Länsimaissa suosittuja tai "normaaleja" ruokia, jotka ei uppoa itsellesi?
Siis no ensinnäkin maapähkinävoi. Minusta on jotenkin aivan ällöä koostumukseltaan ja maultaan ei niinku ollenkaan hyvää. Ja sitten kun jenkit vielä lisäksi heittää jotain hilloja niille albiinoleiville, yök.
Haggis pelkkänä ajatuksenakin, hyi h*lvetti, kuvottavaa.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Paneroitu kana; nugetit, ne hampurilaispihvit, KFC...
Hyytelöjutut
Nuudelit
Merenelävät (pl. lohi ja tuna)
90% hedelmäkarkeista
Sen lisäksi tuntuu, että suurin osa ihmisistä oikein mainostaa, miten elää syödäkseen ja ruoka on parasta maailmassa.
Itse olen suht nirso ja muutenkin vähäruokainen. Laiska ja mielikuvitukseton mitä tulee ruoanlaittoon. Siedän paremmin nälkää kuin kylläisenä oloa. Lempiruokani on peruna kaikissa sen muodoissaan.
Oletko entinen pääministerimme? Tämä harmaan avioliiton mies?
Lenkkimakkara. Maku, ulkonäkö, rakenne. Kaikki pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Sosekeitot, ällöttää se koostumus.
Viilit, jugurtit, rahkat, piimät.
Enkä pidä myöskään juustoista. Hapatetussa maitotuotteessa on vaan jotain mikä on minusta kauhean vastenmielisen makuista.
Ihanaa, kohtalotoveri! Tosin sosekeitto menettelee jos se on kuumaa ja maku on just eikä melkeen.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään joka ei tykkäisi voileipäkakuista. Itse en ole suostunut edes maistamaan, vaikka tehnykin niitä juhliin olen. Hyvin ovat menneet kaupaksi.
Mä olen toinen noista ei hapanmaitoa kiitos -tyypeistä. En siis myöskään ota sitä ihan mahtavan hyvää voileipäkakkua, kiitos.
- Sushi En inhoa makua. Oikeastaan wasabin kanssa ihan hyvää, mutta en ymmärrä koko juttua. Muutaman kappaleen annos maksaa yli 10 euroa ja proteiinia on ehkä muutama gramma kalaa siinä keskellä.
- Pulla Jotenkin aivan turhaa höttöä. Ei maistu millekään ja ravintoarvoltaakin epäterveellistä.
Voi leivän päällä. En tiedä miksi, mutta minulla tulee tuosta ällötysreaktio.
Makuina tuore tomaatti ja homejuusto. Kumpikaan ei uppoa.
Sinappi sinappina ällöttää myös. Mutta jos laitan sitä vaikka stroganoffin mausteeksi, niin ihan hyvin menee. Mutta ei makkaran kanssa eli jää makkara syömättä.
On teillä aika venyvä tuo ruoka-käsite, kun se pitää sisällään jopa karkit, keksit ja pullat.
Kaikki nirsot ovat taas lähteneet liikkeelle, samoin muutama pätijä, jolle pitää olla mieluiten ulkomaisia hienoja - sukkamehulle haisevia - juustoja jne. Niin, onhan se nyt noloa, jos suomalainen ruoka kelpaa suomalaiselle.
No heitetään nyt pari sapuskaa mukaan: hapansilakka tuolta rakkaasta naapurimaastamme. Kotimaisista veri- ja sisäelin ruuat. Sienistä sairastun, vaikka olisivat miten erinomaisia ruokasieniä.
Vierailija kirjoitti:
On teillä aika venyvä tuo ruoka-käsite, kun se pitää sisällään jopa karkit, keksit ja pullat.
Kaikki nirsot ovat taas lähteneet liikkeelle, samoin muutama pätijä, jolle pitää olla mieluiten ulkomaisia hienoja - sukkamehulle haisevia - juustoja jne. Niin, onhan se nyt noloa, jos suomalainen ruoka kelpaa suomalaiselle.
No heitetään nyt pari sapuskaa mukaan: hapansilakka tuolta rakkaasta naapurimaastamme. Kotimaisista veri- ja sisäelin ruuat. Sienistä sairastun, vaikka olisivat miten erinomaisia ruokasieniä.
Jos aloituksessa kysytään ruokia jotka ei uppoa, niin eikä silloin ole aika odotettavaa, että ihmiset niitä kertoo? Kaikki nirsoja, jotka ei jostain tykkää?
se saakelin kesäkeitto ! mies vielä haluaa lapsuusnostalgiassaan tehdä satsin joka vuosi..
ananas lämpimissä ruuissa ja rusinat pullassa
Margariini, kaupan ranskalaiset, "roiskeläpät", hampurilaiset, nuggetit, kalapuikot :X monet mikroon laitettavat valmisruoat muutenkin ällöttää e-koodeineen. Samaten esim texmexruokiin käytettävät valmisjuustokastikkeet tai valmisguacamolet. Yhh mitä lisäainemoskaa.
Mulla on myös jostain syystä kammo kalasäilykkeisiin, silli, tonnikala, anjovis jne..
Kiinalaiset ravintolat. Kun kerran löysi kärpäsen lillumasta noutoruoasta niin ei ole enää huvittanut käydä näissä paikoissa kun jäi ällötys.
Tämä
Paljon parempaa tulee kun itse leivittää ja maustaa broilerinfilepalat ja paistaa voi-öljyseoksessa. Nugeteista ei koskaan tiedä mitä roskaa siellä seassa on