Jos elät parisuhteessa(=nainen&mies-pari), niin kumpiko teistä siivoaa jääkaapin ja kuinka usein vuoden aikana?
Minä taasen tein sen tänään, ja kun piti muuta tehdä, mutta kun ei tuo armas aviomieskään tuotakaan hommaa tee, niin pakkohan se oli minun siivottava!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo siivoaa perusteellisemmin noin kahdesti vuodessa. Pilaantuneet kamppeet heitellään pois tilanteen mukaan. Mikäpäs tässä nyt niin kiinnostaa?
;):D just toi kiinnostaa, että vaimo kyseisen homman teilläkin tekee, miksi sä et sitä tee?
AP.
Vaimoa nyt harvemmin kiinnostaa esim. teknisten laitteiden muu ylläpito (kuin se jääkaapin siivous), useimmat pihatyöt, auton renkaanvaihto ja moni muu homma. Siksi hän siivoaa jääkaapin ja minä teen jotain muuta.
Voi, voi, vieläkö itse joudut autosi renkaat vaihtamaan, minun mieheni on vaihdattanut automme renkaat jo vuosia autoliikkeessä tai rengasliikkeessä. Renkaiden säilytyskin on kätevää, kun voi jättää kesä/talvirenkaat liikkeeseen säilytykseen.
AP.
Ei oma lahjakkuus riitä edes viemään autoa renkaanvaihtoon vaan miehen on se tehtävä? Ihan kohtuullista, että siivoat sen jääkaapin.
Niin, ja tämä oli sitten lahjakkuuslajikin viedä renkaat liikkeeseen vaihtoon? Hah, hah, hah, ja kun auto ei ole minun, huom: vaikka välistä sillä ajankin. Mieheni omistaa autonsa, ja tottakai sinäkin veisit ihan oman autosi itse renkaiden vaihtoon, etkä antaisi tehtävää esim. naapurin isännälle. Minulla on vain ajo-oikeuteni mieheni omistamaan autoon:D, en ole velvollinen automme huoltohommiin.
Meidän kaapille riittää kerta vuoteen. Täsmäsiivousta tarpeen mukaan ja mitään vanhenevaa sinne ei jääkään. Ei ongelmaa!