Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioerohakemus jätetty, mistä tämä kamalan ontto olo tulee??

Vierailija
11.01.2017 |

Eroa on tehty kaksi vuotta, yritetty terapiat ja asumuserot, kokeiltu kaikki mahdollinen. Ei vaan toimi, liikaa painolastia menneisyydessä (pettämisiä ja rajuja riitoja) ja kumpikaan ei halua enää tehdä mitään toisen eteen.
Kaikki oli mulla hyvin ennen kuin kävelin käräjäoikeuteen, mutta heti sen jälkeen humahti ontto olo. Miehelle soitin ja rupesi itkemään puhelimessa (oli yhdessä päätetty ero kuitenkin), eikä ole näyttänyt vihan tunteiden lisäksi mitään tunteita puoleen vuoteen! Ensimmäisen kerran vuosiin tunsin empatiaa miestä kohtaan.
Tätäkö se nyt on?? Mistä se kamala olo tulee, vaikka tämä on ainoa oikea vaihtoehto.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä erohakemuksen jättämisestä se tulee. Epäonnistumisen tunteesta. Kyllä se siitä.

Vierailija
2/6 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit miettinyt silloin kun petit. Oliko kuitenkaan kaiken tämän rikkomisen arvoista, hetken huuma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit miettinyt silloin kun petit. Oliko kuitenkaan kaiken tämän rikkomisen arvoista, hetken huuma?

Mua on petetty, mutta kiitos vaan tsempistä.

Vierailija
4/6 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitan jo tässä vaiheessa, että varaudu ikäviin kommenteihin, av:lla kun keskustelun avaajassa on aina vika. Kun nyt kävikin ilmi, että miehesi olikin se pettäjä, niin kyllä sekin reippaasti kääntyy sinun syyksesi, huonot seksitaidot, pihtaaminen, läskeys, nalkutus, tylsyys jne.

Vierailija
5/6 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oiva esimerkki itse itsensä korottavasta, tutkimatta toiset tuomivasta  "järjenjättiläisestä". Onko noin paha olo että pitää tuntemattomia solvata vaikkei tiedä taustoja?Vai petitko itse ja epäilet että muutkin ovat kaltaisiasi pikkunilkkejä?

Vierailija
6/6 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitan jo tässä vaiheessa, että varaudu ikäviin kommenteihin, av:lla kun keskustelun avaajassa on aina vika. Kun nyt kävikin ilmi, että miehesi olikin se pettäjä, niin kyllä sekin reippaasti kääntyy sinun syyksesi, huonot seksitaidot, pihtaaminen, läskeys, nalkutus, tylsyys jne.

Liika meikki tai meikittömyys, liika hoikkuus eli ei muotoja, liika pyöreys eli liikaa muotoja, liika puhuminen eli räpätätimäisyys, liika hiljaisuus eli tylsä jurottaja, onhan näitä, kunhan syy löytyy ap:ssa. Av:n vankka perinne.