Kuinka usein teilläkin seksiä pitkässä parisuhteessa?
Pientä vääntöä miehen kanssa ja nyt kysyisinkin, että kuinka usein harrastatte seksiä. Rehellisiä vastauksia. Kiitos.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Te 1 kerran kuussa henkilöt. Olen ihan varma, että 8/10 kumppaninne käy vieraissa.
Voiko siitä olla varma vaikka seksiä olisi kerran viikossa? Miksi siitä pitäisi olla täysin varma että ei käy?
Vierailija kirjoitti:
Toissa vuonna 116 kertaa, viime vuonna vain 64 kertaa. 20 vuotta yhdessäoloa tulee muutaman kuukauden päästä täyteen. Hieman on siis tahti laskusuunnassa johtuen miehestä, hän nukkuu mielummin nykyään.
Excelilläkö pidät kirjaa?
1-2 krt/viikko. Yhdessä 30v joista 23 naimisissa. Täysi-ikäiset teinit 2 kpl vielä kotona.
Ei käy usko pois. Kotona odottaa namupala mutta mies saamaton läski. Puhuu päivät pitkät äidilleen.... Kohta alkaa naapurin pete saamaan
Yhdessä 15-vuotta, seksiä 3-4 kertaa viikko, ensimmäiset viisi vuotta seksiä oli vähintään kerran päivässä, sitten harventu joka toiseen päivään, nyt jää joskus kaksikin päivää arkisin väliin - mikä tietty välillä huolestuttaa. Onneksi lomilla ja viikonloppuisin otetaan tuota takaisin😀.
Vierailija kirjoitti:
Te 1 kerran kuussa henkilöt. Olen ihan varma, että 8/10 kumppaninne käy vieraissa.
Koska elämä on niin helppoo, kun kaikki on mustavalkoista, eikö? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi useammin, mutta teini-ikäiset lapset valvoo myöhään öisin ja nuoremmat herää aikaisin aamulla eli ei oikein löydy mahdollisuutta seksille! Ehkä muutaman kerran kuussa päästää hommiin. Haluttais useammin.
Teinit ei hajalle mene vaikka vähän kuuluisi ääntä. Seksi on luonnollista ja ennen kaikki nai samassa torpassa ja kukaan ei kasvanut kieroon.
En todellakaan halua paneskella niin että teinit kuuntelee seinän takana.
Joka päivä melkein mutta on taukojakin välillä, 3,5v yhdessä ja 1v lapsi löytyy
Laura90 kirjoitti:
Joka päivä melkein mutta on taukojakin välillä, 3,5v yhdessä ja 1v lapsi löytyy
3.5 vuotta ei ole pitkä suhde. Toi on alkuhuumaa vielä.
Vasta reilu vuos oltu yhessä, mutta tällä hetkellä 1-2 kertaa viikossa, joskus 3. Molemmilla opiskelu ja mulla lisäksi päivittäin menee harrastuksessa 3-4h. Arkisin kun se pari h keretään olla yhdessä niin en ainakaan itse jaksa panna vaan haluan levätä sohvalla, vklp sitten kerran tai pari.
Joka päivä silti ollaan kainalossa ja halaillaan ja pussaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vasta reilu vuos oltu yhessä, mutta tällä hetkellä 1-2 kertaa viikossa, joskus 3. Molemmilla opiskelu ja mulla lisäksi päivittäin menee harrastuksessa 3-4h. Arkisin kun se pari h keretään olla yhdessä niin en ainakaan itse jaksa panna vaan haluan levätä sohvalla, vklp sitten kerran tai pari.
Joka päivä silti ollaan kainalossa ja halaillaan ja pussaillaan.
Onko reilu vuosi mielestäsi pitkä parisuhde?
En tiedä lasketaanko pitkäksi parisuhteeksi, mutta 8 vuotta ollaan oltu yhdessä ja puolisen vuotta naimisissa.
Seksiä 1-2krt/vko.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se kumppani on se pihtaava osapuoli.
Kerran kuussa on monista ihan ok vakisuhteessa? On se kumma, että miehet kyllästyvät parisuhteisiinsa. Hiukan voisi yrittää, hei. Ei se äijäkään loputtomiin jaksa mankua sitä seksiä.
10 vuotta tulee täyteen, 1-2 krt viikossa viime aikoina ja siihen olen erittäin tyytyväinen. Välillä enemmänkin. Tottakai on ollut myös aikoja jolloin ei niin usein ole ollut seksiä, niin kuin meillä kaikilla. Orgasmitkin vaan paranee iän myötä, se on hieno juttu myös ;)
Ollaan oltu yhdessä pian 40 vuotta. Monenlaista on matkaan mahtunut myös seksuaalisuuden alueella. En edes muista, miten rakastelut hoidettiin lasten ollessa pieniä.
Nykyisin yli kuusikymppisinä rakastellaan kyllä enemmän kuin ehkä koskaan. Iltaisin vain hellitellään ja rapsutetaan selkää, mutta joka ainoa aamu mieheni olisi valmiina. Riippuu vain minusta, millä tuulella olen.
Suhdetta takana kohta 13 vuotta.
Seksiä on ollut viime vuoden aikana noin 2-3 kertaa kuussa, tosin nyt laskusuunnassa.
Viime vuoden puolella olisin ollut melko halukas, mutta oli pitkiä aikoja, että emme voineet harrastaa sitä säännöllisesti. Pikkulapsiperheenä ei aikaa eikä jaksamista arkisin, viikonloppuisin oli usein matkoja, normaalien esteiden, kuten kuukautisten lisäksi. Seksi on ollut molemmista kyllä ihanaa, kunhan siihen ollaan päästy. Varsinkin vaimo on - aikaisemmasta poiketen - saanut orgasmin suunnilleen viidessä minuutissa.
Tänä vuonna olemme nyt harrastaneet kerran seksiä, tasan vuoden ensimmäisenä päivänä. Ja kumma kyllä, minulla ei ole ollut juuri lainkaan kiinnostusta vaimoa kohtaan. Alkaneesta vuodesta voi tulla aika "kuiva".
Älkää olettako, että mies olisi aina se halukas osapuoli.
Meillä ainakin on mennyt niin, että olen itse herkemmin kokenut stressin vaikutuksen, vaimoa haittaa taas enemmän väsymys iltaunisena ihmisenä. Lisäksi itse olen huomannut sen, että aika ajoin yksinkertaisesti tunnen itseni haluttomaksi. Jos olisin kertonut tämän itselleni 5 vuotta sitten, en olisi uskonut. Ikää on nyt 36.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se kumppani on se pihtaava osapuoli.
Kumppanisi pihtaa, kun on toinen reikä huollettavana kodin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuussa on monista ihan ok vakisuhteessa? On se kumma, että miehet kyllästyvät parisuhteisiinsa. Hiukan voisi yrittää, hei. Ei se äijäkään loputtomiin jaksa mankua sitä seksiä.
Jeps. Meillä ainakin on talon päädyssä semmoinen juttu kun ulko-ovi. Siittä saa ihan vapaasti kulkea ja myös pelkkä ulosmeno on mahdollista. Takaisin ei tartte tulla jos ei enää miellytä. Koskee parisuhteen kumpaakin osapuolta.
N28
3-4 kertaa viikossa meillä1v 8kk poika ollaan oltu 8 v yhdessä