Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö kaupoissa kieltää jättimäiset ostoskärryt, missä muksu istuu omassa leluautossaan?

Vierailija
12.01.2017 |

Vievät todella paljon tilaa käytävällä. Lisäksi joskus saa pelätä, että sellainen tulee päälle kulman takaa kun vanhempi ei seuraa eteenpäin vaan katselee hyllyä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi. Niissä lapsi viihtyy, joten hän ei juoksentele käytävillä. Jos kärryä työntävä vanhempi katselee hyllyjä, on vauhtikin alhainen.

Vierailija
4/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ne ei edes juuri isompia ole kuin tavan ostoskärrytkään,molempia olen käyttänyt. Lapsi viihtyy autokärryssä ja itse saa kohtuu rauhassa tehdä ostokset ilman että lapsi ehtii hermostua.

Ihan yhtä lailla ne aasiakkaat voi rynnätä kulman takaa millä tahansa kärryllä, "kun vanhempi ei seuraa eteenpäin vaan katselee hyllyä".

Vierailija
5/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Parempi että lapset istuvat niissä autoissa kuin juoksentelevat muiden jaloissa. Eikä ne autokärryt ole taida olla yhtään isompia kuin tavallisetkaan kärryt.

Vierailija
6/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut koskaan ongelmaksi. Mutta pitäisi kieltää maistuspisteet joissa eläkeloiset parveilee.

Vierailija
7/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kieltää aina ruuhka-aikaan.

Ruuhka-aikaan voisi kieltää myös taaperoiden harrastaman pyörällisten ostoskorien ja lasten ostoskärryjen kanssa tötöilyn. Tosi rasittavaa kun kaupassa on muutenkin paljon väkeä ja saa puikkelehtia, että pääsee etenemään, ja sitten tiellä on vielä taaperoita koreineen ja kärryineen reittiä blokkaamassa.

Vierailija
8/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis! Niitä on ihan helvetillinen työntää! Ja kerran kun lapsi niihin pääsee, niin ain alkaa se huutaminen ja vinkuminen että niihin pitää päästä aina!

Vierailija
9/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh en usko että se ongelma on se autokärry. Ihan samoinhan siellä muutkin pyyhkii käytäviä menemään katsomatta yhtään eteensä.

Vierailija
10/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi. Ei ne juuri muista kärryistä eroa.

Vierailija
11/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kieltää aina ruuhka-aikaan.

Ruuhka-aikaan voisi kieltää myös taaperoiden harrastaman pyörällisten ostoskorien ja lasten ostoskärryjen kanssa tötöilyn. Tosi rasittavaa kun kaupassa on muutenkin paljon väkeä ja saa puikkelehtia, että pääsee etenemään, ja sitten tiellä on vielä taaperoita koreineen ja kärryineen reittiä blokkaamassa.

Ainakin meidän lähin Prisma on auki klo 23:een illalla. Ei mitään järkeä mennä sinne ruuhka-aikaan.

Vierailija
12/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi, mutta ne tavalliset turbo kärryt. Voi luoja ne on syviä. Yrität mättää niitä tavaroita siihen kassahihnalle ja roikut yötäröStä alaspäin siellä kärryssä että saan tavarat sieltä kärryn pohjalta. Jono kasvaa takana kun ei meinaa saada niitä viimeisiä tavaroita pois.

Onko niiden oltava niin syviä? Onko muillakin samoja ongelmia?

Vierailija
13/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta voitaisiin vaatia kortti niillä ajavilta, autokärrykortti. Hankittava ensimmäisellä Prisma-käynnillä, suoritetaan kierros ajoradalla posliinitarvikeosasto-leluhyllyt. Jos kierroksen lopussa on posliinit hyllyssä ja lapsella kaikki kädet tallella ja laps istuu edelleen auto-osassa ja legopakkauksia ei löydy käytävältä, on ajotesti suoritettu ja kortti myönnetään. Kärryt tietysti aukeaisivat ainoastaan autokärrykortilla.

Vierailija
14/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi, mutta ne tavalliset turbo kärryt. Voi luoja ne on syviä. Yrität mättää niitä tavaroita siihen kassahihnalle ja roikut yötäröStä alaspäin siellä kärryssä että saan tavarat sieltä kärryn pohjalta. Jono kasvaa takana kun ei meinaa saada niitä viimeisiä tavaroita pois.

Olen 157 pitkä ja mulla on täsmälleen sama ongelma. Ja meitä on taloudessa neljä henkeä joten sinkkukärry on liian pieni, ja kiva jos kärryn pohjalla on viimeisenä jotain tosi pientä niin peppu pystyssä siellä niitä kaivan

Vierailija
15/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei toi ajokortti juttu olis hyvä😂

Vierailija
16/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 158 cm pitkä ja nyt vielä raskausmaha tiellä niin onhan siinä haasteensa ylettyä kärryn pohjalle :D

Vierailija
17/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä ota niitä autokärryjä lapsille, kerran erehdyin ja kärryssä oleva lapsi keräs kärryyn hillopurkkeja jne... 😧 ja ne kärryt on lisäksi äärettömän kömpelöt ja hankalat liikutella. Mutta mulle on ihan sama, vaikka niitä on, mutta en mä niitä ite ikinä huoli. Eihän sinne ostoskoriinkaan mahdu juuri mitään..

Vierailija
18/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään ne muksut, kaikilla mukavampaa näin.

Vierailija
19/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että lapset istuvat siellä autossa kuin että juoksentelisivat pitkin ja poikin kauppaa tai vieläkin pahempaa: seisoisivat paskaisine kenkineen tavarakärryissä.

Vierailija
20/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis. Ne on aivan hanurista ohjata!

t. äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan