Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku on yrittänyt soittaa minulle Lontoosta, mikä ansa tässä on?

Vierailija
11.01.2017 |

Eli tällainen jälki jäi soitosta: http://aijaa.com/vgisES

Onneksi puhelin oli äänettömällä enkä pystynyt silloin vastaamaan. Jos olisin pystynyt vastaamaan, olisin ehkä tehnyt niin, sen kummempia ajattelematta. Mitähän siitä olisi seurannut? Onkohan tuo joku temppu, että tuohon vastaaminen olisi tuonut minulle jättilaskun? Vai puheluun vastaamalla joku olisi saanut puhelimen tietoni haltuun tai kaapannut puhelimeni? Tietääkö joku mistä tässä voisi olla kyse? Kukaan tuttuni ei ole Lontoossa, joten mistään normaalista puhelusta ei ole kyse.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soittanut kans. En vastannut, epähuomiossa soitin takaisin. Kuten joku sanoikin, kaverit siellä muka oikee virallisina rikastumismahdollisuutta kaupittelivat. Ei ole tiliä Nordeassa, selvitin operaattorilta heti perään paljonko viimeisin puhelu maksoi, normaalin ulkomaanpuhelun verran. soittelivat useasti uudelleen, mutten enää vastannut. Ei ole näkynyt missään laskuissa mitään hämärää

Vierailija
22/31 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkämerkkinen tietokone ap:llä on? Uusi tietokoneeni kuuluu mahd. malleihin joissa haavoittuvuus mutta luulin että olisivat korjanneet ongelmat tähän mennessä.

Acer Aspire ES1-533

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta arvaa mitä, minut ryöstettiin siellä.

Vierailija
24/31 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitettiin tuosta numerosta ennen joulua. Laitan aina googleen nämä ennen kuin soittelen takaisin ja tuolta kukasoitti-sivultahan se löytyi.

Vierailija
25/31 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkämerkkinen tietokone ap:llä on? Uusi tietokoneeni kuuluu mahd. malleihin joissa haavoittuvuus mutta luulin että olisivat korjanneet ongelmat tähän mennessä.

Acer Aspire ES1-533

Ap

Minulla HP:n kone, ehkä ei sitten liity koneeseen millään lailla vaan numero urkittu muuta kautta.

Vierailija
26/31 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeen vastaaminen ei koskaan maksa yhtään mitään. (Paitsi jos olet itse ulkomailla sen puhelimesi kanssa)

Vastaamalla ei sinun puhelinta myöskään voi kaapata tai muutakaan ihmeellistä.

Vierailija
27/31 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienenä muistutuksena kaikille, ettei tuntemattomiin numeroihin saa takaisin soitella. voi tulla sen seurauksena iso puhelinlasku. jos jonkin tahon on pakko saata teihin yhteyttä, niin he soittaavat uudellen.

Vierailija
28/31 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pienenä muistutuksena kaikille, ettei tuntemattomiin numeroihin saa takaisin soitella. voi tulla sen seurauksena iso puhelinlasku. jos jonkin tahon on pakko saata teihin yhteyttä, niin he soittaavat uudellen.

Tuo on hyvä painaa mieleen.

Ap

Vierailija
29/31 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ihmisten kommentteja vastattuaan tuohon numeroon. Miksi soittajat usein pyysivät pariskunnan miestä puhelimeen? Ja tiesivät vastaajan koko nimenkin. Mistä numerot vuotaneet?

Vierailija
30/31 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ihmisten kommentteja vastattuaan tuohon numeroon. Miksi soittajat usein pyysivät pariskunnan miestä puhelimeen? Ja tiesivät vastaajan koko nimenkin. Mistä numerot vuotaneet?

Minä annoin eilen numeroni Hobby Hallille, tänään sain tuon soiton.

Ap

Vierailija
31/31 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä numero Facebookissa? Google-tilillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi