Olitko tänään kuntosalilla? Jos et, mikä on tekosyysi?
Oletko läski vai skinny fat? Miksi et tee mitään asialle? Omistatko peilin? Oletko landejuntti?
Kommentit (61)
Olin eilen. Tänään olen kävellyt 8 km ja siivonnut asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen. Tänään olen kävellyt 8 km ja siivonnut asunnon.
kyllä sossupummilla on aikaa kävellä 8 km...
En ollut. Olin jumpassa. Olen läski.
171/110
Fit_nigga kirjoitti:
Oletko läski vai skinny fat? Miksi et tee mitään asialle? Omistatko peilin? Oletko landejuntti?
Kas tietämätön idiootti tuli taas keulimaan salihommeleista. Olitko taas tänään tehotonta kahden tunnin treeniäsi hinkkaamassa?
Välipäivä. Huomenna 06:30 seuraavaksi.
Olin. Yritin keksiä tekosyitä, mutta en keksinyt, joten oli pakko mennä. Tuli hyvä olo. Menen huomennakin. Olen aika fitti.
Lääkäri kielsi. Olen pikkasen pläski.
5-jakoinen ohjelma ja tänään lepopäivä. Mikäs sun oma syy on?
En ollut, kun oli välipäivä. Olin tosin chiball-jumpassa, rentouttavaa ja palauttavaa. No en nyt läski ole, semmoinen kohtuullisen lihaksikas rasvakerroksella, peilikin löytyy tältä landejuntilta.
Olin niinkuin eilenkin ja sunnuntaina jne. Painan 89 kg mut olen isoluinen ja pitkä. Kuitenkin rasvaton esim. vatsasta. Reisissä ja pyllyssä sopivasti pyöreyttä.
Täällä 4-jakoinen ohjelma + aerobista. Tänään lepopäivä. Ei kehity jos ei muista levätä, vinkkinä vaan sullekin ap. :)
yksinkertaisesti vaan niin väsynyt kaikkeen.onneks koht on vikis saa läträtä lonkrolla.
Olin kahvakuulatunnilla. Aika ei riitä, että viitsisi ostaa salikortin 1-2 kertaa viikossa käymistä varten.
En käynyt salilla enkä tarvitse tekosyitä. Kuntosalit ei vaan kiinnosta yhtään. Mielummin uin tai kävelen.
Kädet niin kipeenä eilisen vuoden ekan salitreenin jälkeen ja väsytti ihan sairaasti, ja ulkona oli järkyttävän kylmä tuuli. Ja pitäis ommella yks juttu (mutta en näköjään ommellut)
Vierailija kirjoitti:
Olin niinkuin eilenkin ja sunnuntaina jne. Painan 89 kg mut olen isoluinen ja pitkä. Kuitenkin rasvaton esim. vatsasta. Reisissä ja pyllyssä sopivasti pyöreyttä.
Voit nuo isot luut jättää laakista pois tekosyynä. Aikuisen luusto painaa noin 7 kg.
Enpä ollut. Eikä ole edes mitään tekosyitä, ihan vain se todellinen syy: Ei kiinnosta paskan vertaa.
Mietin et kävisin joka arkipäivä salilla niin et kuntopyöräilyä 10 min raskaalla ja nopeasti, sitten puoli tuntia jalka ja käsiliikkeitä vuorotellen ilman taukoja. Eli kun teen jalkoja niin kädet lepää jne. Ja sitten vielä 5 min sitä ellipsilaitetta lopuksi raskailla asetuksilla. Enkö siis kehity jos nämä päivät 5 pv peräkkäin ja 2 lepoa?
Läski. Olen laiska. En omista. Olen Porista, eli olen landejuntti.