Miten saisin vanhempaa naista?
Olen 23v hyvässä kunnossa oleva miehes komeastikin useasti haukuttu. Haaveena olisi saada vähän vanhempaa naista 30-50v. Tuntuu että eivät ota tosisaan. Sanovat että ei noin komea nuorimies tämmöstä vanhaa akkaa halua. Auttakkaa? Ja en ole nirso
Kommentit (47)
Kerro joku paikka missä voidaan jutella kahen kesken
Vierailija kirjoitti:
Naisen repliikki on imartelun kerjäämistä, sinun kuuluisi vastata miksi haluat juuri häntä ja kehua häntä kaikin mahdollisin tavoin, mutta uskottavasti. Älä missään nimessä mene sanomaan, että sinulle kelpaa kuka tahansa nainen, ei hän sellaista halua kuulla!
Kyllä ainakin minut voisi joku fiksu ja sujuvasanainen nuori mies saada puhutuksi petipuuhiin, mutta eipä ole tullut vastaan. N51
Siis sinä kerro joku paikka missä voidaan jutella kahdestaan
Itse pitäisin 60-70v daamista, kunhan on normaali tai hoikka ja tyylikäs. Meikeillä tekee ihmeitä. Tosin olenhan itsekin kohta 60v, mutta kyllä tuollainen tyttö tällaiselta pojalta kyydin ottaa. Mieluiten toki vakisuhde. Edes kerran kuussa.
Ulkosuomalainen kirjoitti:
Itse pitäisin 60-70v daamista, kunhan on normaali tai hoikka ja tyylikäs. Meikeillä tekee ihmeitä. Tosin olenhan itsekin kohta 60v, mutta kyllä tuollainen tyttö tällaiselta pojalta kyydin ottaa. Mieluiten toki vakisuhde. Edes kerran kuussa.
Laitan viestiä.
N50+ kirjoitti:
Olen omanikäisteni miesten kanssa itsevarma, mutta en kyllä pystyisi todella nuoren kanssa olemaan. Olen erittäin tarkka sitä paitsi tavarastani. Ei todellakaan kelpaa kuka vain.
Toivottavasti tuo Tampere17v on vitsi. Alaikäinen. :(
Niin ja jos tuntuu, että miehelle kelpaisi kuka vain, niin huge turn-off!
Juuri tämä! Jos pointti on, että haetaan vanhempaa,mutta itse ihmisellä ei ole väliä. No way! En liikahdakkaan.
N50+ kirjoitti:
Olen omanikäisteni miesten kanssa itsevarma, mutta en kyllä pystyisi todella nuoren kanssa olemaan. Olen erittäin tarkka sitä paitsi tavarastani. Ei todellakaan kelpaa kuka vain.
Juuri tämä! Jos pointti on, että haetaan vanhempaa,mutta itse ihmisellä ei ole väliä. No way! En liikahdakkaan.
Täällä taas 35v nainen haluaisi vanhempaa naista..
Täällä olisi 55v nainen. Tosin hieman surullinen sillä tänään päättyi 3v suhde 40v mieheen 😢
Vierailija kirjoitti:
Minä en vaan millään voisi uskoa, että 15 vuotta nuorempi, kivannäköinen mies haluaisi minua. Olen kyllä normaalipainoinen ja meikattuna jopa melko kaunis. Poikaystäväni ovat silti aina oikein painottaneet, että ovat mieluummin minun kuin jonkun missin kanssa. Eli en sitten kuitenkaan tee ulkonäölläni kummoista vaikutusta edes omanikäisiin miehiin.
Aika törkeetä sanoa noin
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi 55v nainen. Tosin hieman surullinen sillä tänään päättyi 3v suhde 40v mieheen 😢
Mistä teitä löytää muualta kun forumeilta? Nuori 22 pks!
dda kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä löytyy naapurista, äitisi ystävistä, ravintoloista, festareilta... Minut löydettiin töistä. Uusi työntekijä kaipasi apua monessa asiassa. Minä neuvoin, opastin, ohjasin ja siinä samassa iloisena esittelin lastenlasten kuvia, kunnes paljastui että nämä avuntarpeet olivatkin iskuyrityksiä 😄
Vierailija kirjoitti:
dda kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä löytyy naapurista, äitisi ystävistä, ravintoloista, festareilta... Minut löydettiin töistä. Uusi työntekijä kaipasi apua monessa asiassa. Minä neuvoin, opastin, ohjasin ja siinä samassa iloisena esittelin lastenlasten kuvia, kunnes paljastui että nämä avuntarpeet olivatkin iskuyrityksiä 😄
Pitänee useammin käydä äidin järjestämillä teekutsuilla ;)
Keikoilta ja kirjastosta. Jos laitat ilmoituksen Iskuriin niin saatammepa vastata siihenkin.
Vierailija kirjoitti:
Keikoilta ja kirjastosta. Jos laitat ilmoituksen Iskuriin niin saatammepa vastata siihenkin.
Veikkaanpa, että netistä etsiminen on sama asia kuin etsisi yksisarvista. Oman kokemukseni ja kuulemani perusteella vain maksullisia/mainostajia liikenteessä. Naiset hukkuvat saamiinsa viesteihin ja erittäin harva viesti luetaan.
dda kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
dda kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitänee useammin käydä äidin järjestämillä teekutsuilla ;)
Tai voisit yllättyä, jos katsot tarkemmin sitä lähikaupan kassatätiä, työpaikkasi sihteeriä tai kirjaston hyllyjen täyttäjää 😘
assdsa, olen itse vastannut Iskurissa kolmeen ilmoitukseen. Kahta kokeilin, yksi jäi hyväksi vakipanoksi. N
Vierailija kirjoitti:
Olen 23v hyvässä kunnossa oleva miehes komeastikin useasti haukuttu. Haaveena olisi saada vähän vanhempaa naista 30-50v. Tuntuu että eivät ota tosisaan. Sanovat että ei noin komea nuorimies tämmöstä vanhaa akkaa halua. Auttakkaa? Ja en ole nirso
Moro,
Mee mummotunneliin vkl niin piparia on tiedossa.
Jos olet 23v ja haluat pitkää suhdetta. Oletko ajatellut loppuunasti?, jos haluat pitkää suhdetta, vaikka alttarilleasti ja nainen on 40-45 kunnes aika kuluu, ja täytät 40 tämä nainen on jo aikas vanha, kaikella kunniotuksella mieti mihin puskaan pääsi työnnät. Kaikkihan me vanhenemme se on tosiasia, Voisitko ajatella pitempää seksisuhdetta? mutta ei niin kun suhteesi on loppumassa älä jätä häntä kun tiskirättiä, vaan pidä häntä ystävänäsi.M50+.
Tinderin kautta olen tavannut kymmeniä nuoria miehiä. Useimmat nuoret vaan ovat luonnollisestikin pelkästään seksiseuran tarpeessa, mutta itse olisin myös valmis parisuhteeseen fiksun, hyväkäytöksisen, smartin nuoren miehen kanssa... Häntä siis odotellessa ;)