Miksei naisille kelpaa paljon tinaava mies?
Kommentit (29)
Osta kuparinen kahvipannu niin miehes voi tinata sen usein,kahvi ei myrkyty ainakaan huonon tinauksen vuoksi.
Tinuri oli ennen arvostettu ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Paljon tinasit
Paljon pilasit
Nyt on tinurisi hiljennyt.Muistaako kukaan tätä Hesarin kuolinilmoitusta?
Onks tämmönen oikeesti ollut xDD kun mä kuolen, VAADIN jotain tän tyyppistä xD
Vierailija kirjoitti:
?
Naiset pelkää tällaista. Jos on paljon tinakynttilänjalkoja tai tinalusikoita. Vieraita on tulossa, ja mies on tinannut ne kaikki piloille yöllä!
Asia on toinen, jos miehellä on omat tina. Vaikka uutenavuotena hommatut hevoskenkätinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut pienituloinen ja joutunut tarkkaan laskemaan että palkka riittää elämiseen. En ole matkustellut, en osaa käyttäytyä hienoissa ravintoloissa, en tiedä miten hotelli varataan tai miten auto viedään pesulaan. Elän vaatimatonta elämää ja pidän luonnossa liikkumisesta, lukemisesta ja kynttilän valosta.
En usko että hyvätuloisen miehen kanssa löytäisin yhteisiä harrastuksia. Reissut ja yhdessä kokkailut kaatuisi siihen että minulla ei yksinkertaisesti olisi rahaa lähteä mihinkään tai ostella kummoisia ruoka-aineita jne.
N37 2 teinin yh.Heh. Lisäänpä vielä että ei olis varaa/kiinnostusta yhteisiin tinaamishetkinkään😁
N37
Ihan varmasti tinaaja huolii sinut eikä siitä koidu sinulle ylimääräisiä kuluja.
Annat vaan miehen säännöllisin väliajoin putsata kolvin kärjen märkään mirriisi ja mies jatkaa ikionnellisena tinailua kirkkaalla kolvilla sen enempää sinua häiritsemättä.
Veikkaan, että ap tinaa pakkomielteenomaisesti ikiliikkujaa. Ton lajin tinaajista naisen on syytä pysytellä kaukana. Pakkomielle syö naisenkin rahat ja seksiin ei näiden tinaajien mielenkiinto riitä.
Löysin miehen tietokonetuolin istuintyynyn alta uudenvuodentinoja minigrip-pussissa. Siihen loppui se suhde. Uskon porttiteoriaan, eikä se tinaaminen olisi siihen rajoittunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut pienituloinen ja joutunut tarkkaan laskemaan että palkka riittää elämiseen. En ole matkustellut, en osaa käyttäytyä hienoissa ravintoloissa, en tiedä miten hotelli varataan tai miten auto viedään pesulaan. Elän vaatimatonta elämää ja pidän luonnossa liikkumisesta, lukemisesta ja kynttilän valosta.
En usko että hyvätuloisen miehen kanssa löytäisin yhteisiä harrastuksia. Reissut ja yhdessä kokkailut kaatuisi siihen että minulla ei yksinkertaisesti olisi rahaa lähteä mihinkään tai ostella kummoisia ruoka-aineita jne.
N37 2 teinin yh.Heh. Lisäänpä vielä että ei olis varaa/kiinnostusta yhteisiin tinaamishetkinkään😁
N37Ihan varmasti tinaaja huolii sinut eikä siitä koidu sinulle ylimääräisiä kuluja.
Annat vaan miehen säännöllisin väliajoin putsata kolvin kärjen märkään mirriisi ja mies jatkaa ikionnellisena tinailua kirkkaalla kolvilla sen enempää sinua häiritsemättä.
Eiköhän tällä tinurilla ole varaa mennä maksullisiin. Henkinen puoli kun on suhteessa myös tärkeä. Kukaan itseään kunnioittava suostu pelkäksi höylättäväksi.
Upppppppppppppp