Oon tutustunut mieheen, jolla on hiukan erikoisia toiveita siitä
millainen hänen tyttöystävänsä pitäisi olla. Yksi oli että pitäisi olla kivat varpaat. Mitenköhän määritellään ei kivat varpaat? Siis onko ihan normaalia että miehet (ko. mies on 23) toivovat tyttöystäviensä olevan täydellisiä varpaita myöten? Hän on kyllä melko kokematonkin, ehkä elämä opettaa myöhemmin? Siis hänellä on joku toivelista minkälainen hänen tyttöystävänsä pitäisi olla, eli täydellinen.
Kommentit (18)
Naisilla ei ole mitään toivelistoja? Yli 180cm pitkä, normaalivartalainen, hiukset päässä...
Yksi mies kertoi eronneensa vaimostaan rumien varpaiden takia. Todellinen syy taisi kyllä olla se, että molemmat juoksivat vieraissa. Tästä olis hyvä tehdä virallinen ilmoitus, eroomme ei liittynyt kolmatta osapuolta vaan 10 rumaa varvasta.. Pahaa tunnepuolen häiriötä kyseisellä ihmisellä tuntui muutenkin olevan, kaikki käännettiin vaan tuollaisiin järjettömiin epäoleellisiin asioihin. Ei ihan terveeltä vaikuta tuollaiset tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole mitään toivelistoja? Yli 180cm pitkä, normaalivartalainen, hiukset päässä...
Ja taas se alkaa.
Riippuu vähän siitä, miten tosissaan ja ehdoton toivelistansa kanssa on... Jos on ihan ehdoton, että pitää olla ne kivat varpaat, tietty tukka, käyttäytyy tietyllä tavalla, niin on jo kohtuu mielenvikaisen merkki. Ei etsi oikeaa ihmistä, vaan jotain mielikuvituksensa luomaa ihmeihanuutta...
Toisaalta toivoahan saa, mutta voi ymmärtää, että kaikkea ei todellakaan voi vaatia tai edes vakavissaan odottaa. Itsekin ulkonäöllisesti tykkään esim. sinisistä silmistä, mutta ei se mikään "oikea kriteeri" ikinä ollut (miehellä on muuten ruskeat silmät, ei siinä tutustumisvaiheessa tai sen jälkeenkään tullut mieleenkään, että haittais jotain)
Oliko tosissaan vai huumoria, joka meni sinulta ohi?
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies kertoi eronneensa vaimostaan rumien varpaiden takia. Todellinen syy taisi kyllä olla se, että molemmat juoksivat vieraissa. Tästä olis hyvä tehdä virallinen ilmoitus, eroomme ei liittynyt kolmatta osapuolta vaan 10 rumaa varvasta.. Pahaa tunnepuolen häiriötä kyseisellä ihmisellä tuntui muutenkin olevan, kaikki käännettiin vaan tuollaisiin järjettömiin epäoleellisiin asioihin. Ei ihan terveeltä vaikuta tuollaiset tyypit.
Miten ne tunnepuolen häiriöt voivat muuten ilmetä?
Jos hänellä on jalkafetissi niin aika ymmärrettävää että varpaat pitää olla mieluiset?
Tais tarkoittaa kamelinvarvasta :)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän siitä, miten tosissaan ja ehdoton toivelistansa kanssa on... Jos on ihan ehdoton, että pitää olla ne kivat varpaat, tietty tukka, käyttäytyy tietyllä tavalla, niin on jo kohtuu mielenvikaisen merkki. Ei etsi oikeaa ihmistä, vaan jotain mielikuvituksensa luomaa ihmeihanuutta...
Toisaalta toivoahan saa, mutta voi ymmärtää, että kaikkea ei todellakaan voi vaatia tai edes vakavissaan odottaa. Itsekin ulkonäöllisesti tykkään esim. sinisistä silmistä, mutta ei se mikään "oikea kriteeri" ikinä ollut (miehellä on muuten ruskeat silmät, ei siinä tutustumisvaiheessa tai sen jälkeenkään tullut mieleenkään, että haittais jotain)
Juuri tämä mullekin tuli mieleen, että ihan kun olisi jossain harhoissaan luonut jonkun ideaalityttöystävän mallin mielikuvituksessaan. Hänellä nimittäin oli tyttöystävä, joka jotakuinkin kai täytti nämä kriteerit, mutta erosivat, koska kommunikaatio ei toiminut ja tämä tyttö ei suostunut ikinä myöntämään että saattaisi olla väärässä (näin hän minulle kertoi), ja siksi että tämä tyttö oli kai jotenkin flirttaillut muille ja siitä oli seurannut mustasukkaisuutta ja sitä, että molemmat ärsyttivät toisiaan. Mutta ilmeisesti tämä tyttö oli hänenkin mielestään ollut melko täydellinen, koska hän tuntuu vieläkin haikailevan tämän perään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pysytellä vain tuttavana, ei ole järkeä alkaa seurustella tuollaisen kanssa.
