Ikäerohulluille faktaa: "Naiset kertovat: Tapailin itseäni huomattavasti vanhempaa miestä - tällaista se oli"
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/201701092200051078_lz.shtml?utm_… Todellisuus ja AV:n ikäkriisisten mammojen näkemykset eivät juuri kohtaa. :D
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ns.toinen kierros vanhempana ja jos pelimerkit on kohdillaan vientiä riittää enemmän kuin nuorena. Naisilla taas tätä ei ole johtuen biologisista syistä vaan heillä se menee yleensä päinvastoin.
Aika harvalla miehellä ne pelimerkit niin kohdallaan on että toisella kierroksella löytyisi ja varsinkin saisi pidettyä kauniin nuoren naisen. Jos nyt puhutaan taviksista.
Minä en tarkoita pelkästään nuoria naisia, jos mies on hoitanut asiansa hyvin niin kiinnostusta löytyy myös omanikäisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noistakin suurin osa oli vain rahan takia ikälopun kanssa. Eipä teistä ikälopuista muuhun oliskaan kuin maksajan rooliin. Ei teitä ainakaan pysty paneen.
N25Olet sie joku shemale?
Et sitten parempaa keksinyt? Vanhat miehet nyt ovat niin epäseksikkäitä, ettei heidän kanssa voi mennä sänkyyn. Tuskinpa niillä ees ottaa eteen.
N25Sulla edelleen menee vahingossa noi numerot väärinpäin. Ole jatkossa tarkempi, niin ikäsikin menee oikein ;)
Kylläpä vaaria edelleen kiukuttaa, kun 25-vuotias nainen kehtaa sanoa mielipiteensä vanhoista miehistä. :)
Olisit nyt vaan mummeli rehelinen edes itsellesi ;) Ei ole minun syyni, että ryppyinen naamasi ei kelpaa edes itsellesi, niin että on pakko valehdella itselleenkin olevansa nuorempi kuin oikeasti on :)
Vielä tämä ns. kelpaamattomuustilanne ei ole tullut vastaan. Mutta jos tulee, so? Elämässä on muitakin asioita kuin miehet. Ja yhtä lailla vanhat miehet eivät kelpaa. Outo käsitys naisista, sillä naisilla on harrastulsia, ystäviä ja taitoa
selvitä arjesta. Harva nainen tyrkyttää itseään väkisin kenellekään.
Mulla ei oo mitään vanhojakaan miehiä vastaan :). Kovasti tykkään heistä, jos siis ovat fiksuja, kuten isäni. Mutta siis en tarkoita missään tapauksessa seurustelu- tai seksimielessä, vaan noin yleisesti. Mulle 5 v on maksimi ikäerona. Mut jokainen saa mun puolesta olla ihan minkä ikäsen kanssa tahansa, eiköhän nää ole makuasioita, mut kyllä fakta on se, että ei nuoret naiset pääsääntöisesti halua seurustella itseään paljon vanhemman miehen kans. Ei mun kavereista kellään ole vanhaa miestä, siis itseensä verrattuna vanhaa, en tarkota, että joku 30 v olis siis vanha tai edes 40 v, mutta jos itse on 20 v, niin tietty siihen verrattuna joku yli 30-v on "vanha". Turha tästä on riidellä, jokainen valitsee itselleen sopivan kumppanin, eiks niin! N21
Miksi ihmeessä ottaisi vanhemman vaivoikseen, kun voi nuoren ja freshinkin saada. Ei naiset mene enäå halpaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ns.toinen kierros vanhempana ja jos pelimerkit on kohdillaan vientiä riittää enemmän kuin nuorena. Naisilla taas tätä ei ole johtuen biologisista syistä vaan heillä se menee yleensä päinvastoin.
Aika harvalla miehellä ne pelimerkit niin kohdallaan on että toisella kierroksella löytyisi ja varsinkin saisi pidettyä kauniin nuoren naisen. Jos nyt puhutaan taviksista.
Minä en tarkoita pelkästään nuoria naisia, jos mies on hoitanut asiansa hyvin niin kiinnostusta löytyy myös omanikäisistä.
Totta! Ja naisilla taas on tarjokkaita hautaan asti, mutta suurin osa naisista ei kelpuuta tarjokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Ja naisilla taas on tarjokkaita hautaan asti, mutta suurin osa naisista ei kelpuuta tarjokkaita.
Luulen, että täyspäisillä fiksuilla ihmisillä joilla on asiat kunnossa riittää tarjokkaita hautaan asti, olipa mies tai nainen.
