Joku on yrittänyt soittaa minulle Lontoosta, mikä ansa tässä on?
Eli tällainen jälki jäi soitosta: http://aijaa.com/vgisES
Onneksi puhelin oli äänettömällä enkä pystynyt silloin vastaamaan. Jos olisin pystynyt vastaamaan, olisin ehkä tehnyt niin, sen kummempia ajattelematta. Mitähän siitä olisi seurannut? Onkohan tuo joku temppu, että tuohon vastaaminen olisi tuonut minulle jättilaskun? Vai puheluun vastaamalla joku olisi saanut puhelimen tietoni haltuun tai kaapannut puhelimeni? Tietääkö joku mistä tässä voisi olla kyse? Kukaan tuttuni ei ole Lontoossa, joten mistään normaalista puhelusta ei ole kyse.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Minkämerkkinen tietokone ap:llä on? Uusi tietokoneeni kuuluu mahd. malleihin joissa haavoittuvuus mutta luulin että olisivat korjanneet ongelmat tähän mennessä.
Acer Aspire ES1-533
Ap
En tiedä, mutta arvaa mitä, minut ryöstettiin siellä.
Minulle soitettiin tuosta numerosta ennen joulua. Laitan aina googleen nämä ennen kuin soittelen takaisin ja tuolta kukasoitti-sivultahan se löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkämerkkinen tietokone ap:llä on? Uusi tietokoneeni kuuluu mahd. malleihin joissa haavoittuvuus mutta luulin että olisivat korjanneet ongelmat tähän mennessä.
Acer Aspire ES1-533
Ap
Minulla HP:n kone, ehkä ei sitten liity koneeseen millään lailla vaan numero urkittu muuta kautta.
Puhelimeen vastaaminen ei koskaan maksa yhtään mitään. (Paitsi jos olet itse ulkomailla sen puhelimesi kanssa)
Vastaamalla ei sinun puhelinta myöskään voi kaapata tai muutakaan ihmeellistä.
pienenä muistutuksena kaikille, ettei tuntemattomiin numeroihin saa takaisin soitella. voi tulla sen seurauksena iso puhelinlasku. jos jonkin tahon on pakko saata teihin yhteyttä, niin he soittaavat uudellen.
Vierailija kirjoitti:
pienenä muistutuksena kaikille, ettei tuntemattomiin numeroihin saa takaisin soitella. voi tulla sen seurauksena iso puhelinlasku. jos jonkin tahon on pakko saata teihin yhteyttä, niin he soittaavat uudellen.
Tuo on hyvä painaa mieleen.
Ap
Luin ihmisten kommentteja vastattuaan tuohon numeroon. Miksi soittajat usein pyysivät pariskunnan miestä puhelimeen? Ja tiesivät vastaajan koko nimenkin. Mistä numerot vuotaneet?
Vierailija kirjoitti:
Luin ihmisten kommentteja vastattuaan tuohon numeroon. Miksi soittajat usein pyysivät pariskunnan miestä puhelimeen? Ja tiesivät vastaajan koko nimenkin. Mistä numerot vuotaneet?
Minä annoin eilen numeroni Hobby Hallille, tänään sain tuon soiton.
Ap
Onko teillä numero Facebookissa? Google-tilillä?
Mulle soittanut kans. En vastannut, epähuomiossa soitin takaisin. Kuten joku sanoikin, kaverit siellä muka oikee virallisina rikastumismahdollisuutta kaupittelivat. Ei ole tiliä Nordeassa, selvitin operaattorilta heti perään paljonko viimeisin puhelu maksoi, normaalin ulkomaanpuhelun verran. soittelivat useasti uudelleen, mutten enää vastannut. Ei ole näkynyt missään laskuissa mitään hämärää