Kuinka usein teilläkin seksiä pitkässä parisuhteessa?
Pientä vääntöä miehen kanssa ja nyt kysyisinkin, että kuinka usein harrastatte seksiä. Rehellisiä vastauksia. Kiitos.
Kommentit (86)
7 vuotta yhdessä
-vauvavuodet lähes seksittömiä
-nyt vaikuttaa että tahdiksi tulee 1-3krt/vko kun halut palanneet.
Mutta siis nyt vasta kun lapset vähän kasvaneet niin haluttaa.
Naimisissa 22v ja seksiä n. 8 x viikossa.
Tuli mieleeni: oletteko koskaan kokeilleet ihan yhteisesti sovittua selibaattia (muuten kuin ns. pakottavista syistä)?
Olen ehdottanut tällaista sovittua selibaattia vaimolleni, mutta hän ei ollut innostunut. Olisin itse ollut kiinnostunut siitä, noin koemielessä olisi voitu katsoa, miten se muuttaisi seksi- ja rakkauselämäämme, jos olisimme vaikkapa 2-3 kk ihan yhteisestä sopimuksesta selibaatissa.
Onko kokemuksia?
20 v yhdessä, ja nykyisin 1-2 krt kuussa. Minä haluaisin enemmän, miehellä laimeammat halut.
Tällähetkellä 2-3 viikon välein eikä mies oikein perusta muustakaan läheisyydestä vaikka ihana muuten onkin:(
Selviäisin noin vähällä rakastelulla jos sitä halailua, suutelua ja sylittelyä olisi muuten mutta kaiken tuon puuttuessa seksin puutekin tekee kipeää. Mä haluaisin vähintään kerran viikossa ja sylissäoloa päivittäin. Mies (5v nuorempi) vain "unohtaa" kaiken työstressin yms takia.
yhdessä yli 20v
Vähintään kerran viikossa, normaalisti pari kolmekin kertaa. Yhdessä 12 vuotta
Kerta viikkoon, välillä venyy väli pitemmäksikin. Pieniä lapsia, kiireinen arki.
Vierailija kirjoitti:
Te 1 kerran kuussa henkilöt. Olen ihan varma, että 8/10 kumppaninne käy vieraissa.
Typerimpiä kommentteja, mitä olen lukenut täältä :D
Miksi juuri kumppanit kävisi vieraissa, mutta tuon kirjoittajat eivät? Tuolla logiikalla varmaan molemmilla osapuolilla olisi toinen?
Ja jos sinusta 1 kerta kuussa on aivan liian vähän, on se absoluuttinen kokemus myös muille, niinkö? Että kaikkien libido, elämäntilanne jne vastaavat täysin omiasi?
Omassa parisuhteessani ainakin elää tuo tilanne hyvinkin paljon elämäntilanteesta johtuen.
Mahtavia nämä av:lla käyvät, näkevät eri näkökulmat tasan.. no, eivät näe kuin omansa.
Ja sitten kun otetaan vielä tilastot huomioon... niin tuo kerta-pari kuussa ei todellakaan ole harvinaista.
6-7krt viikossa. Yhdessä ollaan oltu jo 20v.
Noin kerta kuussa meni pitkään, mutta sitten päätin, etten enää edes ehdota seksiä, koska vaimolla ei ole nykyään mitään tarvetta seksille. Pääsee paljon helpommalla kun on kokonaan ilman.
20 vuotta yhdessä, reilu kymmenen niistä naimisissa. Kaksi lasta.
5-8 kertaa viikossa. Vähempikin riittäisi.
Yhdessä jo neljä kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te 1 kerran kuussa henkilöt. Olen ihan varma, että 8/10 kumppaninne käy vieraissa.
Typerimpiä kommentteja, mitä olen lukenut täältä :D
Miksi juuri kumppanit kävisi vieraissa, mutta tuon kirjoittajat eivät? Tuolla logiikalla varmaan molemmilla osapuolilla olisi toinen?
Ja jos sinusta 1 kerta kuussa on aivan liian vähän, on se absoluuttinen kokemus myös muille, niinkö? Että kaikkien libido, elämäntilanne jne vastaavat täysin omiasi?
Omassa parisuhteessani ainakin elää tuo tilanne hyvinkin paljon elämäntilanteesta johtuen.Mahtavia nämä av:lla käyvät, näkevät eri näkökulmat tasan.. no, eivät näe kuin omansa.
Ja sitten kun otetaan vielä tilastot huomioon... niin tuo kerta-pari kuussa ei todellakaan ole harvinaista.
Mutta tilastojen perusteella ei ole kovin harvinaista, että parisuhteessa petetään ja tuollainen kerta kuussa -tahti on omiaan ajamaan pettämisen tielle.
17 vuotta, 1-3 kertaa viikko. Pienet lapset.
Niin mitä te väännätte?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu yhdessä pian 40 vuotta. Monenlaista on matkaan mahtunut myös seksuaalisuuden alueella. En edes muista, miten rakastelut hoidettiin lasten ollessa pieniä.
Nykyisin yli kuusikymppisinä rakastellaan kyllä enemmän kuin ehkä koskaan. Iltaisin vain hellitellään ja rapsutetaan selkää, mutta joka ainoa aamu mieheni olisi valmiina. Riippuu vain minusta, millä tuulella olen.
OT, mutta miksi niin usein mennään naisen ehdoilla. Eli vain ja ainoastaan silloin kun naista sattuu haluttamaan niin silloin on seksiä.
Suostuin tähän itsekin pitkään ja olihan vaimo ihmeissään kun kerrankin kieltäydyin seksistä.
Nimetönn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuussa on monista ihan ok vakisuhteessa? On se kumma, että miehet kyllästyvät parisuhteisiinsa. Hiukan voisi yrittää, hei. Ei se äijäkään loputtomiin jaksa mankua sitä seksiä.
Jeps. Meillä ainakin on talon päädyssä semmoinen juttu kun ulko-ovi. Siittä saa ihan vapaasti kulkea ja myös pelkkä ulosmeno on mahdollista. Takaisin ei tartte tulla jos ei enää miellytä. Koskee parisuhteen kumpaakin osapuolta.
N28
Onkos teillä montakin lasta? Se on meinaan ainoa syy tässä liitossa, miksi vielä tulen ovesta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu yhdessä pian 40 vuotta. Monenlaista on matkaan mahtunut myös seksuaalisuuden alueella. En edes muista, miten rakastelut hoidettiin lasten ollessa pieniä.
Nykyisin yli kuusikymppisinä rakastellaan kyllä enemmän kuin ehkä koskaan. Iltaisin vain hellitellään ja rapsutetaan selkää, mutta joka ainoa aamu mieheni olisi valmiina. Riippuu vain minusta, millä tuulella olen.OT, mutta miksi niin usein mennään naisen ehdoilla. Eli vain ja ainoastaan silloin kun naista sattuu haluttamaan niin silloin on seksiä.
Suostuin tähän itsekin pitkään ja olihan vaimo ihmeissään kun kerrankin kieltäydyin seksistä.
No on se nyt vähän niin, että meilläkin seksiä olisi joka päivä koska mies tuntuu aina olevan valmiina. Naisella se ei vaan mene niin.. Ei vaikka kuinka yrittäisi.
Alkuperäiselle.. Mahtavaa et sulla on vielä noin viriili mies. Itse pelkään, että koska se lurpsahraa, eikä olekaan enää " valmiina toimiin koska vain"..
Kohta parikymmentä vuotta yhdessä ja lapsetkin jo koulussa.
Lasten saamisen jälkeen on tahti hidastunut kerran kahdessa kuukaudessa tahtiin. Itsellä haluja kyllä olisi, mutta vaimolla näköjään ei.
Meillä mies ei halua/jaksa kuin ehkä kerran kk. Ollaan oltu yhdessä 19 vuotta, joista naimisissä 13. 2 lasta 4 & 5 vee. Mimä olen AINA ennen lapsiakin ollut se osapuoli, joka haluaa enemmän seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toissa vuonna 116 kertaa, viime vuonna vain 64 kertaa. 20 vuotta yhdessäoloa tulee muutaman kuukauden päästä täyteen. Hieman on siis tahti laskusuunnassa johtuen miehestä, hän nukkuu mielummin nykyään.
Excelilläkö pidät kirjaa?
Ihan tukkimiehen kirjanpidolla pidin ja eikös olekin mielenkiintoiset luvut! :D Mieheni kanssa olemme asiasta jutelleet ja suosittelen sinullekin tällaisia keskusteluja.
Aloitin aikanaan kirjanpidon, mutta masennuin luvuista. Voisin kirjoittaa kirjan kaikista niistä syistä, jotka vaimo on sanonut torjuessaan minun lähestymiset.
Ihan tukkimiehen kirjanpidolla pidin ja eikös olekin mielenkiintoiset luvut! :D Mieheni kanssa olemme asiasta jutelleet ja suosittelen sinullekin tällaisia keskusteluja.