Paradoksi siinä kun haluaa seksiä, muttei jaksa ihmissuhteita
Ei vaan nyt jaksa edes yhden yön ihmissuhdetta, jossa pitää kuitenkin miettiä toista ja arvailla mitä se miettii ja mitä se haluaa ja onko itse riittävä ja kelpaanko ja kelpaako se ja blaah. Seksi olisi kuitenkin kivaa. Tylsää. Ei ole ratkaisua tälle...
Kommentit (18)
Samoin. Järki lähtee kohta, jos ei rupea mulkkua saamaan...
Vierailija kirjoitti:
No et oo fuckbuddystä kuullut?
Kyllä se panokaverikin on ihmissuhde. Ja olen kyllä nainen.
Seurustella jaksais, mutta ei enää jaksa etsiä naista, kun on niin vaikea päästä naisen kanssa edes keskusteluyhteyteen.
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et oo fuckbuddystä kuullut?
Kyllä se panokaverikin on ihmissuhde. Ja olen kyllä nainen.
Ei ole. Se on seksisuhde.
Eiköhän sitä maksullista seuraa järjesty naisellekin.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kympillä koko hoito ja tinkivaraakin on.
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Liian kallista
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27Liian kallista
Ap
Ei ollut ap tämä. Edelleen olen sitä mieltä että seksisuhdekin on ihmissuhde. En osaa enkä halua suhtautua kehenkään puhtaasti välineenä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27Liian kallista
ApEi ollut ap tämä. Edelleen olen sitä mieltä että seksisuhdekin on ihmissuhde. En osaa enkä halua suhtautua kehenkään puhtaasti välineenä. Ap
Eikös tuo nyt ole enemmänkin asiakassuhde? Eipä siinä sitten auta kuin kärvistellä puutteessa, jos ei mikään ratkaisu miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä selvästikään seksiä halua, vaan sooloseksiä toiseen ihmiseen. Runkkupatjaa vailla.
Opettele arvostamaan toisia ihmisiä ja kunnes opit, niin runkkaa itseksesi. Tuollaisia juntteja ei maailmassa tarvita.
Vähän taas sitä sisälukutaitoa. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27Liian kallista
ApEi ollut ap tämä. Edelleen olen sitä mieltä että seksisuhdekin on ihmissuhde. En osaa enkä halua suhtautua kehenkään puhtaasti välineenä. Ap
Eikös tuo nyt ole enemmänkin asiakassuhde? Eipä siinä sitten auta kuin kärvistellä puutteessa, jos ei mikään ratkaisu miellytä.
Niinpä, sitähän totesin heti alkuun, että kärvistelen. Ap
Joo. Mä haluan paljon rahaa, mutta en jaksa töitä... Ihme vinkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27Liian kallista
Niinpä, sitähän totesin heti alkuun, että kärvistelen. Ap
Niin tässä ei ilmeisesti haettukaan ratkaisua tilanteeseen? Tarkoituksesi oli vain voivotella tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Rakenna itsellesi seksirobotti.
Joo, siinähän olisi vastaus. Nehän kehittyvät koko ajan ja ovat koko ajan enemmän ihmismäisiä. Mutta ehkä siinä vaiheessa kun noi sexpotit on Suomessa myynnissä olen minäkin jo taas ihmissuhdemarkkinoilla etsimässä oikeaa ihmistä. Vaikeaa on ihmisen elämä. Ap
Ethän sä selvästikään seksiä halua, vaan sooloseksiä toiseen ihmiseen. Runkkupatjaa vailla.
Opettele arvostamaan toisia ihmisiä ja kunnes opit, niin runkkaa itseksesi. Tuollaisia juntteja ei maailmassa tarvita.