Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin eihän Sipi edistänyt lastensa toimia

Vierailija
12.01.2017 |

http://m.iltalehti.fi/uutiset/201701112200052112_uu.shtml

Täälläkin eilen huudettiin, että aiesopimus oli jo voimassa. Tämä lähde taas väittäisi sen solmitun kuukausia matkan jälkeen. Niin tai näin, kyllä alkaa olla aika selvää, että asemaansa on pm väärinkäyttänyt ihan huolella.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahah, vasurijankkaus käynnissä heti aamusta. Parempihan se tosiaan on laittaa kello soimaan että kerkiää täyttämään ketjun alun omalla sonnalla. 

Vierailija
22/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahah, vasurijankkaus käynnissä heti aamusta. Parempihan se tosiaan on laittaa kello soimaan että kerkiää täyttämään ketjun alun omalla sonnalla. 

Huomenta puoluetoimiston maineenhallintaväki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko syytä aikaistaa työaikaa siellä puoluetoimistolla?

Vierailija
24/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläkyllä, vasurien syytähän se on, että pitää valehdella. 

Vierailija
25/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko noissa oikeuskanslerin/asiamiehen tutkimuksissa menee? Jotenkin tosiaaan tuntuu, että homma lilluu ilmassa ja epäluottamus kasvaa, kun hommaan ei saada pistettä.

Vierailija
26/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaako?

Vierailija
27/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko noissa oikeuskanslerin/asiamiehen tutkimuksissa menee? Jotenkin tosiaaan tuntuu, että homma lilluu ilmassa ja epäluottamus kasvaa, kun hommaan ei saada pistettä.

Sen varaan ne laskevat, että ihmiset riehuvat aikansa ja asia pikkuhiljaa hautautuu.

Vierailija
28/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a sellanen kultahanskasipilä että sattuikin, että fortum omistajaohjattuna osti yhtäkin yhtiötä ja että sekin sattui että tekes suolsi valuuttaa ja että sattuikin jne... saako tämmöinen jatkua ja kansanedustuslaitos onkin joku kahmintalaitos; mulle kaikki ja vähän vielä lisää ... ahneutta.

Vierailija
29/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kyllä itse Fortumin osakkeenomistajana mennä yhtiökokoukseen kysymään tälle kaupalle perusteluita.

Vierailija
30/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion kyllä itse Fortumin osakkeenomistajana mennä yhtiökokoukseen kysymään tälle kaupalle perusteluita.

Toivottavasti mahdollisimman moni menee.

Vierailija
31/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta elokuvissa kepeä suomalainen maalaiskomedia

Juha Sipilä - Muisti palailee pätkittäin. Mukana vuoristoneuvoksia, sukulaisia ja kähmintää.

Vierailija
32/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti kirjoitettu artikkeli. Juttu on kirjoitettu kuin olisi käyty läpi jotain suurtakin rikosta ja miten se tapahtui mutta tosiasiassa tuossa läpi luettuna ei tapahtunut tälläkään kertaa muuta ihmeellistä kuin se, että suomalainen firma sai jonkinmoisen sopimuksen tehdaslaitosurakasta intiaan.

Ehkäpä huomenna iltalehden parkkonen ja kaverit kertovat että mikä siinä on rikollista että vienninedistämismatkalla syntyy sitä helvetin vientiä jota tämä maa olisi kipeästi tarvinnut jo edellisen hallituksen aikana mutta silloin vasemmistolaistyyliin istuttiin kädet ristissä ja toivottiin että ongelma menee ohi itsekseen.

En kyllä yhtään ihmettele ettei suomalainen edes halua yrittää kun (mahdollisesta) onnistumisesta tulee tällainen ajojahti.

Vierailija
33/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron: Fortumilla on sähköverkkojen myynnin jäljiltä helvetin monta miljardia käteistä eikä selkeää paikkaa johon ne investoisi joten miksi ei investoisi uuteen teknologiaan joka toivottavasti tuo uutta bisnestä myöhemmin. Samaa tekevät kaikki isot ja rikkaat firmat nokiasta appleen, microsoftiin, ibm:ään ja ties keneen muuhun. 

Vierailija
34/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tympii eniten tuo Sipilän valehtelu: en tiennyt, en tehnyt, en sitä enkä tätä. Ja sitten kuitenkin tiesi ja teki. Epärehellisyys on kuvottavaa ja tuossa asemassa olevalta anteeksiantamatonta.

En sentään kepua äänestänyt, mutta toivoin ja ainakin vähän uskoinkin, että nyt tapahtuu muutos parempaan päin. Ikävä kyllä on käynyt tismalleen päinvastoin. Valehtelua alusta asti ja jo ennen vaaleja. Ehkä naurettavin oli se koulutustakuu, nyt on amiksia tappolistalla, opettajia jo irtisanotaan, rahoitusta pienennetään, opintotukia pienennetään. Olen valmis hyväksymään monet säästöt, mutta en koulutuksesta tai vanhustenhoidosta. Tällä nyt sitten tehdään lisää syrjäytyneitä. Perinjuurin surullista.

Vierailija
35/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua tympii eniten tuo Sipilän valehtelu: en tiennyt, en tehnyt, en sitä enkä tätä. Ja sitten kuitenkin tiesi ja teki. Epärehellisyys on kuvottavaa ja tuossa asemassa olevalta anteeksiantamatonta.

En sentään kepua äänestänyt, mutta toivoin ja ainakin vähän uskoinkin, että nyt tapahtuu muutos parempaan päin. Ikävä kyllä on käynyt tismalleen päinvastoin. Valehtelua alusta asti ja jo ennen vaaleja. Ehkä naurettavin oli se koulutustakuu, nyt on amiksia tappolistalla, opettajia jo irtisanotaan, rahoitusta pienennetään, opintotukia pienennetään. Olen valmis hyväksymään monet säästöt, mutta en koulutuksesta tai vanhustenhoidosta. Tällä nyt sitten tehdään lisää syrjäytyneitä. Perinjuurin surullista.

Totta. Mä myös olen huolissani nuorista, jotka ovat niitä, että menevät siihen lähiamikseen ja kun sitä ei enää ole, jäävätkin kotiin. Monelle pojalle varsinkin on 16-vuotiaana aika mahdoton ajatus lähtee jonnekin kauas kouluun, viikoiksi pois kotoa. Tätäkö nää päättäjät nyt sitten haluaa? Onko se tullut jo voimaan, että oppivelvollisuus kestää 17-vuotiaaksi? mihin nää nuoret menee, jos ei ole edes sitä amista? Lukioon vuodeksi istumaan, että saa oppivelvollisuuden täyteen vai mitenkä tää menee? Täältä suljetaan kai yks amis kokonaan, muista poistuu linjoja ja opetusta supistetetaan. Henkilökuntaa on irtisanottu jo kymmeniä. Oon kyllä tosi huolissani. Että ei kovin rehti pääministeri (ja hallitus) meillä. Narrattiin nuoret äänestään näitä niljakkeita tyhjillä lupauksilla. Hyi että.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi