Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko täällä paikalla joku jehovan todistaja, joka selittäis mulle...

Vierailija
15.03.2006 |

että mikä siinä on, kun ne ei usko minua!!??

Me muutettiin viime kesänä ja täällä uudessa kodissa on kuukausittain käynyt jehovan todistajat rimputtamassa ovikelloa. Olen koittanut ihan ystävällisesti sanoa, ettei mua kiinnosta ja pyytänyt joka kerta, etteivät tulisi enää.

Eilen taas oli kaksi naista rimputtamassa kelloa justiinsa, kun lähdin roskia viemään. Sanoin, ettei kiinnosta joten ei suotta kaivelis niitä lehtisiään esiin. No, tämä toinen nainen seuras mua roskikselle ja oikein inttämällä intti: Miksi sinua ei kiinnosta, et taida tietää itsekään miksei kiinnosta, osaatko edes perustella miksi ei kiinnosta?!

Ja mulla jo kiehahti ja sanoin, etten koe milläänlailla olevani velvollinen niille perustelemaan, miksei mua kiinnosta, vaan sen on riitettävä, kun sanon, etteivät tule meidän ovelle enää!!

Olen käsittänyt, että jollakin lailla se uskonto kehottaa levittämään sanaa mutta jos täällä on joku jehovan todistaja niin voisiko mulle kertoa, että miksi ette anna jo olla? Miksi ette usko mun sanaani, ettei kiinnosta ja jos sieluni on teidän mielestä kadotettu, niin luovuttaisitte ja antaisitte sen olla! Eilen kävi jo melkein tosissaan mielessä, että missä vaiheessa niitä voi syyttää häirinnästä?

Kysyisin vielä niiltä, jotka ovat päässeet ramppaavista jehovista eroon, niin mitä olette niille sanoneet? Pitääkö oikeasti alkaa törkeäksi?

Huh ja aamen, tulipas tästä valitus!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on ollut kamalia ja tyrkyttäviä. Niiden mukavien kanssa juttelen mielelläni niitä näitä. Eivät tyrkytä ollenkaan ja ovat mukavia ihmisiä.

Vierailija
2/2 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että jos vielä ahdistelevat saavat kotirauhanrikkomissyytteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi