Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten onnistun aina kysymään miehiä ulos ja sitten selviää...

Vierailija
12.01.2017 |

Olen 15-27-vuotiaana tehnyt useammankin aloitteen miehille eri tilanteissa ja kysynyt mukavanoloisia miehiä kahville, syömään jne. Miehet ovat olleet minulle ystävällisiä ja olen viihtynyt heidän seurassaan. Itse olen ihan tavallinen, normaalipainoinen ja kivannäköinen nainen, miehetkin ovat tavallisia. Olemme siis tavanneet miesten kanssa koulussa, töissä tai vastaavissa paikoissa kasvotusten. Kun kysyn miestä kahville tms, käy aina tässä vaiheessa ilmi, että nämä miehet ovat varattuja. Mitään eivät aiemmin ole tyttöystävästä maininneet. Tuntuu ikävältä, että bongaan aina varatut miehet (en siis halua sellaista enkä varattuja edes kysyisi ulos, jos tietäisin heidän olevan varattuja). Onko muilla vastaavaa ongelmaa?

Kun joillakin on "homotutka", voisinko jotenkin saada vastaavan tutkan varattujen miesten suhteen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kysyisit seuraavilla kerroilla ihan ekaksi että ootko vapaa vai varattu.

Vierailija
2/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisit onko varattu vai ei, että on siinäkin ongelma ratkaistu kun ensin kysyisit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se yleensä olekin juuri noin, että normaalit ja tasapanoiset ja hyväkäytöksiset on yleensä aina parisuhteessa. Ja vapaalla olevissa on sitten jotain vikaa.

Vierailija
4/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun te tapaatte vaikka koulutuksessa jonkun kivan ihmisen, kysyttekö heti toisen siviilisäätyä? Mua ainakin hirvittäis jos joku tulis mulle puhumaan tyyliin "Moi, oon Ville, ootko sinkku vai varattu?" ennen kuin on tutustuttu yhtään sen enempää.

Ap

Vierailija
5/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisimmin vaan juuri ne mukavat miehet ovat varattuina, ja epäsosiaaliset eivät.

Monesti mies myös muuttuu naisia kohtaan ystävällisemmäksi ollessaan varattu, kun ei tarvitse jokaisesta naisesta miettiä, saisiko tuosta mahdollisesti kumppanin. Se näkyy tietynlaisena rentoutena, jonka naiset hieman ironisesti sitten kokevat kiinnostavaksi.

Vierailija
6/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tietysti harmillista, mutta varatut ei siitä varmasti loukkaannu. Miehiä lähestytäänkin harvemmin. Voihan kysymykset yhdistää "Jos olet vapaa, lähdetkö kahville? ".

Vierailija
7/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu totuus on että nainen pariutuu onnellisesti noin parinkympin puolen tai toisen. Jos valinta menee pieleen tai on liian kranttu niin ne kunnolliset, täysipäiset ja mukavat miehet ehtivät sitoutua tahoilleen. Siinä voi sinkku sitten nauttia niitten tunnevammaisten, epäsosiaalisten ja peräkamaripoikien seurasta joita Suomi24 löytyy. Fiksut on varattuna, sinkkumiehet on ihan syystä sinkkuja.

Vierailija
8/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset täällä kuin AP:llä. Nolottaa tulla torjutuksi julkisesti. Miksei sitä tyttöystävää voisi sivulauseessa mainita jotenkin luontevasti? Ei aina tarvitse töksäyttää "olen varattu".

-Onks tää kaupunki tuttu paikka sulle?

-Oon joskus käyny kauan sitten täällä, tyttöystävällä on täällä sukulaisia.

-Käytkö usein keilaamassa?

-Pari kertaa kuussa käydään kavereiden tai tyttöystävän kanssa.

Voihan sen siviilisäädyn luontevasti tuoda esiin jossain sivulauseessa.

Vierailija
9/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin kivoihin varattuihin miehiin olen törmännyt itsekin. Ovat niin mukavia, että ovat päätyneet parisuhteeseen asti. Vapaalla olevat miehet tuntuvat etsivät vain seksiseuraa tai epätoivoisesti ketä tahansa naista.

