Millainen on tuntemasi Tea/Teea?
Minä tunnen vain yhden ja on lapsen opettaja. Oikein mukava persoona.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään. Tulee vaan tytöt tykkää tea, joka on niiiin ärsyttävä!
Mut hyvä biisi 😆
Tarhassa ja 1. luokalla oli nätein tyttö nimeltään Tea. ❤️
Lukiossa oli Tea ja hän oli itsekkäin ihminen, jonka olen tavannut. Kuorossa, jossa olin oli myös Tea ja hän oli ihana ja iloinen tyttö.
Romanttinen ja herkkä, odottaa sitä oikeaa, jota ei ole valitettavasti löytynyt.
White trash -nimi, jota annettiin iloisella 90-luvulla. Mukavia, mutta yksinkertaisia tyttöjä.
P.S. Valitse nimen e-kirjainten määrä jo nyt nimenantovaiheessa, helpottaa meidän muiden ihmisten elämää.
Aivan jäätävä jakorasia. Lähentelee 30v mutta panee 18-20v jannuja,joita käy teinien suosimista räkälöistä noukkimassa. Mutta ei nimi naista jos ei nainen nimeä, eikös niin
Entinen työkaveri. Keski-ikäinen, lihava, homssuinen. Oli kuulemma peliriippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
White trash -nimi, jota annettiin iloisella 90-luvulla. Mukavia, mutta yksinkertaisia tyttöjä.
P.S. Valitse nimen e-kirjainten määrä jo nyt nimenantovaiheessa, helpottaa meidän muiden ihmisten elämää.
Olen tuntenut yhden Teean joka opiskeli filosofiaa ja myöhemmin väitteli tohtoriksi.
Luokallani oli Tea. Ylimielinen, jotenkin rajoittunut ja hikipinko. Siis yläasteella.
Yläasteen jälkeen alkoi dokailla ja paneskella. Nyt elää sossupummina vaikka sai todella hyvät arvosanat lukiosta. Olisi voinut tulla vaikka mitä. Mutta minkäs teet. Itse elämänsä hukkaa.
Vierailija kirjoitti:
No jos siitä yhden e-n nimiversion omaavasta tytöstä tulee sitten myöhemmin, aikuisena lentoemo,niin se sitten kysyy kai niiltä liikemiesmatkustajilta siellä business-luokassa sitten ,että : " Coffee ,tea or me ? "....
Vierailija kirjoitti:
Luokallani oli Tea. Ylimielinen, jotenkin rajoittunut ja hikipinko. Siis yläasteella.
Yläasteen jälkeen alkoi dokailla ja paneskella. Nyt elää sossupummina vaikka sai todella hyvät arvosanat lukiosta. Olisi voinut tulla vaikka mitä. Mutta minkäs teet. Itse elämänsä hukkaa.
Mutta sinä sensijaan ja hänestä siinä poiketen käytitkin sen ajan silloin johonkin paljon hyödyllisempään ja arvokkaampaan ja olet nyt todella 'JOTAIN'? Eiks'vaan....
Yksinkertainen mutta ystävällinen. Aika rauhallinen ja vaatimaton.
Parempi kuitenkin Tea joka siis tarkoittaa enkuksi 'teetä' ,kuin Mea joka tarkoittaa espanjaksi ,että 'pissaa'. No kyllähähän liika teenjuonti toki monia kusettaakin illalla...
Tekee YouTube-videoita, masentunut, viiltelee, parantuu juuri bulimiasta, orastava alkoholisti (19v).
Koulussa oli yläasteella yksi tea, semmoinen pieni ja keskiverto ja erottumaton tyttö josta ei oikeastaan jäänyt muuta mieleen kun se että se yksi kevät mursi nilkkansa ja kulki kipsi jalassa jonkin aikaa.
Näyttelijä Teea Ista lienee kai Suomen,ellei peräti ensimmäinen,niin ainakin tunnetuin Teea.Luulisin, että se on jonkunlainen muunnelma,lyhennös tai johdos nimestä Teija (tai sitten päinvastoin)
Eihän mistään etunimistä oikeasti voi päätellä mitään muuta kuin jonkun nimen suosiota jossain ja jonain aikana. Kaikki muu päättely on pelkkä uskomusta ja höpöhöpöä.
En tunne yhtäkään. Tulee vaan tytöt tykkää tea, joka on niiiin ärsyttävä!