Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi kuulit positiivisen kommentin ulkonäöstäsi?

Vierailija
11.01.2017 |

Vaatetuksen kehumista ei lasketa. Kerro vielä ikäsi ja sukupuolesi ja kuka kehui.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma, mutta vuosia sitten kuitenkin.

M32

Vierailija
22/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2015 marraskuussa silloinen poikaystävä kehui seksikkääksi kun olin alasti. Samainen tyyppi sanoi myös, että minulla on kauniit silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

La ravintolassa. Melkein 10 vuotta nuorempi kaveri olisi halunnut pöksyihin. Samana iltana myös ystävä kehui.

Vierailija
24/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna. Olen 26v nainen ja oma puoliso totesi ennen töihin lähtöä, että näytän hyvältä. Hän sanoo kyllä päivittäin jotain positiivista ulkonäöstäni, tai jostain muusta minussa. Pyrin samaan.

Vierailija
25/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jaksaa ylistää minua päivittäin (vielä 15 vuoden jälkeenkin), milloin olen seksikäs, söpö tai sutjakka tms,eli sieltä varmaan viimeisimmät kehut kuultu.

Vuodenvaihteessa vaihdoin hiusväriä, siitä tuli kehuja kavereilta, töissä pomolta ja kollegoilta ja jopa postinjakajalta.

Vierailija
26/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kampaaja kehui tukkani kaunista väriä. Tukkani on käsittelemätön. Nainen 50+ v.

Vierailija
27/27 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tarkkaan tasan vuosi sitten. Joku mies juhlissa pienessä jurrissa kehui.

Tosi harvoin mua kukaan kehuu, ihan jo siksi koska olen todella vähän tekemisissä kenenkään kanssa... Ei ne tänne kotiin tule kehumaan.

N37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi