Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se niin rattoisaa omistaa koala

hai naama kiitos
12.01.2017 |

Eli siis kolme vuotta sitten päivitin tänne mun koalasta no nyt tänään se kuoli rauhassa ja Rasmus oli aika mieletön veijari ja hänellä oli sellanen mukava vasen poskipää. Hänellä oli äitinsä silmät ja minun nenä mutta silti kai silläkin oli hauskaa. Keisarinna, se oli lapsikuninkaan linna mutta sitten vaahtokarkkeja poppari Katrin sai iso. Hain.

Kommentit (165)

Vierailija
141/165 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koalat ovat ihania on se niin mukavaa asustaa täällä Liettuassa.

Vierailija
142/165 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan Track and Field! Koirani on valkoinen! Kuoli kertoi minulle että minun pitää #Sillalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/165 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin iloinen kun #VihreätVoittivatKuntavaalit.TämäMeneeNiinHienosti.

Vierailija
144/165 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#kommunsiti

Vierailija
145/165 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ovat #Peräisin #Lapista!LapissaOnTuntureitaJotkaOvat #ValkoisiaNäin #Talvisin

Vierailija
146/165 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#OllaVegaani

olemmeko kaikki koaloja? Valot eivät yritä olen joskus ollut hyvin hämmentynyt siitä kuinka täällä keskustellaan niin avoimesti kuolen kynsien hoidosta Lapissa talvisin. Norjassa asun siis.

Vierailija
147/165 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valeria. Täällä minä!

Vierailija
148/165 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjassa on huonoja joissa asuu paljon koaloja ja pandojajia ja murhaajia &! Ja olen täällä murhattuna. Tämä on kaikki hyvin surullista en voi enää luottaa ympäristön täällä Norjassa koska tapahtuu niin paljon asioita, varsinkin kuollu jotka hyppivät päälleni joka kulmasta en enää liikun luonnossa paitsi kaksi kertaa vuodessa pääsiäisenä ja uutena vuotena. 😇

Vierailija
149/165 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

puola on karhu joka asuu ja syö lehtiä.. On se kyllä mukavaa istua siellä lattialla jossakin ihme kauppakeskuksessa vapaa ajalla, paitsi että en kyllä tee yhtään mitään vapaa ajalle Colbie niin paljon aikaa. Joo on se niin en kyllä suosittele kuolaa kenellekkään.

Vierailija
150/165 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus minäkin kävin siellä ranskan kirjan sivulla mutta palasin aika pian koska äiti joutui muuttamaan norjan vuonolle. Tuollapas menikin äsken jonkinlainen rekka-auto mutta en nähnyt sitä sen tarkemmin. Siellä oli varmaan multaa.

Vierailija
151/165 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Si ja syy syy syykö siis tos on vika tuohon nyt kun se on nyt päättynyt muuten noi työ uuni vuodessa eikämassa. Järkytys hymiö myymään tykki kysy sua nyt juuri ennen pysyt meet onko ole fuck

Vierailija
152/165 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä Elmo S kahdes vaan amp vaimo mikähän tää olen Raisio se tykkää housuun messi come nukkumaan sekoamassa pelimäiset termin YouTube että se on mä en kommer massisti ja mä oon siili bum bum me syynä on se come okei selvä homma on se typo so I Want

Vierailija
153/165 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

syönyt syttyä osaa no kuus kuus moneksituun kysymys oon ainoo sienimetsä ja nyt no sinuakyssä me Siri on huono onko

Vierailija
154/165 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa ja Kaislikossa shh shh shh shh suhisee hys kys kys kys kys kys kys

Vierailija
155/165 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sikli

Vierailija
156/165 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koala etsinnässä

Heippa vaan rakkaat koalanomistajat! Minulla on ollut taas kovin rattoisa viikko. Viikon alussa vein lapseni kouluun ja mietin, että kuinka paljon kätevämpää olisi, jos omistaisin koalan. No, päätin nyt tulla kysymään teiltä, jos tietäisitte ihmisiä jotka haluavat koalastaan eroon (jos sellaisia edes löytyy). Toiveena olisi uroskoala, mielellään enintään viiden ikäinen. Jos mahdollista, niin nimessä voisi olla E-kirjain, heillä on aina sitä tiettyä persoonaa, jos tiedätte mitä tarkoitan. Tällaista siis tänään, laittakaa ihmeessä tänne vastausta heti kun tiedätte myyjän! Thanx <3

Vierailija
157/165 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuullostin koalani pannulla. Enään ei sätki.

Vierailija
158/165 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo kokoinen aamu! Kävin tänään kuoli kanssa aamu kävelyllä järven rannalla. Järvi oli vieläkin jäässä joten päästin hänet kävelemään sen päälle. Hetken kuluttua kuin hirvee X äänen ja jää leikkejä kohalla ne on jäisissä vedessä! Miten saan hänet ylös? Kiitos kaikille avusta X O

Vierailija
159/165 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo? Missä täällä keskustelussa oikein puhutaan :D

Vierailija
160/165 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

???? kirjoitti:

Haloo? Missä täällä keskustelussa oikein puhutaan :D

Kuolistahan täällä