Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet 36v miehestä, joka käy yökerhoissa naisia iskemässä?

Vierailija
10.01.2017 |

Onko ihan normaalia, häh?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään, mutta kuinka paljon yökerhoissa käy 30+ porukkaa? En uskalla mennä, jos näytän aivan liian vanhalta verrattuna keskimääräiseen kuluttajaan.

Ja tämän kommentin myötä aloin miettimään, että mihin ihmeeseen sitä pääsee baareilemaan nelikymppisenä? Itse tykkään yökerhoista, tykkään tanssia poppimusiikkia. En tykkää karaokebaareista, pubeista sun muista. (Näin on ollut aina, olen kuitenkin jo yli kolmikymppinen nyt.) Muutunko nelikymppiseksi tultuani niin paljon että alan viihtyä paremmin pubeissa, vai siirrynkö hieman vanhemmille tarkoitettuihin yökerhoihin, joissa soi vanhaa suomipoppia (jota vihaan) tai vanhoja, nuoruuteni hittibiisejä? Pelottaa. Ennemmin olen selvin päin loppuelämäni.

Paikat tulevat kysynnän mukaan. Kyllähän nyt jo on yökerhoja, joissa on myös vanhempaa väkeä ja ihan samaa musiikkia siellä soitetaan kuin nuortenkin paikoissa. Vanhojen paikoissa soitetaan niitä biisejä, joista vanhat ihmiset pitävät. He, jotka ovat nyt vanhoja omaavat kapeamman musiikkimaun kuin me tulemme todennäköisesti omaamaan vanhana, joten niiden vanhojen ihmisten paikkojen musiikki ja meininki muuttuu. 

Vierailija
42/48 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surullinen hänen puolestaan. Ihmisten kertakäyttö kertoo kyvyttömyydestä rakastaa ja muista tunne-elämän ongelmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos on sinkku.

Vierailija
44/48 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että annanpas tuolle

Vierailija
45/48 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että melko säälittävää. Olen itse parikymppinen nainen ja pari vuotta jaksoi baareissa hukkuminen kiinnostaa. Nykyään käyn mieluummin lenkillä tai teen jotain hyödyllistä kuin roikun jossain klubeilla ikäloppujen miesten ahdisteltavana. N21

Vierailija
46/48 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset täyttävät sisäistä tyhjyyttään panemalla runsaasti mahdollisimman monien ihmisten kanssa. Myös naiset ja homot tekevät näin.

Logiikka on: "Panen, olen siis olemassa". Mikään muu ei tuo tyydystä koska vain paneminen pitää yllä mielikuvaa siitä että "minusta itsestäni pidetään".

Vierailija
47/48 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 35 vee nainen, ja saan jatkuvasti hätistellä nuoria poikia kimpustani yökerhoissa käydessäni. Itsestä tuntuu että oon niin vanha niihin verrattuna, mut ne hitto luulee että oon korkeintaan 25 :D Ei oo helppoo...

Vierailija
48/48 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että melko säälittävää. Olen itse parikymppinen nainen ja pari vuotta jaksoi baareissa hukkuminen kiinnostaa. Nykyään käyn mieluummin lenkillä tai teen jotain hyödyllistä kuin roikun jossain klubeilla ikäloppujen miesten ahdisteltavana. N21

Miksi et voisi tehdä noita kaikkia asioita?