Paljonko tililläsi on rahaa tällä hetkellä?
Kommentit (484)
674€ mutta siitä menee 400€ maanantaina luottokorttilaskuun ja 185€ junan kuukausilippuun
Lapsilisiä odotellessa..
Yhteensä noin 55 000 e, 24v opiskelija, ei velkaa.
7130€ säästötilillä ja 135€ käyttötilillä. Opiskelija 22v.
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti pitää rahaa tilillä eikä sijoituksissa. Mitä se raha tuottaa siellä nollakorkoisella tilillä? Minulla on tilillä pari tuhatta, mutta osakesalkussa noin 70 000 €.
Suomalaiset ovat surullisen pihalla taloudesta ja osakesäästämisestä.
Sijoittamalla voi myös menettää omaisuutensa. Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla. Tililtä saa hädässä myös heti rahat käyttöönsä toisin kuin sidotusta sijoituksesta.
Ihmekös Suomen talous junnaa, kun tollot makuuttavat rahojaan nollakorkoisilla pankkitileillä inflaation syötävinä. En voi ymmärtää, mikä pihistelijöiden porukka tänne on ajautunut. Nimimerkillä, 34-v. juristi, käyttötilillä ylihuomisen jälkeen n. 1000€ ja thats it.
n.2000, nainen, 23 ja opiskelija.
8198 euroa ja risat päälle.
Olen 20-vuotias nainen, opiskelija ja myyjä kauppakeskuksessa.
päälle 6000 käyttötilillä, sijoituksissa 7000, säästötilillä 3000.
Olen 25 ja kokki. Tuolta käyttötililtä ois tarkoitus pistää rahaa vähän joko sijoituksiin tai säästötilille.
8000e, ei säästöjä muuten kuin melkein velaton suuri ja uudehko omakotitalo.. toki viime yön jäljiltä varmaan joitakin satasia vähemmän. T: 37v sinkkuinsinööri, mies
Kaikki mikä ei mene lapsiin ja viinaan menee talolainan lyhennyksiin.
Noin 24 000€. Ei velkaa, tai no luottokortilla satanen. N22 toimihenkilö. Yritän laittaa pienestä palkastani aina vähintään puolet säästöön.
Suomalaisilla menee huonosti, köyhyyttä ja tuskaa. Rahaa kaikilla on kumminkin tileillä jopa makaamassa.
Näyttääpä ihmisillä olevan rahaa!
Omalla tilillä tällä hetkellä 23,94€. Nainen 20v, tällä hetkellä vielä vanhempainvapaalla. Onneksi työssäkäyvä mies maksaa suurimman osan asumisesta kunnes löydän itse työn..
Rahaton mutta en köyhä 😌
230€ & käteisenä 120€. 18v opiskelija, viikonlopputyö.
Käyttötilillä 100€
S-tilillä(ruokatilinä käytössä) 380€
Säästötilillä 5600€ (Ensviikolla -1600€ koiranpentuun)
Koulunkäyntiavustajana kehitysvammaisten luokassa.
240 €, työtön, m28. Opintolainaa 15 000 €. Jeejee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä 38000€, rahastoissa ja osakkeissa yms n. 190000€.
Nainen, 40v, työtön tällä hetkellä, mutta kaikki itse asiantuntijatöissä tienattu. Ei enää velkaa.
Kaikkia satuja te keksitte.
Jengi viel peukuttaa...Ensinnäkin 38k käyttötilillä on valetta. Kukaan ei pidä sellaisia.
Toisekseen 190k rahastoissa ja kaikki ite tienattu muka lol.
40 vuotias nainen joka on tuon shitin tienannut itse ei tiedä edes mistään vauvafoorumista. Lisäksi jos on niin hän ei pidä tuollaisia summia käyttötilillä....
Terv, realisti mies
Ohis. Ihan vain esimerkiksi, että kyllä joillakin on täällä tuon verran rahaa käyttötilillä, esimerkiksi juuri minulla. Kuitti eiliseltä kun kävin Prismassa ja nostin hieman lisää käteistä automaatilta. Peitin yksityiskohtia sen verran, ettei siitä voi selvittää kenen kuitti se on.
Ja tuossa on vain se mikä on Nordeassa, S-pankissa käyttötilillä lisää vajaa parikymmentätuhatta. Teetin myös syksyllä remonttia kylpyhuoneeseen, joka maksoi yli kaksikymmentätuhatta, käteistililtä maksoin kaikki laskut. Kesällä jatkan ja laitan keittiön uusiksi, siihen menee vähintään saman verran rahaa. Sijoitin myös entisten sijoitusten lisäksi syksyllä reilun 70 tuhatta lokakuussa pidempiaikaisesti, kun sain hyvän tarjouksen ja pääsin mukaan sellaiseen sijoitusinstrumenttiin jonka uskon olevan varsin hyvä ja johon normaalisti noin pienellä sijoituksella ei pääsisi mukaan.
Minulla on tässä ~100m2 asuinpintalaltaan täysin velaton asunto keskustassa ja lämmin autotalli tuossa pihalla, jossa uutena ostettu hyvin varusteltu premium luokan auto, se on kyllä jo yli viisi vuotta vanha mutta vielä erittäin hyvässä kunnossa koska en ajan enää nykyisin kovin paljoa. Mökkiä ei enää ole, siitä olen luopunut.
Hyvin palkatusta asiantuntijatyöstä jää varsin hyvin säästöön joka kuukausi, vaikka sijoitankin kuukausittain myös hajaututtamisen vuoksi. Eli, ei täällä kaikki aivan P-A porukkaa ole.
t. yli viiskymppinen mies
Vierailija kirjoitti:
240 €, työtön, m28. Opintolainaa 15 000 €. Jeejee.
Mikä ammatti mistä olet työtön?
Omalla käyttötilillä 6€, säästötililla 300€. Miehen tili on myös minun käytettävissä, siellä 600€.
Nainen, 24 vuotta ja äitiyslomalla.