Mitä ajattelet 36v miehestä, joka käy yökerhoissa naisia iskemässä?
Kommentit (48)
"
"Ei kukaan kolmi-nelikymppinen mies ota oman ikäistä naista jos vieressä on hyvännäköinen parikymppinen."
ha ha. katkera teinilissu paljastui.
yleensä parikymppinen poikakin panis ennemmin kolme kuin kaksikymppistä.
teinit on katkeria kun miehet on kauniiden naisten perään.
ja jos joku on tollikka ettei tiedä että yökerhot täyttäyttyy AIKUISISTA niin kannattaa mennä takaisin sinne 20v hiekkalaatikolle.
ihan sekalaista porukkaa niissä myös yleensä on.
ja 20v ei tee naisesta mitään kauniimpaa, ei todellakaan.
kun itse olen joskus 50v, niin varmasti isken muijia iästä riippumatta yökerhoissa kuten monet muutkin miehet. huom ( miehet )
Normaali elämää. .siellä käy vapaat ja varatut..perhe elämään kyrpiintyneet..ym..mitä ihmeellistä tässä on??
EIKÄ IHASTUMINEN KATSO IKÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin käyn iskemässä vain parikymppisiä. Sitä vanhemmat ei kiinnosta. Hyvin niiltä nuorilta pimuilta saa.
M37
Just joo. Nyt sitten odotellaan kuraa niskaan, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin käyn iskemässä vain parikymppisiä. Sitä vanhemmat ei kiinnosta. Hyvin niiltä nuorilta pimuilta saa.
M37
sinä kuulut näihin katkeriin luuseri ukkoihin jotka ei oo pelimiehiä.
pelimiehet saa 30-50v naista, mutta sinä saat vain kaksikymppisiä.
ja kaksikymppinen ikä ei tee kauniiksi ketään iän takia.
niitä on vaan helpompi panna.
mutta et saa aikuista naista, koska olet niin tyhmä ja rumakin
sehän sua vituttaa vaikket sitä myönnäkään tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää että joku 36-v käy yökerhoissa joissa lähinä parikymppisiä.
Mistä oletat että on parikymppisten perässä? Eihän ap niin sanonut.
No kuinka paljon yökerhoissa pyörii nelikymppisiä? Suurin osa on parikymppisiä ja kun kyseessä on mies, joka iskee naisia niin sehän on ihan varmaa että mitä nuorempi niin sen parempi. Ei kukaan kolmi-nelikymppinen mies ota oman ikäistä naista jos vieressä on hyvännäköinen parikymppinen.
Aivan totta. Aloin seurustella nykyisen vaimoni kanssa silloin kun hän oli 18 vuotta ja minä olin 30 vuotta. Kyllä naisen pitää olla nuori ja kaunis!
pelimies75 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
sinä kuulut näihin katkeriin luuseri ukkoihin jotka ei oo pelimiehiä.
pelimiehet saa 30-50v naista, mutta sinä saat vain kaksikymppisiä.
ja kaksikymppinen ikä ei tee kauniiksi ketään iän takia.
niitä on vaan helpompi panna.
mutta et saa aikuista naista, koska olet niin tyhmä ja rumakin
sehän sua vituttaa vaikket sitä myönnäkään tänne.
HAhahaha...taisi osua aika kipeästi? :) Ei se ole sinulta pois, jos joku haluaa olla nuorten naisten kanssa.
otsikko on muutenkin väärin tehty.
pikemminkin sitä ihmetellään mitä 20v teinipoika tekee yökerhossa.
luuleeko täällä jotkut idiootit tosiaan että 20v apinat pitää jöötä yökerhoissa?
sanopa se 40v romaaneille, pelimiehille, rikkaille äijille ym. ym. ketkä siellä pillua nussii kun haluaa?
taitaa olla 20v poikanen aika onneton näiden seurassa ja lentää helposti niskapersotteella pihalle.
ei siellä mitään ikärasisteja tosiaankaan katsella, ei likkojen saati poikien kauttakaan.. totuus siinä olkaa hyvät.
Älä kauheen kovasti iske - sattuu.
Parikymppistä naista parempi ei ole kuin AASIALAINEN parikymppinen nainen :)
Nuori nainen nyt vaan kuuluu vanhemmalle miehelle. Ajatelkaa nyt kuinka koomista se olisi jos jollain Jack Nicholsonilla olisi tyttöystävänä itsensä ikäinen mummo! :D
Ajattelen että on hetero. Mitä muuta pitäisi ajatella?
Riippuu siitä, että miltä sinä näytät. Jos näytät siltä, että sulaudut porukkaan tai erotut sieltä jopa eduksesi komeudellasi ja iälläsi, niin mikä ettei. Jos olet se perus kaljuuntuva setämies, joka ei oikein osaa edes käyttäytyä yökerhossa, niin tulet varmasti saamaan katseita. Tosin jos sinua kiinnostaa mennä katsomaan, niin mene välittämättä siitä mitä jotkut ajattelevat. Itse vähän alle 30 ja käyn ihan kaikissa yökerhoissa ja usein yksin. Jos joku pitää minua outona, niin pitäköön. Kyllähän se siinä tilanteessa joskus vähän loukkaa jos joku katsoo kieroon, mutta unohtuu myös nopeasti, koska sillä ei ole merkitystä. En tosin ole juurikaan kokenut kieroon katsomista. Lähinnä jotkut miehet ovat tulleet puhumaan, että minulla taitaa olla vähän enemmän ikää. Itsekin ovat olleet paikkaan vähän yli-ikäisiä ja varmaan siksi tulleet juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, mutta kuinka paljon yökerhoissa käy 30+ porukkaa? En uskalla mennä, jos näytän aivan liian vanhalta verrattuna keskimääräiseen kuluttajaan.
En edes käynyt yökerhossa alle 36v. Sittemmin päätin tutustua. Siellä pyöri kaiken ikäistä ja tasoista, enkä ollut miehistä läheskään vanhin ja rumin. Mutta heti kun nainen katsoi kohti, vaikutti todennäköiseltä, että hän on yön ammattilainen. Lasin tyhjennyttyä noudin takkini ja poistuin hotelliin.
Kun mä olin parikymppinen tyttö 20 vuotta sitten, ei yökerhoissa (siis niissä k-20-paikoissa, joihin oli pääsymaksu) muuta ollutkaan kuin keski-ikäisiä äijiä lompakko ojossa valmiina tarjoamaan. Mieluummin join halpaa kaljaa ikäisteni kanssa.
Nykyajan yökerhoista en tiedä mitään, sillä olen nelikymppinen perheenäiti, joka ei jaksa ulkoilla ja joka saa seksiä ihan kotonaan.
Ainakin Tampereella Ilonassa on usein niin vanhoja naisia, että oikein hirvittää. Itse olen 28, joten periaatteessa tuolla pitäisi olla ikäistäni porukkaa, mutta osa on selvästi vanhempaa ja osa varmaan ikäistäni, mutta tuntuvat vanhoilta. Noissa k20 yökerhoissa on aika mukavaa porukkaa. K18 baareissa tunnen oloni vähän ulkopuoliseksi.
Ihan hirveän säälittävä tapaus.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, mutta kuinka paljon yökerhoissa käy 30+ porukkaa? En uskalla mennä, jos näytän aivan liian vanhalta verrattuna keskimääräiseen kuluttajaan.
Ja tämän kommentin myötä aloin miettimään, että mihin ihmeeseen sitä pääsee baareilemaan nelikymppisenä? Itse tykkään yökerhoista, tykkään tanssia poppimusiikkia. En tykkää karaokebaareista, pubeista sun muista. (Näin on ollut aina, olen kuitenkin jo yli kolmikymppinen nyt.) Muutunko nelikymppiseksi tultuani niin paljon että alan viihtyä paremmin pubeissa, vai siirrynkö hieman vanhemmille tarkoitettuihin yökerhoihin, joissa soi vanhaa suomipoppia (jota vihaan) tai vanhoja, nuoruuteni hittibiisejä? Pelottaa. Ennemmin olen selvin päin loppuelämäni.
M37