Onko kaveri- tai ystävyyssuhteessa järkeä? Meillä on ihan antoisia keskusteluja jne., mutta en tiedä, varmaan jotkut tunnepuolen ongelmat saattaa ilmetä ystävyyssuhteessakin?
En välttämättä ekaa kertaa pannessa edes huomais vaikka naiselta puuttuu varpaat kokonaan.
Jos nainen mainitsee jotain hassuja kriteerejä, se on vain söpöä ja persoonallista. Miehet ovat friikkejä.
En minä tuota ottaisi muuna kuin huumorina tai omalaatuisena huomiointina. Jotkut tykkäävät leukakuopasta, toiset eivät edes huomaa sellaista.
Epäsiisteyden huomaa kyllä huonojen hampaiden lisäksi juuri hoitamattomista jaloista.En itse tykkää miehillä keltaisesta leikkaamattomista varpaankynsistä.Kyllä minua yököttää nähdä niitä kesäisin miehillä sporttisandaaleissa.
Olitko varma että se on tosissaan? Tuollaisenhan voisi sanoa jopa korostaakseen sitä, että ei ole ulkonäkökeskeinen, ei vaadi täydellisiä pystyjä tissejä tai rasvatonta kroppaa vaan riittää että on jotain niinkin arkisen söpöä kuin kivat varpaat. Jos tyyppi ei muuten vaikuta vaativaiselta, ajattelisin että tuo tarkoittaa enemmänkin sitä, että jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista, vaikka vain varpaat.
Itselläni on kyllä ei-kivat varpaat: sellaiset mutkalla olevat ja nivelet näkyy oikein mötteinä välissä. Ihon värikin on sinipunertava jaloissa vaikka kuinka hoitaisi. Ei ole kyllä ikinä seksiä tai seurustelua estänyt ;)
Hmmm no, mä olen tosi tarkka miehen korvista. En voi sille mitään, mutta tietynlaiset korvalehdet näyttävät jotenkin niin fyysisesti vastenmielisiltä mun silmääni, etten luultavasti kykenisi seurustelemaan sellaiset omaavan miehen kanssa. En tosin esittele tätä kohtaa "listassani" missään julkisesti, mutta sellaiset miehet nyt vaan on automaattisesti rankkautunut pois mun kiinnostuksenkohteista. Outoa joo, mutta toisaalta muuten en ole kovin nirso.
Ehkä niissä varpaissa on joku sama juttu?
No kysyin vaan häneltä, että minkälaisen tyttöystävän sitten toivoisi ja hän vaan vähän nolostellen naureskeli että on pinnallinen ja alkoi kertomaan kaikkia ulkonäöllisiä piirteitä mitä tyttöystävässään toivoisi olevan. Ja sanoi että tytön pitää olla hänen mielestään täydellinen. Toisaalta sanoi taas että ikä ei merkkaa hänelle niinkään? Niin ehkä kyse on kumminkin siitä että koska tämä edellinen tyttöystävänsä kai täytti nämä (ulkonäölliset) kriteerinsä, mutta koska jotenkin suhde taisi jäädä muilta osin vähän vajaaksi, niin hän on jotenkin jäänyt roikkumaan tuohon ulkonäköideaaliin ja ajattelee että koska ulkonäöllisesti tyttö oli täydellinen, jotenkin luonnettaankin pystyisi korjamaan? Toinen juttu myös mikä tuli mieleen noista vaatimuksista oli ainakin että pitää olla kiva nauru ja jatkoi vielä siitä, että jos hän näkee mukavannäköisen tytön, niin tytön nauru saattaa kumminkin tehdä hänestä ei niin mukavannäköisen?
Kannattaa pysytellä vain tuttavana, ei ole järkeä alkaa seurustella tuollaisen kanssa.