Ihmiset ymmärtävät kaiken sanomani väärin.
He koittavat tsempata ja pitävät masentuneena vaikka en sitä ole. Miten ihmeessä minut aina ymmärretään väärin?
Kommentit (15)
Minulla ainakin johtui ulkoisesta olemuksestani, joka on ristiriidassa luonteeni kanssa.
Itse taas sanon asioita väärin ja on aika jännää katsoa ihmisten ilmeitä, kun katsovat minua silmät pyöreinä tai kummaksuen, joskus se on tosin ihan puhdasta höpötystä, mutta ei kaikki sitä ymmärrä =)
Jos maailmassa olisi vain seitsemän sanaa, olisi mahdollista, ettemme tulisi väärinymmärretyksi, on joku viisas joskus sanonut.
Ratkaisu: sano kaikki kannaltasi väärin, niin sut ymmärretään oikein!
Vierailija kirjoitti:
Jos maailmassa olisi vain seitsemän sanaa, olisi mahdollista, ettemme tulisi väärinymmärretyksi, on joku viisas joskus sanonut.
Ei pidä paikkaansa, sillä ne olisivat äärettömän monimerkityksisiä!
Jotkut ihmiset ovat vaan sellasii ,et sanovat ajatuksena.
Toisilla on se taito sekä lahja ,et puhuvat vähän ja asiaa.
Nöyryys,
kärsivällisyys ja hyvyys on tavoiteltavia asioita. Niitä kaikkia haluaisin olla mut en ole :(.
Puheterapeutti auttaa änkytykseen.
Sama juttu täällä. Aivan kuin minun pitäisi pitää iso puhe kaikista näkökulmistani jne jne jne ennen kuin voin sanoa lyhyesti mielipiteeni johonkin. Ihmiset tuntuvat monesti olettavan pahinta minun sanoistani ja ihmettelevät kuinka teenkin aina jotain todella hyväsydämmellistä ja sanomattakin autan asioissa. Ja tämän jälkeen taas sanon jotain ja ihmiset tuntuvat järkyttyvän.
En ole masentunut, mutta en tykkää kaunistellakaan asioita, vaan kunnioitan todellisuutta juuri sellaisena kuin se on. Enkä ole mikään tosikkokaan, sen verran monesti jo naurattanut ihmisiä pitkin elämää.
hei
ihmiset ymärtävät mut ihan väärin, koska mä rakastan eläimiä ja teen kaiken mitä voin että niille ei satu mitään pahaa. Mä rakastan eläimiä ja eläimet luottavat muhun, mutta ihmiset eivät tajuu sitä ja väittävät aina vastaan. Ja sanovat että ei noin saa tehä. Esim sillei et mä oon ulkona koirani kanssa ja leikin senkaaan villisti, tai sillei et mä vaikka kaadun maaahan ja mun koira hyppää mun päällä ja purasee mua leikkisesti sormesta. Ja mä vaa nauran ja jatkan leikkimistä ja sit ko mä haluun lopettaa ni mä sanon mun koiralle,et rauhotutaan nyt ja sit mä vien sen sen omaan häkkiin. Mut kaikki on mulle aina vihasia, koska mä annan sen riehua oikein kunnolla ku mä leikin sen kaa.
mul on sama juttu mut ihmiset on sellasii
Vierailija kirjoitti:
Haluavat ymmärtää.
ai siis mitä haluavat ymmärtää
On varmaan sietämätöntä, että ihmiset koittavat tsempata sua. Kuka sellaista kestäisi.