Mitä mieltä miehistä jotka käyttää huoliteltuja vaatteita arkena?
Flanellisia irtohousuja, chinoksia ja kauluspaitoja + neuleita ja neuletakkeja. Nahkakenkiä ja irtotakkiakin.
Ei tietenkään aina mutta sillä tavalla, että kaupungilla ei luuhata farkut + collegepaidassa ja ulkoilutakissa.
Kommentit (19)
Kunhan eivät munasillaan liiku kaupungilla, niin ei mua haittaa. Jokainen pukeutukoon ihan niinkuin itse haluaa.
Mielestäni todella charmantti tapaus. Miesten yksi keino "ehostaa" itseään on paneutua erityisesti pukeutumiseen. Mies, joka tietää mitä elämältään haluaa ja pyrkii elämässään eteenpäin myös pukeutuu sen mukaisesti. Henkilö, joka ei enää jaksa välittää pukeutumisestaan vapaa-ajallaan, ei jaksa oikein enää välittää mistään muustakaan. Toki on muitakin pukeutumisvaihtoehtoja, kuin pikkutakit ja kaluspaidat. Tuo ehkä sopii kuitenkin hänen habitukseensa.
Ehkä hänen pitää pukeutua töihin siististi, ja se heijastuu myös vapaa-ajan pukeutumiseen.
P.S. Veljeni kaveti tuli veljeni häihin työvaatteissaan. Kukaan ei olisi kiinnittänyt siihen mitään huomiota, jos hän ei olisi itse maininnut asiasta.
Kukin pukeutuu miten haluaa mutta kyllä aika säälittävänä pidän jos ei kaupungille voi collegessa lähteä. Joku sisäinen epävarmuus on kun pitää kynsin hampain larpata menestyjää. Myöskään en pidä pappamaista tai Kokoomuksen kunnalisvaaliehdokas -henkistä pukeutumista viehättävänä.
Ehdoton edellytys. En tunne ketään, joka heiluisi kaupungilla collegeissa, ulkoilupusakoissa tms. urheiluvaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Flanellisia irtohousuja, chinoksia ja kauluspaitoja + neuleita ja neuletakkeja. Nahkakenkiä ja irtotakkiakin.
Ei tietenkään aina mutta sillä tavalla, että kaupungilla ei luuhata farkut + collegepaidassa ja ulkoilutakissa.
Ihailen heitä, huolitellun leima pistää aina naisen silmään. Tietenkin kaikki riippuu kokonaisuudesta; jos on rasvainen epäsiisti letti ja epämääräinen parrantursake, ei vaatteet paljoa paranna asiaa.
Mä en ikinä edes huomaa, mitä muilla on päällä, ellei se ole jotain tosi räikeää. Esim. selvästi rikkinäiset tai likaiset vaatteet pistää silmään, tai sitten tosi kirkkaat värit tai normaalista poikkeavat leikkaukset.
En luultavasti kiinnittäisi mitään huomiota.
Neuleet on ihan ehdoton turnoff.Samoin loaferit ja chinokset, enkä pidä farkuistakaan. Flanelli kuuluu yöasuihin.
ei helevetti
itse ainakin pidän kotona aina niitä nukkumahousuja mitä ne on pyjaman housuja ja jos pitää lähtee kauppaan nappaan nattialta farkut tai tuulipuvun housut päälle ja kotona heitän ne lattialle sitten aina valmiksi, sukia en vaihda kuin kerran 3 kuussa jos haisee
olen tosin yksinasuva mies 45 v
tuskin asia muuttuisi jos joutus naimisiin,
Flanellisia?
Mun mies käyttää siistejä housuja, esim twilliä (tätä tarkoittanet, flanellia on pyjamahousut:D), paitoja ja pikkutakkeja joka päivä töissä. Kotitoimistolla ilman pikkutakkia mutta muuten em siistit vaatteet. Puvussakin kelpaa!
Tykkään kovasti!!
Vierailija kirjoitti:
Neuleet on ihan ehdoton turnoff.Samoin loaferit ja chinokset, enkä pidä farkuistakaan. Flanelli kuuluu yöasuihin.
Eli mitkä housut mies laittaa jalkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Flanellisia?
Mun mies käyttää siistejä housuja, esim twilliä (tätä tarkoittanet, flanellia on pyjamahousut:D), paitoja ja pikkutakkeja joka päivä töissä. Kotitoimistolla ilman pikkutakkia mutta muuten em siistit vaatteet. Puvussakin kelpaa!
Tykkään kovasti!!
Flanelli on huovutettua villaa. Talven siistit housut, twillit on puuvillaa.
http://www.realmenrealstyle.com/wp-content/uploads/2011/09/Gray-Flannel…
Emmitään. Sellaisesta miehestä tosin jo vähän pitääkin olla mieltä, joka on pukeutumisestaan niin epävarma, että perustelee tällaisia ketjuja.