Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni osti poikani älypuhelimeen pinkit kuoret ja nyt on muka niin loukkaantunut kun poika ei käytä niitä

Vierailija
11.01.2017 |

Tietää että poika 12v on niin poikamainen poika kun voi olla. Ystävä on tälläinen "sukupuolineutraali" paasaaja. Onko muidenkin mielestä naurettavaa loukkaantua tuollaisesta? Syntymäpäivälahjaksi osti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki työkalupakki tytölle-casessa ainakin haukuttiin sekä äiti että lapset, jotka eivät sattuneet pitämään pinkistä. Mielenkiintoista nähdä, miten poikamaisen pojan pinkki puhelinkuori-gate sujuu.

Vierailija
2/5 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolineutraali paasaaja, eli tahalleen osti pinkit kuoret että saa hyvän syyn suuttua. :) Paitsi että ei tuo ole hyvä syy suuttua. En minäkään olisi tuon ikäisenä suostunut käyttämään pinkkejä kuoria ja olen kuitenkin nainen. Nykyään pinkkikammo on helpottanut ja saattaisin pitää vitsillä.

Ystäväsi mielestä pojan siis pitää käyttää kuoria, koska se on lahja, ihan sama kuinka hirveiltä ne pojan mielestä näyttävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin 12-vuotiaana jättänyt lahjan käyttämättä, jos olisin saanut jotain pinkkiä (silloin ei ollut kännyköitä, joten ei ollut kännykän kuoriakaan). Ja siis olen nainen (silloin tyttö). Lempivärini oli iät ja ajat sininen.

Vierailija
4/5 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että poika jätti käyttämättä, jos käyttäisi niin olisi pian koko luokan pilkan kohde (ainakin poikien)

Vierailija
5/5 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee  ensimäisenä tuollaisesta mieleen, että ystävä on alunperin ostanut kuoren itselleen, mutta ei sitten tykännytkään ja nyt kierrättää lahjaa pojallesi.

Sitten henkilö voi olla kuinka sukupuolineutraali tahtoessaan, mutta jättäköön muiden "käännyttämisen" pois.

Joka tapauksessa jos olisin ap, laittaisin "lahjan" sivuun ja antaisin sen hyväntekeväisyyteen tai myisin kirpparilla.