Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduin, mutta seksiä en saa silti yhtään enempää. Mikä avuksi?

Vierailija
13.01.2017 |

Laihduin aika paljon, nyt olen hoikahkossa kunnossa. En silti saa mieheltäni yhtään sen enempää seksiä. Olin luullut että laihtumiseni vaikuttaisi seksielämäämme mutta selvästi ei. Minä haluaisin ja halusin joka päivä.. Mies pihtaa. Ja laihtumisestani on siis jo puoli vuotta aikaa. Palstan miehet, mikä nyt avuksi? Miten saada takaisin aktiivinen seksielämä kun ulkonäön muokkaamisella se ei onnistunutkaan :( ?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää, miten niin moni luulee, että se ulkonäkö on kaiken a ja o. Missään muussa ei voi olla vikaa kuin ulkonäössä.

Mun kumppanikin on juuri tällainen. Jos mua ei huvita seksi, niin kaikki on hänen ulkonäöstään kiinni. Ei käy mielessäkään, että se sisinkin voisi jotenkin vaikuttaa.

Vierailija
2/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää, miten niin moni luulee, että se ulkonäkö on kaiken a ja o. Missään muussa ei voi olla vikaa kuin ulkonäössä.

Mun kumppanikin on juuri tällainen. Jos mua ei huvita seksi, niin kaikki on hänen ulkonäöstään kiinni. Ei käy mielessäkään, että se sisinkin voisi jotenkin vaikuttaa.

No kun en tiedä mikä tässä "sisimmässäni" olisi pielessä. En nalkuta, teen suurimman osan kotitöistä, kuuntelen murheet ja autan missä voin, yritän olla huomaavainen myös pikkuasioissa. Ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän aina kun puhutaan miesten haluttomuudesta niin tulee lukuisia miesten kommentteja että laihduta tai että miehes ei halua sua kun olet muuttunut "siiderivalaaksi". Onko ihme että luulee sitten.

Vierailija
4/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tullut siihen tulokseen, että painolla ei ole paljoakaan merkitystä. Ihmettelen yli kaiken itseäni, kun 20 vuotta elämästäni olen yrittänyt laihduttaa sitä 2-3 kiloa.

Kun eron jälkeen olin paitsi erittäin hoikka että hyvässä kondiksessa, niin ei se miesrintamalla näkynyt mitenkään.

Turhuutta kiusata itseään painon vuoksi. Ellei sitten ole kyse merkittävästä ylipainosta.

N48

Vierailija
5/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljo painat

Vierailija
6/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljo painat

BMI on 22. Olen ns. tiimalasimallinen, eli vyötärö on tosi kapea, kuitenkin kohtalaisen kokoisen tissit. En ole mikään poikamaisen laiheliini siis. Ap.

Vierailija
7/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisikö se mies kuitenkin seksiin useammankin kerran viikossa? On sellaisiakin miehiä joita ei vain himota joka päivä.

Ootteko puhuneet asiasta? Se varmaan auttais eniten. Kysy siltä että mistä se tykkäis. Jos se tykkäis että olisit enemmän dominoiva seksissä niin tee sitä. Tai sano että haluat kokeilla uusia asioita, jos se on kyllästynyt samanlaiseen seksiin?

Vierailija
8/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teetkö sinä aloitteita seksin suhteen vai odotatko, että mies tekee? Huolehditko muuten ulkonäöstäsi, esim. pukeutumisen, meikkien, hiustenlaiton, jne. osalta? Oletteko puhuneet asiasta miehesi kanssa?

Itsekin kärsin ajoittain miehen pihtaamisesta. Esim. nyt tällä viikolla se on aiheuttanut uniongelmia (joiden taustalla voi olla toki muutakin) ja ei auta muu kuin odottaa, että töistä väsynyt mies nukahtaa ja runkata.

Laihdutusprojekti täälläkin käynnissä, vaikka saan kyllä seksiä näin pullukkanakin. Teen tosin itse paljon aloitteita sen suuntaan silloin, kun itsellä tekisi mieli. Olen tosin niin sika, että olen sanonut miehelle suoraan, että jossei kotoa saa ja alkaa olla useiden viikkojen mittaisia seksittömiä jaksoja, saa sitä munaa muualtakin. Viime kädessä seksielämän puuttuminen siis johtaisi meidän kohdalla eroon, kun ollaan kolmenkympin hujakoilla ja itse ainakin haluaisin useamman kerran viikossa.

Toki ei voi edellyttää, että kumppani joka päivä jaksaa, jos on rankka päivä takana tai ei vain ole fiilistä. Miehellekin pitää tässä olla armollinen. Mutta jos itse haluaisi seksiä joka päivä ja sitä on kerran kuussa niin asiasta kannattaa puhua vakavasti kumppanin kanssa.

N28

Vierailija
9/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisikö se mies kuitenkin seksiin useammankin kerran viikossa? On sellaisiakin miehiä joita ei vain himota joka päivä.

Ootteko puhuneet asiasta? Se varmaan auttais eniten. Kysy siltä että mistä se tykkäis. Jos se tykkäis että olisit enemmän dominoiva seksissä niin tee sitä. Tai sano että haluat kokeilla uusia asioita, jos se on kyllästynyt samanlaiseen seksiin?

Tiedän että mieheni ei ole koskaan ollut sellainen että hän haluaisi edes joka toinen päivä. Näin on itse kertonut. Kuulemma hänen libido ei ole kamalan korkea, itse kai kokee että "keskiverto". Enkä minä odotakaan joka päivä, odotan kuitenkin että kerran viikossa. Mutta meillä on useiden viikkojen taukoja koska miestä ei tunnu kiinnostavan. Ap.

Vierailija
10/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pettää.

Vierailija
11/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, teetkö sinä aloitteita seksin suhteen vai odotatko, että mies tekee? Huolehditko muuten ulkonäöstäsi, esim. pukeutumisen, meikkien, hiustenlaiton, jne. osalta? Oletteko puhuneet asiasta miehesi kanssa?

Itsekin kärsin ajoittain miehen pihtaamisesta. Esim. nyt tällä viikolla se on aiheuttanut uniongelmia (joiden taustalla voi olla toki muutakin) ja ei auta muu kuin odottaa, että töistä väsynyt mies nukahtaa ja runkata.

Laihdutusprojekti täälläkin käynnissä, vaikka saan kyllä seksiä näin pullukkanakin. Teen tosin itse paljon aloitteita sen suuntaan silloin, kun itsellä tekisi mieli. Olen tosin niin sika, että olen sanonut miehelle suoraan, että jossei kotoa saa ja alkaa olla useiden viikkojen mittaisia seksittömiä jaksoja, saa sitä munaa muualtakin. Viime kädessä seksielämän puuttuminen siis johtaisi meidän kohdalla eroon, kun ollaan kolmenkympin hujakoilla ja itse ainakin haluaisin useamman kerran viikossa.

Toki ei voi edellyttää, että kumppani joka päivä jaksaa, jos on rankka päivä takana tai ei vain ole fiilistä. Miehellekin pitää tässä olla armollinen. Mutta jos itse haluaisi seksiä joka päivä ja sitä on kerran kuussa niin asiasta kannattaa puhua vakavasti kumppanin kanssa.

N28

Huolehdin kyllä ulkonäöstäni, laitan hiuksia joka päivä ja meikkaan nätisti jne. Olen suhteemme aikana ennen tehnyt paljonkin aloitteita, yhdessä vaiheessa joka päivä, mutta kun ne tulivat aina torjutuksi niin lopetin aloitteet. Minusta tuntuu että mies ei halua seksiä ellei hän itse ensin halua. Eli aloitteeni on turhia ellei hän ole valmiiksi itse ennakkoon "sillä tuulella". Kun otan puheeksi haluni saada useammin seksiä, niin mies ei sano siihen mitään. Tai vastaa vain että "ei nyt tee mieli" vaikka tarkoitin että ylipäätään. Ap.

Vierailija
12/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi pettää.

Arvasin, että tämä kommentti tulee. En kuitenkaan usko, että siitä on kyse. Tämä "ongelma" on nimittäin ollut oikeastaan suhteemme alusta asti. Tai siis ongelmahan on minun, miehen mielestä ongelmaa ei ole. Ap.

Vierailija
13/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että mieheni ei ole koskaan ollut sellainen että hän haluaisi edes joka toinen päivä. Näin on itse kertonut. Kuulemma hänen libido ei ole kamalan korkea, itse kai kokee että "keskiverto". Enkä minä odotakaan joka päivä, odotan kuitenkin että kerran viikossa. Mutta meillä on useiden viikkojen taukoja koska miestä ei tunnu kiinnostavan. Ap.

Käykö mies salilla? Tekeekö mitään ylipäätänsä? Jos vaikka saisit patistettua liikkumaan niin ehkä testosteroni tuo seksihaluja lisää. Runsas kaljan juonti muuten vähentää pitkällä aikavälillä seksihaluja.

Vierailija
14/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö mies salilla? Tekeekö mitään ylipäätänsä? Jos vaikka saisit patistettua liikkumaan niin ehkä testosteroni tuo seksihaluja lisää. Runsas kaljan juonti muuten vähentää pitkällä aikavälillä seksihaluja.

Mies ei harrasta oikeastaan mitään. Käy kyllä töissä ja tapaa kavereitaan. Mikä kaljassa vaikuttaa seksihaluihin? Ap.

Vierailija
15/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei harrasta oikeastaan mitään. Käy kyllä töissä ja tapaa kavereitaan. Mikä kaljassa vaikuttaa seksihaluihin? Ap.

Olikohan että laskee testosteronia vai lisää estrogeeniä. Jompsinkumpsin.

Ja vaikka krapulassa panettaakin ihan helvetisti niin pitkällä aika välillä se kostautuu.

Vierailija
16/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki seksikkäitä alusvaatteita, esim. verkkosukkia, kauniit sirot korkokengät yms., mielikuvitusta peliin jne. Jos tämäkään ei miestä heilauta, niin sitten taitaa ongelmat olla isoja.

T. Mies, 54 v.

Vierailija
17/17 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki seksikkäitä alusvaatteita, esim. verkkosukkia, kauniit sirot korkokengät yms., mielikuvitusta peliin jne. Jos tämäkään ei miestä heilauta, niin sitten taitaa ongelmat olla isoja.

T. Mies, 54 v.

Mies on siis koko suhteemme ajan käytännössä torjunut aloitteeni. Ilmeisesti haluaa tehdä ne aloitteet itse. Sipsuttelisinko korkokengillä ja verkkosukissa kotona? Vai miten? Luulen että mies lähinnä nauraisi jos noin tekisin, sillä olen luonteeltani sellainen sporttinen enkä kohtalokas viettelijätär. Mies on nimenomaan valinnut sporttisen naisen minussa aikoinaan. Vaikka siis aluksi vähän ylipainoinen olinkin, niin kuitenkin hyvässä kunnossa ja liikuin paljon. Ap.