Vierailija
10/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä johtuu siitä, että teeskentelet kaveria etkä uskalla tehdä oikeaa aloitetta, jossa on tojutuksi tulemisen mahdollisuus. Naiset ovat rakkausasioissa pelkureita, ja siitä on teille haittaa.

Vierailija
11/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran hiljaisen, mutta olemukseltaan kiinnostavan miehen alani tilaisuudessa. Hän ei uskaltanut itse avata keskustelua kertaakaan, mutta vastasi kyllä jotain kysyttäessä ja hymyili. No, erehdyin sitten kysymään tyyppiä ulos ja heti tuli vastaus et hänellä on tyttöystävä. :D Ei mitään logiikkaa tässä, onko mies reipas, ulospäinsuuntautunut tai hiljainen, aina on varattu.

Vierailija
12/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat fiilikset täällä kuin AP:llä. Nolottaa tulla torjutuksi julkisesti. Miksei sitä tyttöystävää voisi sivulauseessa mainita jotenkin luontevasti? Ei aina tarvitse töksäyttää "olen varattu".

-Onks tää kaupunki tuttu paikka sulle?

-Oon joskus käyny kauan sitten täällä, tyttöystävällä on täällä sukulaisia.

-Käytkö usein keilaamassa?

-Pari kertaa kuussa käydään kavereiden tai tyttöystävän kanssa.

Voihan sen siviilisäädyn luontevasti tuoda esiin jossain sivulauseessa.

Kyllä naisiltakin onnistuu poika/miesystävänsä salaaminen. Tutustuin naiseen ja tapailtiin sitten satunnaisesti kaverina ja kohta ihastuin häneen. Toin ihastukseni hänen tietoonsa ja hän antoi pakit. Muualta sain selville, että hän oli varmaan seurustellut koko ajan, kun olimme tunteneet, mutta ei sitten viitsinyt mainita siitä ollenkaan.

Vierailija
13/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n ongelman mutta...,

Mielestäni saa kysyä ihmistä ulos - siinä ei ole mitään väärää. Jos tässä vaiheessa tulee ilmi, että toinen on varattu - niin sitten on. Mielestäni asia ei muutu sillä, että kysyy ensiksi, onko toinen varattu, koska tähän jo itsessään sisältyy tietynlainen aloite. Toisen parisuhdestatuksen utelulla on syynsä. 

Ihmettelen kuitenkin myös näitä kommentteja, että miehen pitäisi jossain sivulauseessa mainita tyttöystävä. Joka hetki ei voi olettaa, että pitäisi kertoa jokaiselle vastaan tulevalle naiselle kertoa, onko vapaa vai ei. Useissa kohtaamisissa - esimerkiksi työelämässä - henkilökohtaisista asioista puhuminen ei tule ekana mieleen. Ei miesten, eikä naisten kanssa. Huomattavaa on myös se, että myös vapaana oleva saatta torjua ja toki se tyttöystävä voi olla virtuaalikaveri, joka on tahdikas tekosyy antaa pakit, jos ei halua joutua selittelemään. 

Vierailija
14/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin kivoihin varattuihin miehiin olen törmännyt itsekin. Ovat niin mukavia, että ovat päätyneet parisuhteeseen asti. Vapaalla olevat miehet tuntuvat etsivät vain seksiseuraa tai epätoivoisesti ketä tahansa naista.

Pata kattilaa soimaa....

Vierailija
15/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet munan kipeä, kun et sen vertaa malta ensin kysellä, että varmistat, että on vapaa. Miehet toki lähtevät pi...ua tyrkyttävän kanssa kahville.

Vierailija
16/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla että eivät seurustele, vaan keksivät tyttöystävän päästäkseen kiusallisesta tilanteesta eroon

Vierailija
17/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ajattelee kahville kysymisen ja seksin tarjoamisen olevan sama asia? Jos kysyn jotakuta kahville niin kyse on oikeasti kahvista. Se, että haluaa tutustua jonkun kanssa paremmin ei tarkoita kaikilla sänkyyn hyppäämistä.

Vierailija
18/18 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi