Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naisille kelpaa paljon tienaava mies?

Vierailija
12.01.2017 |

Miksi te naiset ette kelpuuta kumppaniksenne miestä, jolla on suuret tulot? Itse tienaan yli 100 000 euroa vuodessa, joten pystyisin todella hyvin tuomaan perheelle taloudellisen tuen ja turvan. Haluaisin joskus itsekin sen perheen mutta naiset eivät koskaan kiinnostu minusta. Samaan aikaan toisaalla perustetaan perheitä, joissa jompikumpi tai molemmat tekevät pelkkää osa-aikaduunia kaupan kassalla tai vastaavaa, tai ei välttämättä ollenkaan edes töissä.
Alan turhautua, kun olen kohta nelikymppinen ja haluaisin sen perheen perustettua elämäni aikana. Olen deittaillut aktiivisesti jo vuosia, mutta kukaan tapailemistani naisista ei lopulta ole halunnutkaan lähteä perustamaan kanssani perhettä. Enkä ole edes mikään ruma, epäsosiaalinen tai muutenkaan vajaa, ja minä vielä voisin rahojeni ansiosta turvata perheen toimeentulon satavarmasti.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloinen mies tekee yleensä sitä uraa ja pitkää työpäivää. Parisuhde siinä kärsii jo heti alkuun, etkä sen takia etene pidemmälle.

Vierailija
22/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaat liikaa, harva nainen tienaa noin paljoa lähellekkään. Käytännössä noi liitot harvoin toimii; naisesta tulee maksullinen piika ja mies pelkää rahojensa puolesta. Ja nainen saa kestää niitä "se on rahanperään" epäilyjä miehen lähipiiriltä tms.

Ei kiitos. Parempi olla yhdessä persaukisia ja tasavertaisia, kuin toisen rahavallan alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvätuloinen mies tekee yleensä sitä uraa ja pitkää työpäivää. Parisuhde siinä kärsii jo heti alkuun, etkä sen takia etene pidemmälle.

Ei minulla ole pitkät työpäivät, ihan normaali yhdeksästä viiteen ja viikossa 40 tuntia töitä. Eikä harrastukseni ja ystävänikään vie minulta niin paljoa aikaa etteikö sitä jäisi parisuhteellekin.

Vierailija
24/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta sitten tekee kiinnostavan ja kenelle eli mikä on kohderyhmäsi?

Vierailija
25/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpaa tuollainen mies. Kelpaa tuplatkin tienaava, en sitä pelkää. Tienaan itsekin hyvin. 

Mutta kemioiden ja elämänarvojen ja mielenkiinnonkohteiden yhteensopiminen on se tärkein juttu. 

Vierailija
26/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, paljonko sinulla on varallisuutta ja missä muodossa? Kysyn siksi, että se ehkä kertoo sinusta jotakin (luonne). 

Vierailija
27/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tulisi pelko, että viimeistään alkuhuuman laannuttua kävisi niin, että jossain vaiheessa parempituloinen alkaisi käyttää rahaa aseena ja vallankahvana. On nähty lähipiirissä paljon näitä tapauksia. Ja itse kokisin, että olisin koko ajan jotenkin velkaa, vaikka toinen kuinka haluaisi maksaa ja tarjota.

Vierailija
28/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyse ei ole rahoistasi vaan sinusta ihmisenä ja miehenä?

Vierailija
29/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni tulisi pelko, että viimeistään alkuhuuman laannuttua kävisi niin, että jossain vaiheessa parempituloinen alkaisi käyttää rahaa aseena ja vallankahvana. On nähty lähipiirissä paljon näitä tapauksia. Ja itse kokisin, että olisin koko ajan jotenkin velkaa, vaikka toinen kuinka haluaisi maksaa ja tarjota.

Onneksi tässä maassa on paljon myös hyvässä taloudellisessa asemassa olevia 30-40 vuotiaita naisia. 

Vierailija
30/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos yrittäisit etsiä naista tuolta itärajan takaa? Voin taata, että perhekeskeisyyttä niistä naisista löytyy ja arvostavat myös miehen isoja tuloja. Siellä on sinulla varaa valita itsellesi kaunotar, kun aluetta riittää Karjalasta Uralin kautta Mantrusiaan ja Tsukotkaan asti. :)

Vierailija
31/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tulee mieleen Ensitreffit alttarilla Mikko. 

Vierailija
32/32 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin päättämään suhteen mukavan, hyvätuloisen, komean miehen kanssa, koska seksi ei sytyttänyt mua, eikä mies oikein kuunnellut toiveitani. Mä tarvitsen hyvää seksiä rakastuakseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä