Jätin miehen koska hän sanoi "ei hätiä mitiä"
Kommentit (18)
Seuraava....beduiini? Jalla, jalla!
Hyvä. Ei tommosta voi hyväksyä. Joku roti pitää olla.
Oliko se pauttiarallaa ainoota mitä se sanoi?
Ihan kuin Ally Mcbeal kastiketahrasta.
Hyvä ettet jättänyt miestä hädässä.
Sitten en varmaan minäkään kelpaa. Sanon usein "ei se mitään", "oho", "hups" tai "mor Jens sanoi weißflog kun mäestä alas tuli" jne.
Ei hätiä mitiä. Uutta mimmiä hakemaan säntää tuo.
Ei mitttää, ei mitttää. Son morrjens!
Oli kuuma kesäpäivä ja sellainen hiostava ilma. Sanoin vaimolle "Ilima on ku lehemän hönkkäys"
Yhdeksän vuoden naimisissa olo päättyi siihen paikkaan. Ymmärrän että tein väärin ja vaimon ratkaisu oli ihan oikea. Ei tuollainen käytös ole missään tilanteessa hyväksyttävää. Käyn terapiassa asian vuoksi ja kun minut todetaan terveeksi on minulla lupa nähdä lapsiakin valvotuissa olosuhteissa.
Notta tälleen kävi. Ei muuta kuin uutta putkeen.
t. ap:n jättämä mies
Vierailija kirjoitti:
Oli kuuma kesäpäivä ja sellainen hiostava ilma. Sanoin vaimolle "Ilima on ku lehemän hönkkäys"
Yhdeksän vuoden naimisissa olo päättyi siihen paikkaan. Ymmärrän että tein väärin ja vaimon ratkaisu oli ihan oikea. Ei tuollainen käytös ole missään tilanteessa hyväksyttävää. Käyn terapiassa asian vuoksi ja kun minut todetaan terveeksi on minulla lupa nähdä lapsiakin valvotuissa olosuhteissa.
Mutta mihinkään maitotilalle et varmaan koskaan enää saa mennä käymäänkään, saati työskennellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mihinkään maitotilalle et varmaan koskaan enää saa mennä käymäänkään, saati työskennellä?
Ei ole ollut puhetta, mutta itse pidän ainakin itsestäänselvyytenä että ei ole asiaa edes maaseudulle.
Alan kohta uskoa siihen, että suomalaiset naiset ovat liian nirsoja!
Oolsprait.