Länsimaissa suosittuja tai "normaaleja" ruokia, jotka ei uppoa itsellesi?
Siis no ensinnäkin maapähkinävoi. Minusta on jotenkin aivan ällöä koostumukseltaan ja maultaan ei niinku ollenkaan hyvää. Ja sitten kun jenkit vielä lisäksi heittää jotain hilloja niille albiinoleiville, yök.
Haggis pelkkänä ajatuksenakin, hyi h*lvetti, kuvottavaa.
Kommentit (73)
Kesäkeitto. Ala-asteella opettaja pakotti nielemään sen viimeisenkin kukkakaalipalan. Se palasi aika monta kertaa kurkusta tai ties mistä asti takaisin suuhuni. Samaan kastiin kuuluu myös ne kesäkeiton pavunvarrenpätkät. Ei mene alas. Toivottavasti en koskaan saa kesäkeittolautasta nenäni eteen tilanteessa, jossa se kohteliaisuussyystä olisi syötävä. Ajatuskin yököttää.
Oltermannit ja Arkijuustot. Hyi helkkari. Kaupasta saa maukkaitakin juustoja, kuten pitkään kypsynyttä cheddaria, parmesania, grana padanoa, port salutia, mustaleimaemmentalia... :o)
Ketsuppi, sinappi, majoneesi, salaatinkastikkeet, hampurilaiset ja sellaiset jäävuoripohjaiset salaatit mitä saa jossain pikaruokapaikoissa koottuna. Mustat oliivit ovat myös ällötttäviä.
Kaikki höttöleivokset, jossa marsipaania, yök. Esim. prinsessakakku. Tuon kaltaisia kakkuja tuntuu löytyvän kaikkialta.
En myöskään ymmärrä sipsejä.
Oivariini, kaikki margariinit ylipäänsä.
Vuohenjuusto. Pelkkä hajukin saa mut melkein yökkäämään. Vielä jos on yhdistetty punajuureen niin huh huh mitä settiä :p
Perinteiset keitot eivät uppoa kuten kesä-, jauheliha- tai kalakeitto. Syön jos joku tarjoaa, en tee itse koskaan tai syö lounasruokalassa keittolounasta.
Kaikki veriruoat, kuten palttu, mustamakkara ja veriletut on hyi :x
Marsipaani
Nutella
Oreo
Pimm's
Konjakki
Glögi
Riisi
Vierailija kirjoitti:
Oivariini, kaikki margariinit ylipäänsä.
Pidän itse voista mutta myös oivariinista, ingmariinista ja lättastakin.
Muut maistuvat pahalle (keiju, flora jne).
Pizza, nutella. En tiedä sopiiko riisi ja makaroni tähän, mutta ne myös. Kaikki juustot oikeastaan, etenkin vuohenjuusto ja feta.
Liha, sisäelimet, purkkisardiini, äyriäiset, etanat yms, kalat, maa-artisokka, parsa...löytyyhän noita ällöjä...
Paneroitu kana; nugetit, ne hampurilaispihvit, KFC...
Hyytelöjutut
Nuudelit
Merenelävät (pl. lohi ja tuna)
90% hedelmäkarkeista
Sen lisäksi tuntuu, että suurin osa ihmisistä oikein mainostaa, miten elää syödäkseen ja ruoka on parasta maailmassa.
Itse olen suht nirso ja muutenkin vähäruokainen. Laiska ja mielikuvitukseton mitä tulee ruoanlaittoon. Siedän paremmin nälkää kuin kylläisenä oloa. Lempiruokani on peruna kaikissa sen muodoissaan.
Niin juu ja yksi olennainen jäi ylemmästä viestistä:
En voi sietää pizzaa. Vain itsetehty uppoaa ja sekin mahdollisimman vähillä täytteillä.
T. 57
En tunne ketään joka ei tykkäisi voileipäkakuista. Itse en ole suostunut edes maistamaan, vaikka tehnykin niitä juhliin olen. Hyvin ovat menneet kaupaksi.
Toisten inhokki on toisten suosikki ;) Alkoi tehdä mieli stroganoffia, jossa on paaaljon suolakurkkua, nam!
Joku mainitsi purkkitonnikalan. En tajua miksi, mutta tykkään siitä todella paljon, vuodesta toiseen laitan esim salaatteihin tai syön vaikka kukkakaalin kanssa (ei kyit ihan halvinta vaan kiinteää vähän laadukkaampaa). Muut haukkuu kalapurkkeja.