Länsimaissa suosittuja tai "normaaleja" ruokia, jotka ei uppoa itsellesi?
Siis no ensinnäkin maapähkinävoi. Minusta on jotenkin aivan ällöä koostumukseltaan ja maultaan ei niinku ollenkaan hyvää. Ja sitten kun jenkit vielä lisäksi heittää jotain hilloja niille albiinoleiville, yök.
Haggis pelkkänä ajatuksenakin, hyi h*lvetti, kuvottavaa.
Kommentit (73)
Nutella.
Järkyttävää palmuöljyskeidaa.
Keitetyt perunat lisukkeena joka toinen päivä..
Maitopohjaiset kastikkeet perunoiden kera.
Silli.
Englantilainen aamiainen (bacon and eggs, beans)
Suomalaisessa perinteisessä ruuassa maidon ja kerman käyttö joka paikassa.
(Amerikkalaiset herkut kyllä maistuvat minulle.)
Intialainen kasvisruoka on ruokien aatelia minulle, vaikka en Intiaa nyt mitenkään fanita muuten.
Mäkkärin ja hesburgerin hampurilaiset. Ihan hirveitä!
Sen sijaan nykyään saa monessa paikassa ihan tajuttoman hyviä hampurilaisia. Semmoisia, missä on itseleivotut briossisämpylät, itsetehdyt pihvit tai kasvispihvit, itsetehdyt quacamolet/kastikkeet/majoneesit, itsetehtyä coleslawia ja itsetehtyjä hölskytyskurkkuja. Nämä itsetehtyjen ranskanperunoiden kanssa.
Nuo hese/mäkkäriburgerit ja ranet on ihan sianruokaa, kuvottavan makuisia.
Vierailija kirjoitti:
Jospa kokeilisit jollain oikealla reseptillä ensi kerran tai maistaisit jenkeissä dinerissa niitä aitoja ja kertoisit sitten mielipiteesi 😊
Ei se jenkkiläinen dinerikaan mitään takaa. Olen syönyt pancakeseja muutamassa eri paikassa Usassa (sekä parissa paikassa Puolassa ja Itävallassa) ja ne on olleet aina tosi iso pettymys. Sellaisia pahvisia ja täysin mauttomia. Kaverini sen sijaan tekee tosi hyviä pancakeseja, nam.
-ohis
Pulla, kuivaa ja mautonta. Vauvavuosi oli ainoa jolloin upposi (sokerin takia, silloin upposi kaikki)
muutenkin kaikki makeat leivonnaiset ja makeiset tökkii, jollei ole erityishimo. Mulla tuli pienenä karkeista päänsärkyä, niin varmaan siitä jäänyt.
suolaiset maistuu kyllä niidenkin edestä 😇
Ruskeakastike. Hyi, en vaan voi sietää.
"Tavallinen makaroni" eli se halpa sarvimakaroni. Mauton, rakenteeton lötkö.
Nuudelit, pasta ym. keitossa tai salaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Pulla, kuivaa ja mautonta. Vauvavuosi oli ainoa jolloin upposi (sokerin takia, silloin upposi kaikki)
muutenkin kaikki makeat leivonnaiset ja makeiset tökkii, jollei ole erityishimo. Mulla tuli pienenä karkeista päänsärkyä, niin varmaan siitä jäänyt.
suolaiset maistuu kyllä niidenkin edestä 😇
Kokeile pullaa paistaessa käyttää selvästi vähemmän jauhoja ja ota ne uunista 2-4 minuuttia ohjeistusta aiemmin. Pulla kypsyy vielä uunista pois ottamisen jälkeenkin, siksi niistä tulee kuivia jos noudattaa paisto-ohjetta minuutilleen. Pullan pohja EI saa kopista kun sitä koputtaa veitsellä/rystysillä. Sama juttu kakkujen kanssa, ajoissa uunista ulos!
Maksalaatikko ja veriletut/-palttu. Maksa kaikissa muidoissa ja ylipäätään sisäelimet (maksa, munuaiset jne) eivät ole edes ruokaa!
Näitä jättikarkkipusseja en tajua, niissä on aina ihan surkean makuisia karkkeja. Tyyliin mättö kax, mässä yx, tvmixit jne. Yäk. Sormiinkin jää semmoinen paha haju.
Brittiaamupala ( munat, pekoni, paahtoleipä ), en vaan kykene vetämään semmoista rasvamäärää aamulla.
Hernekeitto ja kaikki maksaruuat.
Stroganoff. Miksi, oi miksi siihen täytyy sulloa suolakurkkua...
Makaroonilaatikko. Pastaruuat yleensäkin, en huomaa makuarvoa. Tylsää pahaa mössöä.
Sushi, kylmiä käärylöitä, ei vaan sytytä.
Ihmekös tuo, kun et käyttänyt oikeita raaka-aineita ja puhdasta vaahterasiirappia. American pancakes on maailman helpoin ja nopein tehdä itse alusta asti, ihan munista, jauhoista, maidosta, sokerista ja leivinjauheesta. Vaahterasiirapissa on vain vaahterasiirappia, joka on täysin luonnollinen herkku. Valmiit pancake mixit ja supermarketin jenkkihyllyn feikkisiirappi on taatusti pahaa. Ps. Mustikoita myös pannareiden päälle :)