Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tamalo1!!

15.03.2006 |

Hei!

Tätä palstaa lueskellessani olen ymmärtänyt, että olet noiden Kotigastronomi-tuotteiden jälleenmyyjä... Pitääkö paikkansa!?! :) Kävin tuossa Kotigastronomien sivuilla, ja yritin etsiä hintatietoja myytävistä aineista. Minkä hintaista esim. tuo niin paljon kehuttu vanilliinikreemi on?!

Haluaisin muutenkin tietää enemmän noista tuotteista (lähinnä hintoja:) kuin mitä siellä sivuilla oli. Kun monet jutut siellä on jälleenmyyjän tunnuksien takana ;) Ja kuitenkaan ainakaan vielä en ole hirmuisen kiinnostunut itse tuosta jälleenmyyntityöstä... :) Onko näissä Kotigastronomien tuotteissa jotain eroa kaupassa myytäviin, esim. nuo liemikuutiot, mausteet jne? Ja mikä tää " kotigastronomia" ylipäätänsä on?! ;)

Kiitos jos jaksat valaista vähän! :)

Nasu

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-NASU:

Hei!

Tätä palstaa lueskellessani olen ymmärtänyt, että olet noiden Kotigastronomi-tuotteiden jälleenmyyjä... Pitääkö paikkansa!?! :) Kävin tuossa Kotigastronomien sivuilla, ja yritin etsiä hintatietoja myytävistä aineista. Minkä hintaista esim. tuo niin paljon kehuttu vanilliinikreemi on?!

* kyllä olen jälleenmyyjänä ja hintatiedot löytyy kyllä etusivulta kohdasta tuotteet ja aukeavassa listassa alimmaisena:) voin laittaa hinnaston toki meililläkin ja mulla tarjouksia tällä hetkellä.

Haluaisin muutenkin tietää enemmän noista tuotteista (lähinnä hintoja:) kuin mitä siellä sivuilla oli. Kun monet jutut siellä on jälleenmyyjän tunnuksien takana ;) Ja kuitenkaan ainakaan vielä en ole hirmuisen kiinnostunut itse tuosta jälleenmyyntityöstä... :) Onko näissä Kotigastronomien tuotteissa jotain eroa kaupassa myytäviin, esim. nuo liemikuutiot, mausteet jne? Ja mikä tää " kotigastronomia" ylipäätänsä on?! ;)

*Tuotteissa on paljonkin eroja kaupan vastaaviin. Ensinnäkin ei tarvitse käyttää niin paljon kuin kaupan vastaavia kun nämä on tuoreita ja vasta pakattuja:)

Lisätietoja aineksista yms. löytyy kans siitä etusivulta kohdasta tuotteet ja siihen aukee tosiaan se lista, jossa alueittain lajiteltu.

*laita toki meiliä jos haluat tarkempaa tietoa/hinnaston meiliisi ja tietty niistä tarjouksista kannattaa kysellä tanina77@yahoo.com

*toi kotigastronomi on vain puljun nimi, joka mielestäni kuvaa juuri sitä, että kotikokkien tarpeisiin tuotteita:)

Kiitos jos jaksat valaista vähän! :)

Nasu

vastaan mielelläni kaikkiin aiheeseen liittyviin kysymyksiin:)

Vierailija
2/4 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siitä kreemistä pienempi pussi 250g 4.40e ja tulee sitä jämäkkää täytteeksi sopivaa sellanen 1.2litraa

isompi 500g ja 7.50e tulee sit tuplamäärä eli 2.4litraa.

Tuohonhan voi sitten laittaa nestettä enemmänkin riippuen käyttötarkoituksesta ja sitten riittää viel pidempään:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tämä lahopää ei sitten tietenkään huomannut tuota hinnastoa, ja siellähän se todella komeilee ihan etusivulla! ;) Nooh, pistetään vaikkapa hormonien piikkiin, jooko?! ;)

Vielä sellainen kysymys, että asusteletko pääkaupunkiseudulla, vai missä?! Itse olen Espoosta, joten varmaan mun kannattais tilata noita tuotteita lähimmältä jälleenmyyjältä?!

Nasu

Vierailija
4/4 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kemistä, mutta saat tuotteesi mistäpäin suomea tahansa tilata:)

Jos saat vaikka tuttavasikin innostumaan ja keräät tilauksia noin 60-70e arvosta niin voin laittaa lähimpään matkahuoltoosi tulemaan suoraa varastolta. Pienemmät tilaukset vaan tulee ensin mulle ja sit lähettäisin sulle:)

voit toki katsoa lähimmän myyjäsi ja järjestää vaikka kotiesittelyn, myyjällä jotain maistiaisiakin aina mukana:):)