On se niin rattoisaa omistaa koala
Eli siis kolme vuotta sitten päivitin tänne mun koalasta no nyt tänään se kuoli rauhassa ja Rasmus oli aika mieletön veijari ja hänellä oli sellanen mukava vasen poskipää. Hänellä oli äitinsä silmät ja minun nenä mutta silti kai silläkin oli hauskaa. Keisarinna, se oli lapsikuninkaan linna mutta sitten vaahtokarkkeja poppari Katrin sai iso. Hain.
Kommentit (165)
täällä jossain vaiheessa puhuttiin siitä että voi koko alalle antaako olla kalaa ja kyllä minä ainakin olen antanut sille muikkua, en ole huomannut sille mitään sivuvaikutuksia. Olen kuullut että kuivat olisivat kasvissyöjiä mutta minä en ole sitä mieltä. Tai no kyllä kuola pääasiallinen ruokavalioon kasviksia mutta kyllä se selvästi pitää myös joistakin lihoista ja kalasta en kyllä tiedä teidän Kuoloista ne koska ehkä ne saattavat olla erilaisia mutta tosiaan hyvää päivän jatkoa teille kaikille olen niin iloinen kun sain taas purkaa sydäntäni tälle keskustelulle. kiitos hei hei.
koirat ovat kivoja eläimiä. Kuolla. Ihana elämä.
Onpas rauhoittavaa kuin vihreät voittivat nämä kuntavaalit! Nyt voiko alat elää rauhassa bambuissa!:)
Vihreää kirjoitti:
Onpas rauhoittavaa kuin vihreät voittivat nämä kuntavaalit! Nyt voiko alat elää rauhassa bambuissa!:)
Niinmpä!!
kuvaavat ovat kyllä rattoisia Muistatteko silloin kolme kuukautta sitten kun täällä keskustelin? Silloin oli jo hyvin rattoisaa mutta tänään hankin kolme uutta kuolaa yhden nimi on Tero., On se kivaa. Ihana elämä. Vihreät.
#VihreätVoittivat #KoalaLife #NatiPöytään
Aah huhtikuinen päivä! Kahvit (olen työtä, ja kertoi minulle että hänen nimensä oli aimo. Minun äitini oli aimo joten en uskonut häntä selaimia ei ole monia. Kolmi täten sanoi minulle että minun pitäisi käydä remontti Reiska luona remontoimassa äitini. Äitini soitti minulle eilen ja sanoi että tykkäsin liigan suklaasta kun olin pieni. Siis et voi. Haamu #VihreätVoittivat!OlenParas
Tehtävänä #KoalatKokoomukseen!JosTykkäätAloitteesta,KäyLaittamassaTililleniVähänRahaa! #MinustaTuleeRikas #2017VoittaaKoska #YoutubessaOnkoAloitaKuolla #VihreätVoittivat #KuollutKokoomukseenris #EduskuntaAlas
Danielsä sanoman kohalla #DanielsäSanotOnkoAla
Heitä minun mielestäni koska siellä on teillä on aikaa aika surullinen esimerkiksi Puolassa oletteko koskaan
Näin täällä Helsingissä päin katsoin niin kalat ovat suuressa vaarassa .ko aloita voi nähdä Käpylässä erilaisissa puissa bambuja kasvaa vain Helsingin kasvio reaktori on kolme naisessa huoneessa. Minun serkullani on Guinea pigs. Hänen nimensä on Miska.
hei vaan. Minä olen täällä Helsingissä. Helsingissä koalat ovat #Vihreitä.#OvatHauskoja.MinäEnOleMuaAska.MinunSerkkuniOnMiskaHymiö.HymyileväMiesSanoiMinulleHaarukka.Rukka.LevilleVoiLasketella.RappusissaSussaSustaKukaKukaKukaKukaAku.kallaMummotPassaako
on se kyllä rattoisaa. Rattaissa. Rotta aisaa.
Aah huhtikuinen aamu! Heräsin tänään kun Kovalainen kertoi minulle että Aspiriinillä on terveysvaikutuksia.
JYPin would be junaa, kello porskuttaa! Pikkukalat ovat melkein yhtä terveellisiä kuin koala mutta terveyteni halua Aspiriiniä #Aspiriini
Onko kukaan teistä tuo kylkiluuta kohalla on pelastus ohjelmaa? #PelataankoAlat
hei täällä joskus puhuttiin siitä että kuolat asuvat bambuissa. Tänään minulle selvisi että kuolet asuvatkin Romaniassa. Hei hei
?! Mistä täällä puhutaan naurava emoji
Onnee kuivat kyllä todella ihania eläimiä. En oikein tiennyt äitini kanssa mitä tekisin sille, kun se ei meinannut syödä sille antamaani lehtikaalia kuitenkin tänään annoin sen syödä hieman sitruunaa ja se syistä innolla, kunnes annoin sille perunalastuja.