Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä virheen teet aina uudestaan?

Vierailija
10.01.2017 |

Eli mikä moka tulee tehtyä yhä uudelleen etkä ikinä tunnu oppivan siitä pois?

Itse olen niin ahne että poltan suuni usein kuumalla ruoalla, kun en malta odottaa, että ruoka jäähtyy.

Samaten vaikka olisin vannonut tuhat kertaa, että menen ajoissa nukkumaan, valvon jotain täysin turhaa tehden vain ollakseni taas aamulla hyvin väsynyt ja univajeessa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun miehiin, jotka eivät ole kiinnostuneita minusta.

Vierailija
2/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan itselleni luvan kaivata maailman sinisilmäisintä miestä. Tyhmä minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3+5=7. Ei voi ymmärtää, joka ikinen kerta näin vaikka lukion pitkä matikka luettu kunnialla läpi ja muutenkin matematiikka sujuu helposti, tuossa yhdistelmässä on vain jotain yliluonnollista :D

Vierailija
4/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Syön aina liikaa vaikka yritän laihduttaa

- Ryyppään viikonloppuna, vaikka edellisen viikon darrapäivänä olen vannonut ikuista raittiutta

- Valvon aina aamuyölle vaikka tiedän että töissä väsyttää sitten aamulla

- En muista oikein koskaan juoda vettä vaikka tiedän että pitäisi

Vierailija
5/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Syön aivan liikaa (ahmimishäiriö)

-Valvon liian myöhään

Vierailija
6/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan ihmisiin.

Vierailija
7/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorrun aina uudestaan ja uudestaan tupakoimaan ja jään aina uudelleen koukkuun. Ensin lopetan hirmu vaivalla, kärsin hullut viekkarit ja sit kun oon ollut jo jonkun aikaa polttamatta, pisin aika 10kk, saan kuningasidean kokeilla " sitä yhtä tupakkaa". Nyt aion taas lopettaa ja tän opetuksen jälkeen ei enää ikinä yhtäkään röökiä!!!

Ei ikinä, ikinä kannata aloittaa tupakoimaan. Mun puolesta sais tulla laittomaks koko myrkky.

Vierailija
8/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esimiesasemassa ja minulla on yksi rasittava, ruikuttava alainen, jonka mielestä kaikki pitäisi saada kirjallisena joka vuosi uudestaan (esim. Laskutusosoitteet, tiliöinti- ja matkalaskuohjeet) ja onnistuu esittämään sen aina mahdollisimman alistuvasti. Ja aina koen syyllisyyttä, vaikka 27 alalla olleena pitää osata kaivaa ne ohjeet ihan itse sieltä y-asemalta, kun mikään ei ole muuttunut.

Vierailija
9/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämähdän palstailemaan, vaikka pitäisi lähteä lenkille/töihin/kauppaan tms. Miksi jämähdän ja miksen koskaan opi vain laittamaan konetta kiinni ja irrottautumaan tästä?

Vierailija
10/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkaan tälle palstalle...

Vierailija
11/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastun mieheen joka pettää.

Vierailija
12/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen esimiesasemassa ja minulla on yksi rasittava, ruikuttava alainen, jonka mielestä kaikki pitäisi saada kirjallisena joka vuosi uudestaan (esim. Laskutusosoitteet, tiliöinti- ja matkalaskuohjeet) ja onnistuu esittämään sen aina mahdollisimman alistuvasti. Ja aina koen syyllisyyttä, vaikka 27 alalla olleena pitää osata kaivaa ne ohjeet ihan itse sieltä y-asemalta, kun mikään ei ole muuttunut.

Mä tulostaisin sille 10 nipullista niitä ja sanoisin, että säästä yksi nippu joka vuodelle. Palataan 10 vuoden päästä asiaan.

t. pomo

Vierailija
13/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janoan ihmisten hyväksymistä. Etsin merkkejä, etteivät he hyväksykään, muistan ohimennen heitetyt aavistuksen kriittiset  lauseet. Voi mennä päiviä, että unohdan hetkeksi hyväksymisen kaipuun, mutta sitten se taas palaa. Kaikki juontaa lapsuudesta. En ollut se lapsi, jonka isäni olisi halunnut. Sitä yritin paikkailla koko ajan.

Vierailija
14/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliarvioin omat voimavarani.

Vierailija
15/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janoan ihmisten hyväksymistä. Etsin merkkejä, etteivät he hyväksykään, muistan ohimennen heitetyt aavistuksen kriittiset  lauseet. Voi mennä päiviä, että unohdan hetkeksi hyväksymisen kaipuun, mutta sitten se taas palaa. Kaikki juontaa lapsuudesta. En ollut se lapsi, jonka isäni olisi halunnut. Sitä yritin paikkailla koko ajan.

Suosittelen sinulle tunne lukkosi kirjaa, minulle siitä oli apua ja kaikille tuntemilleni läheisille jotka on käyneet terapiassa/psykologilla on myös suositeltu tätä kirjaa ammattilaisen toimesta: http://www.tunnelukkosi.fi/

Vierailija
16/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alhainen verenpaine jonka vuoksi nopeasti pystyyn noustessa alkaa toisinaan huimaamaan. Juuri koskaan en kuitenkaan muista nousta tarpeeksi hitaasti, vaan esim. istun sohvalla, keksin jonkun jutun joka täytyy hoitaa, ponkaisen nopeasti ylös ja ylläri ylläri, pyörryttää. Onneksi tuo menee nopeasti ohi. Ehkä tuohon muistamattomuuteen vaikuttaa se, että välillä on kausia kun ei niin helposti pyörrytä ja toisinaan (kuten nyt) kausia kun pyörryttää helpommin.

Vierailija
17/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn kiinnostavaa naista.

Kilttimies

Vierailija
18/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan hölkkälenkit liian kovaa ja sitten vauhti hyytyy lopussa.

Vierailija
19/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan kitalaen pizzajuustoon. Vähän sama kuin aloittajalla mutta vain pizzojen tapauksessa.

Vierailija
20/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorrun ahmimaan herkkuja. Parhaimmillaan meni 3 kk syömättä mitään herkkuja, ja sitten taas sorruin. En osaa pysyä kohtuudessa, se on näköjään kaikki tai ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän