Ikäerohulluille faktaa: "Naiset kertovat: Tapailin itseäni huomattavasti vanhempaa miestä - tällaista se oli"
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/201701092200051078_lz.shtml?utm_… Todellisuus ja AV:n ikäkriisisten mammojen näkemykset eivät juuri kohtaa. :D
Kommentit (93)
Miksi tuossa on haastateltu prostituoituakin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuossa on haastateltu prostituoituakin?
Eivät löytäneet tarpeeksi montaa normaalia tapausta.
Noistakin suurin osa oli vain rahan takia ikälopun kanssa. Eipä teistä ikälopuista muuhun oliskaan kuin maksajan rooliin. Ei teitä ainakaan pysty paneen.
N25
Näissä keskusteluissa tunnutaan ohittavan se versio jossa vanhempi (nelikymppinen) mies ei ole kovin onnistunut elämässään ja ihmissuhteissaan mutta nuorempi nainen kelpuuttaa koska ei ole vielä niin vaativa ja tottunut korkeampaan elintasoon kuin keski-ikäiset naiset. Helppo päästä kevyesti alkuun kun neitokainen siirtää ne vaatenyssykkänsä ja seikkailunhalunsa eronneen ukon kämppään. Ja mies on kuitenkin jotain oppinut (mm.seksistä ja käytöstavoista) niin on kuitenkin siltä osin nuoria kolleja kiinnostavampi. Jos lisääntyminen on suunnitelmissa niin miehellä voi olla jo kokemusta omien lasten hoidon myötä.
Eipä noista parikymppisistä jätkistä kyllä useinkaan vielä parisuhteisiin ole. Vanhemmuudesta puhumattakaan.
Siis tää oli taas niitä juttuja, jotka oli käännetty englannista. Amerikkalaisten naisten mielipiteet ja kokemukset eivät oikein suomalaisiin naisiin tai suomalaisiin ikäeropareihin liity. Asiasta väärinkäsityksensä vuoksi kohkaavia suosittelisin jatkossa katsomaan kommentteja antaneiden nimiä.
Olivat kommentit kotoisin ihan mistä maasta vain, niin samanlaisia ne olisivat taatusti myös täällä meillä. Mutta ihan sama, jokainen ottaa mitä saa ja vaihtaa kohdetta jos ei nappaa. :)
Yleensä vanhempana ja kokeneempana osaa myös huomioida puolisoa toisella tavalla kuin nuorena ja itsekeskeisenä. Tämä koskee varsinkin miehiä. Siinä mielessä ikä tekee hyvää parisuhteelle. Toisaalta sellaisen löytäminen onkin sitten vaikeampaa vanhempana. Aikuiset miehet kun eivät enää liiku samoissa paikoissa kuin nuoret tai naiset.
Niin ja mikä on huomattava ikäero. Itse olin aikoinaan 21 v. ja tapailin 34 v. miestä. Ei siinä iässä ole jokin10-15 vuoden ikäero ongelma. Se taas oli, että mies ilmoitti haluavansa lapsia ja perheen 5 vuoden sisällä. Minulle se oli ihan mahdoton ajatus, joten suhde haaleni nopeasti sen jälkeen. Sama mies seurusteli 38-vuotiaana erään 22-vuotiaan kanssa, eikä ainakaan silloin näkynyt lapsia. Luulen, että hänellä oli pakkomielle löytää parikymppinen nuori nainen kotiäidiksi.
En oikein tajua näiden iltapäivälehtien intoa ottaa tutkimusten tuloksia toisista kulttuureista, ja esittää niitä suoraan meikäläisinä. Tämä nyt ei ole pahimmasta päästä, mutta taas osallistuja ovar Maryja ja Deboroita.
Ei ole hirveän terveellistä täkäläisen kulttuurin kannalta siirtää toisen kulttuurin "tutkimusten" tuloksia suoraan tänne.
Ai miten niin eivät kohtaa? Raha se sielläkin houkuttelee nuoria naisia, eivätkä edes yritä peitellä sitä mihinkään charmantti-kokemus-arvostuslätinään :D
Yllättäen raha mainitaan monessa kommentissa.
Mua mietityttää että vannooko nämä parisuhteen nuoremmat osapuolet rakkauttaan vielä siinäkin vaiheessa, kun se toinen on vanhus ja mahdollisesti monisairas muistiongelmineen päivineen..? Nuorena tuo ikäero ei vielä ole niin dramaattinen mutta entä sitten, kun toinen on 80v ja toinen 20 vuotta nuorempi ja vielä työelämässä?
