Miksi mies vaan nauraa, kun kysyn häneltä onko ihastunut toiseen naiseen?
Olen jo muutaman kuukauden epäillyt, että miehellä tunteita toiseen naiseen. Nainen yhteinen tuttumme lasten harrastusten piiristä ja siellä mies tapaa naisen useamman kerran viikossa. Nainen vilahtelee miehen puheissa melko usein. Soittelevat myös harrastuksiin liittyvistä asioista toisilleen melko paljon. Myös minä tunnen naisen ja hän onkin aina iloinen ja kiva meitä kaikkia vanhempia kohtaan. Vaisto vaan sanoo, että ainakin mies ihastunut, mutta miksi hän vaan naureskelee päin naamaa kun asiasta kysyn...luulisi myöntävän suoraan, ellei ole ihastunut.
Kommentit (6)
Miehesi on ilahtunut, kun osoitat mustasukkaisuuden tunteita. Ja ehkä on oikeastikin ihastunut tähän naiseen. Tai sitten ei.
Olen miettinyt tätä aihetta paljon. Mustasukkaisuutta ja liiton ulkipuolisua ihastuksia. Minä olen tarkka reviiristäni, ja tarkka siitä, mitä muut ajattelevat. Ajatus siitä, että muut tietäisivät miehestäni jotain, mitä minä en tiedä, ja kenties pitävät minua tyhmänä ja naureskelevatkin, saa minut suuttumaan. Enemmän se tuntuu satuttavan kuin se, että mies olisi pettänyt tai ihastunut toiseen. Toki se miehen tekokin satuttaisi. Ei tainnut nyt kyllä kuulua tähän ap:n aloitukseen, sorry!
Mikset jatka aiempia ketjujasi aiheesta?
Jankkaajia riittää
Lopeta nyt jo näiden huonojen pettämisepäil provojen tekeminen
Onko tämä sama mies joka on lähdössä naispuolisen työkaverinsa kanssa Kanadaan? Teksti vaikuttaa kovin samanlaiselta.
Ero tulossa, ei epäilystäkään. Mies on kyllästyi sun mustasukkaiseen jakkaamiseen ja päätti tehdä sen, mistä kuitenkin jo epäillään. Ensi viikolla jo panevat.
kiusaa sinua. Luultavasti on ihastunut, todellakin luulisi kieltävän asian, ellei hänellä tunteita naista kohtaan.