haluttaa, ei nalkuta eikä tarvi leperrellä jonnin joutavia juttuja. Tekopimppi pitää turpansa kiinni ja tekee hommansa niin kuin sen pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Parempi se on kuin aito tavara. Saa aina kun haluttaa, ei nalkuta eikä tarvi leperrellä jonnin joutavia juttuja. Tekopimppi pitää turpansa kiinni ja tekee hommansa niin kuin sen pitääkin.
Hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Minusta oma flesu liian tiukka, onko eri kokoisia?
On erikokoisia vaikka kuinka paljon ja erilaisilla sisustoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei saakeli että löytyy tyhmiä ihmisiä.
Tervetuloa 2000-luvulle, seksuaalisuus ei ole enään tabu. Ei edes miehen masturbointi apuvälineitä käyttäen.
Kauhean nolo ja kolho ja epämukava härveli. Ei käy naisen korvikkeeksi eikä oikein edes nyrkin korvikkeeksi. Seksikaupan myyjä täällä vaan yrittää keskustella itsensä kanssa :)
Väärätunne kirjoitti:
Kauhean nolo ja kolho ja epämukava härveli. Ei käy naisen korvikkeeksi eikä oikein edes nyrkin korvikkeeksi. Seksikaupan myyjä täällä vaan yrittää keskustella itsensä kanssa :)
Typerys. Miesten seksilelut eivät ole sen nolompia kuin naistenkaan.
Foliopipo väittämiisi onkin jo vähän hankalampi vastata. =D
On se kumma juttu kun yhä vaan jotkut kehtaa olla sitä mieltä että miesten runkkaaminen apuvälineillä on jotenkin noloa.
Nainen jolta löytyy vibraattori yöpöydänlaatikosta sen sijaan on itsenäinen ja avarakatseinen upea ilmestys.
Miehillä on ihan samat oikeudet nauttia seksuaalisuudestaan kuin naisillakin apuvälineillä tai ilman.
Ei kannata ostaa liian kireetä flesarii, menee pelkäks pidättelyks tai tuntuu paskamaiselta ja hiertää munan rikki.