Paras kumppani ja puoliso on suunnilleen saman ikäinen, mikä tarkoittaa muutamien vuosien ikäerohaarukkaa, jopa 10v on vielä ok, eli ei ole vielä kuin vanhempi-lapsi -ikäsuhde. Mitä suurempi on ikäero, sen todennäköisempää on, että mies nopeammin vanhetessaan käy kyvyttömäksi ja nuorempi nainen nostaa kytkintä ja häipyy, koska miehestä ei ole enää. Harva nainen jää omaishoitajaksi ja vuoteenlämmittäjäksi Moni vanheneva mies elää yksin, jopa katkeroituneena, kun ensin tuhosi oman perheensä uskottomuudellaan, ja sitten tuo petoskumppani häipyy ikäistensä seuraan, kun pettämisestä useimmiten on seurauksena myös seksuaalista kyvyttömyyttä pitää yllä pitempää suhdetta, varsinkaan nuorempaan naiseen, joka hyvin pian tajuaa, ettei elämä ikääntyvän kanssa ollutkaan niin auvoista.
Saman ikäluokan ihmiset kuuluvat luonnolliseen parisuhteeseen keskenään.
Näin se vaan on, vaikka pedofiliaan ja pettämiseen mieltyneet kuinka yrittäisivät hehkuttaa miesten oikeutta vaihtaa oma vaimonsa nuorempaan.
Minun kaveripiirissani on muutamakin tapaus noin 25v naisia jotka osaavat poimia tassa pelissa parhaat hedelmat. Ovat yhdessa 6-7v vanhempien ja menestyneiden, naimattomien, miesten kanssa ja he tuntuvat saavan parhaan diilin kaikista. Tuon ikaiset miehet ovat fyysisesti parhaimmillaan, heilla on monilla jo pitkalle maksetut omistusasunnot. Ovat kuitenkin mieleltaan viela niin nuoria etta heidan kanssaan voi niin juhlia kun lahtea matkalle nopealla varoitusajalla kuin keskustella vakavasti tulevaisuudesta ja perheesta. Ovat parhaimmassa panoiassa ja nuoruuden typeryydet ovat takana mutta keski-ian jahmeys viela kaukana. Sanomattakin on selvaa etta kyseessa ovat erittain kauniit tytot joilla ottajia olisi vaikka milla mitalla.
Mikä nyt on vanha? Itse6vuotta naimisissa 16vuotta vanhemman kanssa. Ikä ei ollut ongelma vaan mies oli alkoholisti ja suhde päättyi eroon.
Nämä yhden toimittajan päästä revityt sisällöntuotokset ovat todellista faktaa.
Haha, joo roskalehtien jutut on aina totta. Uskooko joku ihan oikeesti noihin? Ja vaikka muutama nainen oliski tuota mieltä, niin loput 99 % on eri mieltä. Samalla tavalla löytyy nuoria miehiä, jotka haikailee vanhemman naisen perään. Ja tuossakin kävi aika selvästi ilmi, että nuo naiset arvostavat miehen rahoja. No, jos sellainen suhde kelpaa miehelle, niin aivan vapaasti, mun puolesta jokainen saa olla vaikka 50 v vanhemman tai nuoremman kanssa, ei kuulu mulle mitenkään.
Saman roskalehden seksipalstalla väitettiin, että miehen penis kutistuu iän myötä jopa 10 cm. Pitääkö paikkansa? Kertokaapa ap ja muut vanhemmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Minun kaveripiirissani on muutamakin tapaus noin 25v naisia jotka osaavat poimia tassa pelissa parhaat hedelmat. Ovat yhdessa 6-7v vanhempien ja menestyneiden, naimattomien, miesten kanssa ja he tuntuvat saavan parhaan diilin kaikista. Tuon ikaiset miehet ovat fyysisesti parhaimmillaan, heilla on monilla jo pitkalle maksetut omistusasunnot. Ovat kuitenkin mieleltaan viela niin nuoria etta heidan kanssaan voi niin juhlia kun lahtea matkalle nopealla varoitusajalla kuin keskustella vakavasti tulevaisuudesta ja perheesta. Ovat parhaimmassa panoiassa ja nuoruuden typeryydet ovat takana mutta keski-ian jahmeys viela kaukana. Sanomattakin on selvaa etta kyseessa ovat erittain kauniit tytot joilla ottajia olisi vaikka milla mitalla.
Alle 10 v ikäero onkin vielä ihan normaali, eikä siitä tarvitse tehdä mitään numeroa. Lapset tietysti kannattaa tehdä jo lähivuosina, jos siis lapsia haluaa. Sydänsairaudet iskevät miehille yleensä n. 50-55-vuotiaana.
Ei tietenkään kohtaa. Luonnon laki on, että mies ja nuorempi nainen kuuluvat yhteen. Tätä(kään) ei mammojen ulinat muuta.