Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8-vuotias hukkaa kaikki tavarat jamyös kotiavaimen toistuvasti

Vierailija
10.01.2017 |

Olen yhteydessä, eli aika hankalaksi menee, kun se elämää helpottaisi jo aika paljon jos se pystyisi pitämään omaa avainta. Nyt vaan hankaloittaa, kun sitä pitää sitten etsiä ja kysellä eri paikoista.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelua vaan. Avaimille, koulurepuille yms. oma paikka, jossa niitä säilytetään. Ne pitää löytyä sieltä illalla ennen nukkumaanmenoa. Ja tarkistus suoritetaan aikaisemmin kuin just ennen nukkumaan menoa, esim. ruoan jälkeen. Avaimelle myös oma paikka esim. housujen taskussa, repun taskussa tms. Aina sama paikka, jonne se on laitettava.

Jos tumput katoavat, uudet kiinnitetään hakaneuloilla takin hihoihin. Itku ei auta, näin on toimittava siihen asti että lapsi oppii.

Olettehan jo selvittäneet, ettei lasta kiusata koulussa, ja kiusaajat varasta ja piilottele toisen tavaroita?

Vierailija
22/25 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamisesta ei ole kyse. Koulussa on puhuttu add-mahdollisuudesta, mutta se ei johtanut mihinkään sen enempään. Auttaahan mä haluaisin. Asiaa ei helpota, että en itsekään ole luonnollisen hyvä järjestelmällisyydessä! Aina välillä on ollut joku systeemi, että onnistumisesta palkitaan ja koetan muistaa antaa hyvää palautetta. Nyt viime aikoina olen ollut tiukempi siitä,että hukatut tavarat etsii itse ja ottaa asiakseen, myös maksoi itse yhden rikotun tavaran. Mutta käytännössä mun täytyy kumminkin monesti puuttua etsimiseen, kotiavaimet kysellä poliisilta esimerkiksi.

Kiitos jo monista hyvistä vinkeistä ja kokemuksista.

Kellään teistä add-lasta? Onko hukkailu helpottanut myöhemmällä iällä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena olen huomannut parhaiksi vaatteet, joissa on luotettavia vetoketjutaskuja. Kai niitä on lapsillekin.

Vierailija
24/25 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on add poika.Kirjoitinkin sen takia tuon add mahdollisuuden tuohon aiemmin.Eli yläasteella ja myöhemmissäkin opinnoissa on tarvinnut tukea ja nuo monet asiat/ tavarat vaan edelleen katoavat tai unohtuvat jonnekin. On nuoresta itsestäänkin todella rasittavaa kun on niin hajamielinen, mutta minkäs teet.

Vierailija
25/25 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 11 vuotias adhd poika, jolla aina kaikki hukassa. Puhelimet, avaimet jopa vaatteet. Ei auta vaikka laittaisi avaimet reppuun kiinni, koska reppukin yleensä hukassa. Huppareita häviää vähintään kerran kuukaudessa milloin mihinkin.

Samainen poika on hukannut kaksi polkupyörääkin :(. Mennyt pyörällä jonnekkin, pois lähtiessä unohtanut, että olikin pyörällä liikenteessä. Sitten kun seuraavaksi tarvinnut pyörää, ei sitä olekaan pihasta löytynyt ja ei enää muista mihin se jäänyt ja milloin.

Mä oon jo luovuttanut asian suhteen. Mikään kun ei auta, ni olkoon... Niin kauan kun pysyy ite tallessa, ni hyvä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi