Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokrafirmat ja kaupan alan työajoista selviytyminen

tresss
11.01.2017 |

Hei,
jaksaisko joku jakaa kokemuksiaan.
Mulla ei ole hirveän hyviä ura- ja työnäkymiä. Joten esim. kaupan kassan työt
vois olla tavoiteltavimmasta päästä.

Mua kuitenkin huolettaa, että uniongelmieni takia (taustalla esim. hormonaalisia syitä) nukkumiseni voisi mennä tosi vähäiseksi ja huonoksi, jos mun pitäis heitellä vuorokausirytmiä kauppojen aukiolojen puitteissa tyyliin aamu-viidestä ilta-kymmeneen. Siks aattelinkin, et jos pääsisin esim. extraajien tai vara-avun kautta töihin ja pystyisinkin ite valitteen niitä vuoroja niin, ettei vuorot heittelis ja voisin painottaa esim. niin että valittisin iltavuoroja.

Mut onko tääkin vaan toiveajattelua, ja vaikka mainostavat että sais ite valita työvuoroja nettijärjestelmistä, niin todellisuudessa pitäis pystyä heittelemään sekasin varhaisaamuja ja iltavuoroja?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän puhutko sä nyt työpaikasta muutamaksi kuukaudeksi vai että tekisit sitä ihan vuosikaupalla.

Muutaman kuukauden voi tuollainen veivaaminen onnistua, epäilen kyllä sitäkin, mutta pidemmällä tähtäimellä kaupan työ ei kyllä sovi uniongelmaiselle. Niitä aamuvuoroja ja myöhäisiä vuoroja tulee paljon ja vuoroja, joissa ehdit vain käydä kotona nukkumassa ja mars takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi