Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on seksi isomunaisen kanssa?

Vierailija
12.01.2017 |

Onko se muka oikeasti niin ihmeellistä, kuin annetaan ymmärtää?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

christa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

christa kirjoitti:

Naisen pää on siinä mielessä ihmeellinen, että tunteilla voi muita puutteita kompensoida niin, ettei juurikaan haittaa ja huonompikin seksi tuntuu ihan tyydyttävältä ! Miehen pään toiminta taitaa olla vähän toisenlainen :)

Jos puhutaan pelkästä panemisesta, yhden yön jutuista, niin ainoa millä on väliä on koko. Mitä isompi, sitä parempi. Useasti olen pitänyt reidet kiinni, jos miehen varustus on ollut puutteelinen. Parisuhteessa taas on pelissä muutakin ja kokonaisuus ratkaisee.

No jaa-a. Eikö huono seksi ole huonoa seksiä?

Ja vähän ihmeellistä ettei sillä elämänkumppanin kanssa harrastettavan seksin laadulla ole juurikaan merkitystä! WTF?

Tuleeko kenties rampattua vieraissa vai onko se hyvä seksi jotain mitä ilman voi tosiaan elää parisuhteessa ollessa?

Kokonaisuus ratkaisee. En minä miestäni ole seksin takia "ottanut", vaan siksi, että hän nyt sattuu olemaan mahtava mies. Minulle se Oikea. Juu, seksi ei ehkä ole sitä parasta mitä olen elämässäni saanut kokea, mutta ei se tosiaankaan haittaa. Eikä se monestakaan sentistä ole kiinni, joten seksi on kuitenkin ihan ok, noin niinkuin laadullisesti. Aiemmissa suhteissani olen lähes aina päätynyt vieraaseen sänkyyn. Kiinni tosin jäin vain kerran, vaikka tapahtumia kaiken kaikkiaan useita kymmeniä. Kerran jopa hotellihuoneessa useammankin eri miehen kanssa samana iltana. Yhdessä ja erikseen. Nyt ei ole tullut moinen touhu mieleenkään, eikä tulekaan. En aio ylivilkkaan seksihaluni pilata elämäni rakkautta. Piste.

Heh, laske vain päiviä.. "se oikea ja mahti mies siis muuten, mutta seksi ihan ok laadullisesti" :)

Vierailija
42/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikyrpä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan ihan jumalaista. Voisi olla jumalaista pienemmälläkin, mutta miksi ottaa riski?

Vierailija
44/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jättikyrpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme