Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin turn-off, mitä kumppani voi seksin aikana tehdä?

Vierailija
12.01.2017 |

Mitä sellaista seksikumppani on tehnyt/sanonut, että fiilikset on täysin menneet?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä olisi vaikka kuinka monta ylivoimaisesti pahinta on sellainen rimpuilu, pyristely tai karkuun lähteminen yhdynnän jo alettua. Yleensä nainen sanoo samalla leikkimielisesti "et saakkaan enää, en anna hihi ;)" tjsp.

Tämä ei todellakaan ole mitenkään kiihottavaa, lähinnä ärsyttävää ja turhauttavaa. Ensi kerralla varmaan jätän homman siihen kun tähän ilmiöön törmään.

Vierailija
42/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällötti exän tapa paijata ja silitellä ja lässytellä muka hellästi, aivan kuvottavaa. Seksi ei ole lässyttämistä kuin vauvalle vaan halua ja himoa. Nykyisellä miehellä sellaiset otteet että tiedät olevani nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei välillä yritä mitenkään lämmitellä mua (tyyliin ei edes koske) vaan sohii vaan stondiksellaan mua kylkeen ja hokee että voiko jo työntyä sisään. Kun sanon että en oo märkä vielä niin suuttuu.

😂 Sori ku räjähdin tälle nauruun, mutta meillä on varmaan sama mies. Miksei vaan vedä käteen?

Mä oon sitä mieltä, että kyllä tuosta pitäisi jo kiihottua. Siis toinen tökkii kovalla kalullaan ja on kiihoittunut ja haluaa sinua ja sinä et kiihotu siitä? 

Minä ainakin kiihotun heti jos mies noin tekisi. Kaikkiruokainen olen sen suhteen, miten aloite yhdyntään tulee.

Seksuaalinen tai vahvasti seksuaalinen ihminen kiihottuu tuollaisesta varmasti. Toiset naiset eivät vaan kiihoitu niin helposti ja vaativat enemmän. 

Vierailija
44/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei välillä yritä mitenkään lämmitellä mua (tyyliin ei edes koske) vaan sohii vaan stondiksellaan mua kylkeen ja hokee että voiko jo työntyä sisään. Kun sanon että en oo märkä vielä niin suuttuu.

😂 Sori ku räjähdin tälle nauruun, mutta meillä on varmaan sama mies. Miksei vaan vedä käteen?

Mä oon sitä mieltä, että kyllä tuosta pitäisi jo kiihottua. Siis toinen tökkii kovalla kalullaan ja on kiihoittunut ja haluaa sinua ja sinä et kiihotu siitä? 

Minä ainakin kiihotun heti jos mies noin tekisi. Kaikkiruokainen olen sen suhteen, miten aloite yhdyntään tulee.

Minuakin kiihottaisi kovalla kalulla kehon painelu mutta jos mies _suuttuu_ jos en ole heti märkä niin todellakin turn off!

Vierailija
45/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun miehellä ei seiso kunnolla ja käskee ottamaan vielä suihin että saisi kunnolla seisomaan. Ei seksiin tarvi pakottaa itseään.

Sama naisesta? Jos ei ole valmiiksi märkä niin ei sitä räplätä ja nuolla kannata/tarvitse.

Vierailija
46/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen tai vahvasti seksuaalinen ihminen kiihottuu tuollaisesta varmasti. Toiset naiset eivät vaan kiihoitu niin helposti ja vaativat enemmän. 

Olen sen alkuperäisen jutun kirjoittaja. Minä olen vahvasti seksuaalinen nainen, ja alussa kiihotuinkin sellaista. Ja siinä varmaan syy miksi suhteemme eteni. En siis erityisesti pitänyt siitä että miehen aloitteet olivat monesti tuollaisia, mutta koska kiihotuin suunnilleen kaikesta niin seksi kuitenkin eteni ja sujui. Mutta minullakin on alkanut kiihottuminen tuosta vähenemään, jopa loppumaan.. Koska tunnen etten enää saa itse asiasta mitään irti. Alussa oli sen suhteen alkuvaiheen kiima niin kova, mutta ei sellainen kiima montaa vuotta jatku. Edelleen olisin vahvasti seksuaalinen  nainen, joka kiihottuisi helposti, muutamissa minuuteissa, mutta ei ihan tyhjästä enää saman kumppanin kanssa sentään.

Vierailija
47/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen alkuperäisen jutun kirjoittaja. Minä olen vahvasti seksuaalinen nainen, ja alussa kiihotuinkin sellaista. Ja siinä varmaan syy miksi suhteemme eteni. En siis erityisesti pitänyt siitä että miehen aloitteet olivat monesti tuollaisia, mutta koska kiihotuin suunnilleen kaikesta niin seksi kuitenkin eteni ja sujui. Mutta minullakin on alkanut kiihottuminen tuosta vähenemään, jopa loppumaan.. Koska tunnen etten enää saa itse asiasta mitään irti. Alussa oli sen suhteen alkuvaiheen kiima niin kova, mutta ei sellainen kiima montaa vuotta jatku. Edelleen olisin vahvasti seksuaalinen  nainen, joka kiihottuisi helposti, muutamissa minuuteissa, mutta ei ihan tyhjästä enää saman kumppanin kanssa sentään.

Tarvitset vaihtelua ja voit kertoa siitä miehellesi. Mieti mikä kiihottaa ja pyydä miehesi tekemään niitä juttuja. Jos mikään ei kiihota enää koskaan miehesi kanssa, niin sitten propleema on monimutkaisempi. 

Vierailija
48/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä seksiä kovin tärkeänä, voisin olla ilmankin sitä ja itsetyydytystä. Nyt olen ollutkin "jo" viikon ilman, halut lähtevät pois aina jos on taukoa. Yhdyntä ei tunnu yleensä melkein miltään, kipua on vähän ja tunnen liikkeen, en ole koskaan lähelläkään orgasmia, silti se itse tilanne on kiihottava. Jotenkin vaan mieheni kova kalu saa innostumaan. Ehkä jokin alkukantainen reaktio.

Vierailija
49/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset vaihtelua ja voit kertoa siitä miehellesi. Mieti mikä kiihottaa ja pyydä miehesi tekemään niitä juttuja. Jos mikään ei kiihota enää koskaan miehesi kanssa, niin sitten propleema on monimutkaisempi. 

Liittyen ehkä siihen että olen vahvasti seksuaalinen nainen, niin tiedän kyllä mikä minua kiihottaa. Ja olen näitä juttuja miehelle ehdotellut kyllä. Mies sinänsä minua kyllä edelleen kiihottaa ja tykkään seksistä hänen kanssaan, eli siinä ei ongelmaa. Mutta mies ei tee asioita mitä pyydän, siinä pulma. 

Vierailija
50/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyen ehkä siihen että olen vahvasti seksuaalinen nainen, niin tiedän kyllä mikä minua kiihottaa. Ja olen näitä juttuja miehelle ehdotellut kyllä. Mies sinänsä minua kyllä edelleen kiihottaa ja tykkään seksistä hänen kanssaan, eli siinä ei ongelmaa. Mutta mies ei tee asioita mitä pyydän, siinä pulma. 

Mies vaatii sitten vielä vähän koulutusta. Hän ei ole tajunnut, että vanhat kikat eivät enää toimi. 

Vierailija
51/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä seksiä kovin tärkeänä, voisin olla ilmankin sitä ja itsetyydytystä. Nyt olen ollutkin "jo" viikon ilman, halut lähtevät pois aina jos on taukoa. Yhdyntä ei tunnu yleensä melkein miltään, kipua on vähän ja tunnen liikkeen, en ole koskaan lähelläkään orgasmia, silti se itse tilanne on kiihottava. Jotenkin vaan mieheni kova kalu saa innostumaan. Ehkä jokin alkukantainen reaktio.

Juuri näin, kyseessä on alkukantainen reaktio. Jos kovana oleva kalu ei saa naisessa mitään värähdyksiä aikaan, niin silloin on olemassa jonkinlainen ongelma. 

Vierailija
52/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sellaista seksikumppani on tehnyt/sanonut, että fiilikset on täysin menneet?

Yksi urpo yhdenillan juttu harrasti jotain small talkia naidessa:"I like your pussy,do you like my dick?" Se tuntui typerältä.

Vierailija
53/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on tosi kiihottavaa että mies puhuu ja itsekin puhun "luoja miten hyvältä sä tunnut", "mitä ihmettä sä oikein teet mulle ooooh". Ei nyt ihan Mertaranta mut ei tarvii hiljaa olla.

Meneekö vähä yli? Mutta samaa mieltä olen siitä, että voi kehua toista seksin aikana. 

Vierailija
54/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun miehellä ei seiso kunnolla ja käskee ottamaan vielä suihin että saisi kunnolla seisomaan. Ei seksiin tarvi pakottaa itseään.

Mulla on miesystäväni kanssa todella kuumaa seksiä mutta hän kun on ihminen eikä kone niin hänellä ei ole aina tappi tiukassa tanassa (vaikka yleensä on ja nopeasti). Naidaan joskus tyyliin koko yö ja kyllä se välillä vähän lerpahtaa, annan mielelläni suuhoitoa ja herättelen.

Kamalaa jos mies suhtautuisi minuun tai minä häneen niin että jos ei ole heti ja koko ajan täysin valmis niin olkoon.

Mitäs sun seksielämään kuuluu?

Vierailija
55/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on tosi kiihottavaa että mies puhuu ja itsekin puhun "luoja miten hyvältä sä tunnut", "mitä ihmettä sä oikein teet mulle ooooh". Ei nyt ihan Mertaranta mut ei tarvii hiljaa olla.

Meneekö vähä yli? Mutta samaa mieltä olen siitä, että voi kehua toista seksin aikana. 

Noin kirjoitettuna ehkä menee mutta meillä on ihan mielettömän kiihkeää seksiä niin päästän välillä suustani just tuon tyylisiä juttuja, rakastan sua, voi miten himoitsen sua ym.. Onneksi molemmat tykätään, sehän se on tärkeintä.

Vierailija
56/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peräreiän hiplailu.

Miehillä siellä reiän ympärillä on ehkä jotain kiihottaviakin pisteitä, mutta naisilla ei niinkään. Joka kerta mun mies alkaa hipelöidä reiän liepeiltä ja se alkaa vain inhottaa.

Kyse tuskin on siitä onko mies, nainen vaiko muu sukupuoli, vaan ihan niistä henkilökohtaisista mieltymyksistä. Esimerkiksi juurikin siitä, ajatteleeko että kakkosreikä on ällö ja inhottava ja likainen koska hyi kakkaa (sen anuksen alueen voi btw myös esim pestä etukäteen vaikka käsisuihkulla perusteellisesti, ja esim. kumihanskoja saa käyttää mikäli työntää sormea sisään). Kyllä ihan näin kohdun, vaginan ja tissit omaavana voin sanoa, että kyseinen toiminta oikein tehtynä (tarpeeksi liukkaria!) on hyvinkin nautittavaa. Että sulla kyllä lie omat traumat ja ennakkoluulot kyseessä.

Mä en puhunut mitään anaaliin panemisesta.

Toisekseen, miehillä todellakin on siellä kiihottavia pisteitä toisin kuin naisilla.

Et niin. Sanomani ei silti sillä muutu valheeksi. (Selvennän, että puhun tietenkin omista kokemuksista esim nautinnon suhteen, siltä varalta että jollekulle jäi epäselväksi.) Kokemuksieni mukaan fyysinen kokoonpanoni ei ole silti haitannut esim pelkästä koskettelusta tai vastaavasta nauttimista. Tietenkin tilanteissa joissa asiasta on yhteisymmärryksessä sovittu - voin hyvin uskoa että kysymättä tökkiminen (samoin kuin mikä tahansa muukin suostumuksetta toisen mieltymyksistä välittämättä) on melkoinen turnoff.

Mahdatko sekoittaa keskenään nyt reiän ympäristön ja esim eturauhasen hieronnan, joka sen omaaville on usein hyvin miellyttävän tuntuista? Käsittääkseni itse reiän ympäristön hermotus ei ole mitenkään ratkaisevasti erilainen eri elimillä siunatuilla ihmisillä. Voin toki kysyä tästä avopuolisoltani, joka on lääkäri, jos tahdot varmuuden?

No kysy siltä tohtorismieheltäsi, me kaikki täällä jännityksellä odotamme mitä hän mahtaakaan vastata. Hohhoijaa. Jos tykkäät sormesta perseessäsi, good for you, mutta älä väitä, että joku joka ei siitä pidä kärsisi jostain traumasta.

Vierailija
57/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yhdenillanjuttu oli outo. Juttelimme ennen seksiä monta tuntia maat ja taivaat, mutta kun seksin aika tuli, sen kasvot kivettyivät totaalisesti.

Siis silmät eivät värähtäneetkään, se vain tuijotti, eikä suupielet värähtäneet millimetriäkään. Siis koko aktin aikana. Eikä edes silloin, kun se sai.

Vierailija
58/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö et tarvitse minkäänlaista lämmittelyä koskaan? Siinä mistään pakottamisesta ole kyse.

Vierailija
59/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä olisi vaikka kuinka monta ylivoimaisesti pahinta on sellainen rimpuilu, pyristely tai karkuun lähteminen yhdynnän jo alettua. Yleensä nainen sanoo samalla leikkimielisesti "et saakkaan enää, en anna hihi ;)" tjsp.

Tämä ei todellakaan ole mitenkään kiihottavaa, lähinnä ärsyttävää ja turhauttavaa. Ensi kerralla varmaan jätän homman siihen kun tähän ilmiöön törmään.

Minulla kanssa tappaa innon pahiten juuri tuollainen. "Et sä mitään saa, mitä oikein kuvittelit?" Noh, ei sitten ja sinne jää sänkyyn ihmettelemään.

Vierailija
60/70 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi urpo yhdenillan juttu harrasti jotain small talkia naidessa:"I like your pussy,do you like my dick?" Se tuntui typerältä.

Kertoo vain miesmaustasi ja tasostasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä