Mitä tilaat mäkkärissä?
Kommentit (41)
Tykkään enemmän burgerkingin hamppareista. Otan aina double steakhouse aterian kahdella valkosipulidipillä ja kuudella nugetilla tai mozzarellatikulla. Aijai että on hyvä setti.
Vierailija kirjoitti:
Kolme juustohampurilaista 😂
Sama minulla. Niin halpaa, että ei kannata oikein muuta ottaa jos ei syö itse ravintolassa. Silloin otan big macin, jotta saa juomaa myös.
Mäkkäri on minulle lähinnä silloin vaihtoehto kun olen kaupungilla ja kaipaa vain nopeasti jotain syötävää. Silloin nuo euron burgerit menee. Jos haluan oikein syödä tuollaista ruokaa, niin haen yleensä hesburgerilta kotiin, koska tykkään heidän aterioistaan enemmän. Paikan päällä käyn syömässä yleensä burger kingissä, koska siellä on reilusti tilaa ja saa juomaa niin paljon kuin haluaa.
En mitään, vaan menen Heselle. Mäkkärissä on kuivat hampurilaiset ja ylisuolattuja ranskalaisia.
Mä en ihan oikeasti tiedä. Viime vuoden puolella kävin viimeksi mäkkärissä ja olin ihan pihalla, että mikä olis sellanen suht hyvä hamppari ja otinkin sitten pahan :( Jos olen joskus taas menossa, niin aion googlettaa etukäteen, koska ei ne kuvat siellä paikan päällä kerro mulle oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, vaan menen Heselle. Mäkkärissä on kuivat hampurilaiset ja ylisuolattuja ranskalaisia.
Samaa mieltä hamburilaisten kuivuudesta, mutta ranskalaiset siellä on paremmat. Mielestäni ranskalaisissa tuleekin olla kunnolla suolaa.
Vierailija kirjoitti:
Hahah ootte ihania te, jotka moralisoitte Mäkissä syöviä! Onko teillä noin huono itsetunto vai mikä, että pitää anonyyminäkin todistella tuntemattomille, että "Vitun läskit, hyi minä en ainakaan syö mitään lihottavaa ja epäterveellistä"? Joo, no niin varmaan :D
Ja kysymykseen vastaus: tuplajuuston ja 4 kpl kananugetteja.
Olen läski ja syön usein lihottavia ja epäterveellisiä ruokia. Silti en astuisi jalallanikaan Mäkkäriin. #13
Bicmac aterian Zero colalla ja joskus esim valkosipulidipin.
Zerokolan koska se nyt vaan maistuu niin vitusti paremmalle kun normi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah ootte ihania te, jotka moralisoitte Mäkissä syöviä! Onko teillä noin huono itsetunto vai mikä, että pitää anonyyminäkin todistella tuntemattomille, että "Vitun läskit, hyi minä en ainakaan syö mitään lihottavaa ja epäterveellistä"? Joo, no niin varmaan :D
Olen läski ja syön usein lihottavia ja epäterveellisiä ruokia. Silti en astuisi jalallanikaan Mäkkäriin. #13
Matkaa yli puoli kilometriä?
Käyn aina mieluummin Hesessä, ja siellä tilaan pekonihampurilaisen, hottishampurilaisen ja sipulirenkaat paprikadipillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tänne vastaa sellaiset jotka ei siellä syö? Kun sitähän ei otsikossa kysytty...
Otsikon kysymykseen vastaus: en yhtään mitään.
Kävin mäkissä uv:na ja otin tuplajuustohampparin ja päärynäpirtelön :3
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole rasvasta yms., vaan siitä, että en halua syödä Puolasta tuotua lihaa.
Tuplajuustoateria cokiksella + juustodippi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne tollot tekisivät näytön mistä näkisi mitä on valmiina niin tilaisin sitä.
Ne paikat missä tuollainen näyttö on, niin en varmasti tilaa aikanaan sitä, mitä on valmiina. Ne ovat voineet odottaa siinä useamman minuutin.
QuuPee, kuuden nuggetin boxi, chilidippi ja normicokis, BK:ssa yleensä perus-Whopper ja vastaavat lisukkeet.
Eka visiittini Mäkkärillä oli Tampereen Keskustorilla 1984, sitä ennen kävin samassa osoitteessa vähän aikaa sijainneessa Burger Kingissä. BK:ssa tuli toki käytyä jo aiemmin 80-luvulla mm. Tukholmassa, ja teininä 70-luvulla stadissa Carrolsilla. Että onhan noissa paikoissa vierailtu. Ei jatkuvasti, mutta silloin tällöin. Ja jos jotakuta kiinnostaa, ylipainoa ei ole. Ennemminkin ali.
Gluteeniton juusto ja kahvi. Käyn, koska gluteenitonta ei mistään saa esim. sämpylänä herkullisena tai ainakaan kohtuuhinnalla. Mäkkärin juustohamppari peittoaa tässä kaupungissa mennentullen kahviloiden tarjonnan. Valitettavasti.
Olen vege, joten en voi syödä mäkkärissä enkä muissakaan pikaruokaloissa. Syön vain puhdasta luomu vege ruokaa.
Jos sattuu olemaan joku spesiaalihamppari, niin sellaisen.
McFeast-ateria joko light-colalla tai jos oikein laitan elämän risaiseksi...Fantalla :) Fantaa ei ole light.