Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko epäkohteliasta olla kommunikoimatta muiden ihmisten kanssa, jos on huono päivä ja kaikki v#tuttaa?

Vierailija
11.01.2017 |

Onko se epäkohteliasta? Tunnustatko itse tekeväsi näin? Kun katsoo ympärilleen niin aika moni täällä Suomessa välttelee kommunikointia muiden kanssa. Syitä on varmaan muitakin kuin paha olo, mutta uskoisin silti monilla olevan juurikin se kurja fiilis, jonka takia ei vaan halua olla muiden kanssa tekemisissä. Kuolemaakin varmaan toisinaan toivovat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäkohteliasta aiheuttaa toisille kiusallista oloa ja pahaa mieltä, koska itsellä on asiat huonosti. On kyllä usein mahdollista ihan kohteliaillakin tavoilla etsiä omaa rauhaa. On kuitenkin törkeää mennä vaikka työpaikan kahvihuoneeseen murjottamaan ja paiskelemaan kaapin ovia. Jotkuthan jostain syystä haluavat tehdä pahasta mielestään numeron ja esittävät sitten puolustuksekseen, että kun oli huono päivä ja vitutti. Kolmevuotiaalta tämän ymmärrän, mutta en aikuiselta enkä varsinkaan työelämässä. Jos ei pysty normaaliin käytökseen, kuuluu sairaslomalle.

Vierailija
2/3 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on tuollainen. Asumme siis saman katon alla ja on kyllä kieltämättä aika hirveää, että hän vain kökkii mustaksi pilveksi muuttuneena omissa oloissaan kommunikoimatta minulle ensin mitenkään että tänään on huono päivä ja haluaa siksi olla hetken yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen työssä jossa voi halutessaan upota näytön taakse, käydä eri aikaan syömässä ja livistää ajoissa kotiin tai tulla ennen muita.

Eikä mua haittaa jos toiset ei ole sosiaalisia silloin kun itse voisin olla juttutuulella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän