Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää oma rumuus

Vierailija
12.01.2017 |

Muutenkin on huono itsetunto. Nyt tajusin etten mitenkään voi korjata rumuuttani. Hirveä itkukohtaus.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset jonkunlaisen makeoverin ulkopuolisen toimesta.

M

Vierailija
2/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään ole apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kiltti mies.

Vierailija
4/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kiltti mies.

En tykkää hamepojista!

Vierailija
5/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeminen vaan rumentaa ihmistä. Pyyhi kyyneleet ja hymyile.

Vierailija
6/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kiltti mies.

Mieheni on kiltti ja hyvä. Siksi juuri tuntuu pahalta että hän joutuu tyytymään näin rumaan naiseen.

Vierailija
7/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi googlesta joku jonka rumuus on samankaltaista ja linkkaa tänne.

REALISTINEN kuva. Ei sitä kuvaa miltä päässä tuntuu.

Vierailija
8/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkeminen vaan rumentaa ihmistä. Pyyhi kyyneleet ja hymyile.

Eipä ole kukaan nyt näkemässä. Hymy ei kaikilla ole kaunis.

Vierailija
9/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mieski sulta löytyy, niin ei voi kovin huonosti asiat olla.

Vierailija
10/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ihminen on aina kaunis.

Vierailija
11/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sinä?

Vierailija
12/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole täysin samalla tavalla ruma, joitain samankaltaisia piirteitä vain. Ainakin minulla on treenaamaton takapuoli, 62cm leveä vyötärö (pitäisi olla 55cm kuten muillakin. Hävettää olla näin iso), pienet rinnat verrattuna leveään rintakehään, räpyläjalat, helposti punaiseksi muuttuva iho, katkailevat hiukset, pottunenä, epäsymmetriset silmät ja kulmat.

Vierailija
13/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mieski sulta löytyy, niin ei voi kovin huonosti asiat olla.

Mies voi jättää kun tajuaa muiden parikymppisten naisten olevan parempia.

Vierailija
14/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole täysin samalla tavalla ruma, joitain samankaltaisia piirteitä vain. Ainakin minulla on treenaamaton takapuoli, 62cm leveä vyötärö (pitäisi olla 55cm kuten muillakin. Hävettää olla näin iso), pienet rinnat verrattuna leveään rintakehään, räpyläjalat, helposti punaiseksi muuttuva iho, katkailevat hiukset, pottunenä, epäsymmetriset silmät ja kulmat.

Oikeasti: sisäinen kauneus on tärkeintä!

Vierailija
15/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. :( Olen vasta tässä parina viime vuonna tajunnut (26v.), että minulla ei koskaan ole ollutkaan mahdollisuuksia päästä treffeille saati seurustella komeiden/kauniiden miesten kanssa. Olen vaan tajunnut ja hyväksynyt vasta nyt että olen aika paljon rumempi kuin mitä heidän tasollaan on tarjolla. Pahinta on juuri kun kasvot on epäsymmetriset ja naaman piirteet jotenkin roikkuvat, niin mitäpä niille voi oikein tehdä.

Vierailija
16/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö luuletko että ne joilla on treenattu perse syntyivät sen kanssa??? Miettippä nyt ihan itse.

Vierailija
17/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you. :( Olen vasta tässä parina viime vuonna tajunnut (26v.), että minulla ei koskaan ole ollutkaan mahdollisuuksia päästä treffeille saati seurustella komeiden/kauniiden miesten kanssa. Olen vaan tajunnut ja hyväksynyt vasta nyt että olen aika paljon rumempi kuin mitä heidän tasollaan on tarjolla. Pahinta on juuri kun kasvot on epäsymmetriset ja naaman piirteet jotenkin roikkuvat, niin mitäpä niille voi oikein tehdä.

Miksi vain komeat miehet kelpaavat?

M

Vierailija
18/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä vanhempiasi, älä itseäsi. Ulkonäkö on geneettinen ominaisuus, hyvännäköisyys ei ole omaa ansiota.

Vierailija
19/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinulle on tullut ajatus, että olet ruma? Jos joku toinen on niin sanonut, niin älä usko häntä/heitä. Sinun kannattaa alkaa ajatella ja hokea mielessäsi "olen kaunis". Aika pian tulet huomaamaan peiliin katsoessasi, ettet olekaan ruma. Ja kun jatkat niitä mielikuvaharjoituksiasi, niin jonkun ajan päästä peiliin katsoessasi voit jo todeta, ettet oikeastaan ole ollenkaan hassumman näköinen.

Kokemusta tuollaisesta on. Minua haukuttiin rumaksi jo pikkutenavana ja tilanne paheni kun olin nuori tyttö.

Haukkujina olivat lähinnä omat sukulaiset ja koulussakin joku joskus möläytti ilkeyksiä. Olin tietysti sitten itsekin sitä mieltä, että olen tosi ruma. Ja minusta tuntui, että tulen aina vain rumemmaksi.

Mutta sitten luin jostakin noista mielikuvaharjoituksista ja päätin kokeilla. Ja kyllä tuntuu toimivan. Nykyään kun olen jo "tosi aikuinen", niin ulkonäköäni kehutaan. Enkä omasta mielestänikään enää ole ruma.

Piirteilleen ei tietenkään mitään voi, mutta jotakin kuitenkin tapahtuu. Ehkä ne omat parhaat ominaisuudet tulevat esiin. Ja tietenkin sitä viitsii myös hoitaa itseään ja meikata kun ei enää ajattele olevansa toivottoman ruma.

Vierailija
20/30 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö luuletko että ne joilla on treenattu perse syntyivät sen kanssa??? Miettippä nyt ihan itse.

En luule. Olen laiska ja takapuoleni vaikuttaa siltä, ettei mikään treeni tee siitä normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi