Miten saisin vanhempaa naista?
Olen 23v hyvässä kunnossa oleva miehes komeastikin useasti haukuttu. Haaveena olisi saada vähän vanhempaa naista 30-50v. Tuntuu että eivät ota tosisaan. Sanovat että ei noin komea nuorimies tämmöstä vanhaa akkaa halua. Auttakkaa? Ja en ole nirso
Kommentit (47)
Kyllä tuon ikäisiltä lohkeaa hyvin. Vanhempiin puree paremmin klassiset kehut yms. ja juurikin nuot "Etkai sinä nuori tämän ikäistä halua...." on juurikin imartelujen kerjäämistä. Nuoriin naisiin uppoaa taas paremmin vittuilu, sitä ei kannata välttämättä vanhempiin kokeilla.
Vanhempia kiimaisia naisia tapaa kyllä ihan perus baareissa. Yökerhoista ei kannata ehkä hakea mutta kuka nyt vapaa ehtoisesti mihinkään teinihelvetti yökerhoon haluaisi mennäkään.
Suosittelen kokeileen vanhempaa. Itselläni on aina ollut jonkin sortin fetissi ja täytyy kokemuksesta sanoa että kyllä vanhempi kannattaa. Nykyään minulla on itseäni nuorempi kumppani ja seksielämä on loistavaa mutta toisinaan tulee lämmöllä muisteltua kiihkeitä 20+ aikojani kun vanhempien naisien kanssa pääsi pelehtimään. Kyllä se vain fakta on näin että ikä tuo kokemusta ja se on ainoastaan plussaa seksielämässä. Harvassa on 20-30 vuotiaat naiset, jotka osaavat kunnolla panna ja tietää mistä mies tykkää.
Itsevarma asenne, fiksu käytös, hymyily ja pilke silmäkulmassa. Älä tee ikäerosta numeroa äläkä todellakaan kutsu ketään "vanhemmaksi naiseksi" keskusteltaessa. En usko että kukaan tätä haluaa kuulla?
Nuoret naiset pelaa omia pelejään ja haluaa hyväksyntää sekä jokapäiväistä vakuuttelua. Useimmat eivät edes tiedä mistä tykkäävät sänkyhommissa... Ei kiinnosta tän kaltaiset henkilöt ollenkaan. Siksi itsekin oon avannut silmät ja lähtenyt markkinoille metsästämään näitä "puumia".
Älä anna periksi ap. Varmasti tulee epäonnistumisia alkuun, mutta kun alat huomata mistä vanhemmat naiset lämpenee, se on pelkkää alamäkeä siitä lähtien.
T. Parikybänen M
Juu, kyl vanhempi hyvät kyydit antaa, njam.
N47 kirjoitti:
Tinderin kautta olen tavannut kymmeniä nuoria miehiä. Useimmat nuoret vaan ovat luonnollisestikin pelkästään seksiseuran tarpeessa, mutta itse olisin myös valmis parisuhteeseen fiksun, hyväkäytöksisen, smartin nuoren miehen kanssa... Häntä siis odotellessa ;)
Jos mies sanois tavanneensa kymmeniä naisia seksin merkeissä tulis vihat ja alapeukkuvyöry päälle?? Miksi se on eri asia
Olen 45-vuotias eronnut mies. Mieluiten panen yli 50 vuotiaita naisia. Ne levittävät halukkaasti reitensä ja niillä on yhtä hyvä pillu kuin paljon nuoremmilla. Nautin kun saan panna paljaalla jalaskea vapaasti spermat sisään.
Nykyinen pano on 70-vuotias eronnut rouva. Hän ei ole saamut kalua pariin kymmeneen vuoteen, niin nyt halukkaasti antaa.
Ei vaan kykene parikymppisen kanssa olemaan, kun itsellä on sen ikäinen lapsi.
Täällä olisi m 19v Pks. Olisiko joku vanhempi kiinnostunut pano suhteeseen? Kaikki yli 30v naiset kiinnostavat. Mistä löytyisi?