Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naisille kelpaa paljon tinaava mies?

Vierailija
12.01.2017 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tinaa!! Thats it!

Vierailija
2/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei kannattais olla ihan niin tinassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeä haju lähtee tinaamisesta, minun kolveni kylmenee heti kun saan tietää miehen tinaavan säännöllisesti.

Vierailija
4/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä kuuma juotoskolvi?

Vierailija
5/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se kolvaa harvasepäivä. Esim. uutena vuotena käytettävässä tinassa on eruttäin paljon lyijyä ja se on myrkyllistä.

Paljon tinaavat miehet voivat siten tuntua vaarallisilta valveutuneille naisille.

Vierailija
6/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon tinaava mies. Se haju on kyllä aika inhottava ja tarttuu vaatteisiinkin.

Vierailija
7/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tina on melkoinen ympäristömyrkky.

Vierailija
8/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin niissä tiloissa kuin tinoissa ;)

Vierailija
9/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäri vuodenko se tinailee ja ennustelee päivän tapahtumat? 

Vierailija
10/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut pienituloinen ja joutunut tarkkaan laskemaan että palkka riittää elämiseen. En ole matkustellut, en osaa käyttäytyä hienoissa ravintoloissa, en tiedä miten hotelli varataan tai miten auto viedään pesulaan. Elän vaatimatonta elämää ja pidän luonnossa liikkumisesta, lukemisesta ja kynttilän valosta.

En usko että hyvätuloisen miehen kanssa löytäisin yhteisiä harrastuksia. Reissut ja yhdessä kokkailut kaatuisi siihen että minulla ei yksinkertaisesti olisi rahaa lähteä mihinkään tai ostella kummoisia ruoka-aineita jne.

N37 2 teinin yh.

Vierailija
11/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympäri vuodenko se tinailee ja ennustelee päivän tapahtumat? 

Pommia rakentaa releen kera.

Vierailija
12/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä foliohatulla saa ainakin ruohonjuuressa ihan hyvin.

Vierailija
13/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut pienituloinen ja joutunut tarkkaan laskemaan että palkka riittää elämiseen. En ole matkustellut, en osaa käyttäytyä hienoissa ravintoloissa, en tiedä miten hotelli varataan tai miten auto viedään pesulaan. Elän vaatimatonta elämää ja pidän luonnossa liikkumisesta, lukemisesta ja kynttilän valosta.

En usko että hyvätuloisen miehen kanssa löytäisin yhteisiä harrastuksia. Reissut ja yhdessä kokkailut kaatuisi siihen että minulla ei yksinkertaisesti olisi rahaa lähteä mihinkään tai ostella kummoisia ruoka-aineita jne.

N37 2 teinin yh.

Heh. Lisäänpä vielä että ei olis varaa/kiinnostusta yhteisiin tinaamishetkinkään😁

N37

Vierailija
14/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N37 2 teinin yh.

Luulisi että jos mies rakastaisi sinua ja haluaisi sinut elämäänsä, niin hän voisi maksaa sinunkin osuuden asioista joita haluaa kanssasi tehdä mutta joihin sinulla itsellä ei olisi varaa?

Vierailija
15/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37 2 teinin yh.

Luulisi että jos mies rakastaisi sinua ja haluaisi sinut elämäänsä, niin hän voisi maksaa sinunkin osuuden asioista joita haluaa kanssasi tehdä mutta joihin sinulla itsellä ei olisi varaa?

Tuo ei ensimmäisenä tullut mieleeni. Ollut vissiin liian kauan sinkkuna😁 Semmoiseen olisi äkkiseltään vaikea sopeutua että joku toinen makselisi kun on omineen tottunut olemaan. Tulisi olo että on velkaa jos toinen aina maksaisi.

Av:lla leimattaisiin lompakkoloiseksi😁

No... Ehkä tositilanteessa joku kompromissikin löytyisi jos oikeasti haluttas olla yhdessä.

N37

Vierailija
16/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sanainen arkkusi oli tuossa, niin tiedän syyn miksei nainen kiinnostu.

Vierailija
17/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tinasit

Paljon pilasit

Nyt on tinurisi hiljennyt.

Muistaako kukaan tätä Hesarin kuolinilmoitusta?

Vierailija
18/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon tinasit

Paljon pilasit

Nyt on tinurisi hiljennyt.

Muistaako kukaan tätä Hesarin kuolinilmoitusta?

Taitaa kuitenkin olla:

Nyt on kolvisi kylmennyt

Vierailija
19/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinurit ei kiinnosta naista

Vierailija
20/29 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole rahassa vaan siinä miehessä