Kaverini alkoi 19-vuotiaana seurustella 18 vuotta vanhemman miehen kanssa. Sitä me porukassa kauhisteltiin. Nyt ovat olleet yhdessä yli 18 vuotta. Meillä muilla on ollut avioeroja ja riitoja ja ties mitä, itselläni yksi avioero ja yksi avoero, molemmat omanikäisen kanssa. Ne kaksi edelleen sylikkäin joka paikassa ja kuin vastarakastuneita. Itseäni ei ole vanhemmat koskaan kiinnostaneet, mutta nähtävästi voi toimia kunhan on sopiva pari.
88 jatkaa: se mies muuten tapittaa jatkuvasti vaimoaan kuin palvova koira ei juuri edes vilkaisekkaan muihin päin. En itse usko että kestäisin sellasta...
Ja nämä jutut on sitä klikkijournalismia pahimmillaan, hirveätä vastakkainasettelua ja provosoimista. Itse en oikein pidä näistä, koska joka kerta se menee puolin ja toisin haukkumiseksi. Joillakin on hirveä tarve todistella kuinka kauheita ja vastenmielisiä miehet ja naiset ovat pelkän iän perusteella.
Kaikki on kuitenkin yksilöllistä, vanheneminen, toiveet kumppanista jne.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noistakin suurin osa oli vain rahan takia ikälopun kanssa. Eipä teistä ikälopuista muuhun oliskaan kuin maksajan rooliin. Ei teitä ainakaan pysty paneen.
N25Olet sie joku shemale?
Et sitten parempaa keksinyt? Vanhat miehet nyt ovat niin epäseksikkäitä, ettei heidän kanssa voi mennä sänkyyn. Tuskinpa niillä ees ottaa eteen.
N25Sulla edelleen menee vahingossa noi numerot väärinpäin. Ole jatkossa tarkempi, niin ikäsikin menee oikein ;)
Kylläpä vaaria edelleen kiukuttaa, kun 25-vuotias nainen kehtaa sanoa mielipiteensä vanhoista miehistä. :)
Olisit nyt vaan mummeli rehelinen edes itsellesi ;) Ei ole minun syyni, että ryppyinen naamasi ei kelpaa edes itsellesi, niin että on pakko valehdella itselleenkin olevansa nuorempi kuin oikeasti on :)
Voit aivan hyvin tulla tarkastamaan henkkarini, eiku niin. Mä en puhu vanhoille ja rumille miehille, ellei kyseessä ole mun isä tai isoisä.
N25
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mikä on huomattava ikäero. Itse olin aikoinaan 21 v. ja tapailin 34 v. miestä. Ei siinä iässä ole jokin10-15 vuoden ikäero ongelma. Se taas oli, että mies ilmoitti haluavansa lapsia ja perheen 5 vuoden sisällä. Minulle se oli ihan mahdoton ajatus, joten suhde haaleni nopeasti sen jälkeen. Sama mies seurusteli 38-vuotiaana erään 22-vuotiaan kanssa, eikä ainakaan silloin näkynyt lapsia. Luulen, että hänellä oli pakkomielle löytää parikymppinen nuori nainen kotiäidiksi.
Ehkä nuo tulevaisuudensuunnitelmat olivatkin juuri niitä ikäeron tuomia ongelmia. Varmasti useampi kolmekymppinen kuin kaksikymppinen kuitenkin pitää lasten hankintaa ajankohtaisena lähitulevaisuudessa.
Tuo lehtijuttu oli kyllä täysin typerä täyteuutinen.
Iltahuuhaa on onnistunut taas, miten nämä jutut eroaa trollaamisesta, en näe mitään eroa. Nykyään trollataan jo iltapäivä ja muissa lehdissä. Meidän funktio on tapella ja riidellä kun lehti trollaa ja provoaa. Eikös se yksi virolainenkin trollanut vuosia lehtien palstoilla ja muualla, haukkuen joka viikko suomalaiset naiset, milloin olivat rumia, lihavia ja seuraavalla viikolla haukuttiin pukeutuminen jne.
-Arnoldi
Kyllä jotakin tuntemiani ikäiselläni iäni miehiä on toisella kierroksella tässä suhteessa onnistanut ja he ovat löytäneet nuoremman naisen. Valitettavasti heille tulee yllätyksenä ja järkytyksenä, että tämäkin nainen haluaa piankin naimisiin, talon ja lapsia. Mies on sen kaiken jo yhteen kertaan tehnyt, mutta niin vain pääsee jälleen vaippahommiin, naisen kanssa jolle se kaikki on eka kerta. Toisen eronneen kanssa sentään on jo yhteisymmärrys, että ei sitten tehdä niitä samoja virheitä kuin eka kerralla. Ensikertalaisen kanssa täytyy ajatella, että ei taas näin, mutta sanoa ei voi.