Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui itsekkääksi paskaksi kun annoin rahaa eläinsuojeluun enkä Afrikan lapsille

Vierailija
12.01.2017 |

Molemmat keräävät olivat suunnilleen samalla kohtaa. Päätin lahjoittaa kolikot taskun pohjalta (n.5€) kissojen katastrofiyhdistykselle. Olenko itsekäs?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöhköjä ootte molemmat.

Vierailija
2/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä kissa? Onko sulle sattunut jokin katastrofi? Jos vastasit molempiin kyllä, olet itsekäs. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda se mies parempaan (eläinrakkaampaan).

Vierailija
4/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en antaisi mihinkään, mutta taitaisi munkin rahat mennä elukoille. Tietysti jokin humanitäärinen keräys olisi ok, mutta suurin osa niistä rahoista menee hallintoon. Sen takia en laita enää rahaa mihinkään keräyksiin.  Sama tietenkin eläinyhdistyksillä, mutta usein ovat pienempiä organisaatioita niin edes osa rahoista voi mennä perille.

Vierailija
5/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eläimet eivät pysty parantamaan omia olosuhteitaan kun elämä menee vikaan. Periaatteessa kehitysmaiden yhteiskunnilla ja yksilöillä niissä tulisi olla vastuu junailla asiansa parempaan suuntaan. Ei kehitysorganisaatioilla ainakaan pysyvästi.

Vierailija
6/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet pörröiset kissat kiittävät💕

Vierailija
7/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin eläimille itsekin lahjoittaisin. Kehitysapu sopii vähäksi aikaa esim. katastrofialueille mutta se ei ole ratkaisu pidempiaikaiseen apuun ja siitä on enemmänkin haittaa kuin hyötyä. Kissat taas tarvitsevat ruokaa ym. tarvikkeita sillä niillä ei ole mahdollisuutta itse niitä hankkia tai parantaa tilannettaan muuten.

Vierailija
8/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en anna kolikkoakaan ulkomaille. Tuossa kun lukee miten suomalaisen veronmaksajan taskusta maksetaan kehitysyhteistyövaroja Afrikkaan ja sitten tulee telkasta MOT ja kertoo miten paikallinen johtaja käärikin rahat taskuunsa, alkaa mennä usko siihen, että rahan käyttöä paikan päällä valvottaisiin niinkuin pitää.

En rahoita korruptiota. Lahjoitan SPR:lle vertani, koska se menee käyttöön, annan kierrätyskeskukselle turhia tavaroitani, koska työllistävät työttömiä. Lastensairaalalle annoin rahaa, vaikka samaan aikaan ihmettelen, miten siihen tarvitaan keräys, mutta oopperat, musiikkitalot, metrot sun muut ei niin tarpeelliset oli varaa kustantaa helsinkiläisten verovaroilla. Lastensairaala olisi pitänyt rakentaa jo ennen niitä.

Vierailija
9/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei lahjoittanut itse molempiin, hän se itsekäs tässä casessa on. 

Vierailija
10/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana ihminen. Minäkin lahjoitan rahaa vain eläinsuojeluyhdistyksilleö

Vierailija
11/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse hänelle ohimennen kuinka suuri prosentti niistä lahjoitusrahoista päätyy lopulta niille nälkiintyneille lapsille.

Itse ks. yhdistyksessä toimineena voin kertoa että se tuotto todella menee niille kissoille. (lukuunottamatta ehkä jotain yksittäistä mahdollista kusipääkerääjää joka on vetänyt välistä, näitä tapauksia tosin en tiedä tapahtuneen)

Vierailija
12/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna minäkään mitään rahaa minnekään. Valintasi oli kuitenkin paras noista.

Itse ruokin lintuja ja oravia. Annan vanhat käyttökelpoiset kamat suoraan vähävaraisille

Vierailija
13/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kissayhdistyksen kerääjiä muuallakin kuin Porvoossa?

Vierailija
14/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin annan aina ylimääräiset kolikot eläinsuojeluun, mutta suoraan siellä työskentelevän ystävän kautta. Tietää että menee perille.

Vierailija
15/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä ihminen, ja miehesi idiootti.

Vierailija
16/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ostanut femmalla burgerin tai donitsin. Ei kiinnosta kissat tai muutkaan.

Vierailija
17/17 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan ole, itse olen hyvin aktiivinen eläinsuojelutyössä ja lahjoitan sinne myös rahaa vuosittain. Miehesi näkökulmaa en tajua millään.. Suuttuisin jos omani sanoisi noin, ei ehkä jaa arvojani mutta arvostaa niitä kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän