Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmia...

15.03.2006 |

Hei vaan,

olen tänne ennenkin kirjoitellut ongelmistani. Eli nyt kohta vuosi vauvan yrittämistä takana ja ei siis ole plussaa tullut, endometrioosiepäilyjä ilmassa etc. Olenkin ajatellut että piakkoin menen lääkäriin ja tutkitutan itseni kunnolla. Ikää kuitenkin 35, joten turha tässä enää kauaa ihmetellä!

No nyt sitten onkin syntynyt uusi ongelma! eli....mieheni joka on ns aina ollut valmis sänkyhommiin ei yllättäen ole kriittisinä päivinä pystynyt loppuun asti. (tapahtunut siis parissa yhdynnässä) Toki itsekin ymmärrän, että kyseessä on stressi. Siis stressi noista ovulaatiopäivien kyttäämisestä. Lisäksi meillä on nyt muutakin stressiä eli esim asunnon myynti menossa, mutta silti nyt pelkään, että jos tästä syntyy miehelle (/meille) isompi ongelma. Siis vielä sen verran, että aikaisemmin tämän 3 vuoden yhdessäolomme aikana miehellä on ehkä pari kertaa käynyt niin, ettei ole kyennyt puputteluihin....

Onko teillä neuvoja tai omia kokemuksia? Mietinkin tässä, että jatkossa en kerro miehelle milloin ns. ovulaatiopäivät ovat, ettei stressaisi.

Jotenkin vaan tunutuu, että tätä huolta ei enää olisi kaivannut.....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua :)

Ja kun siihen on siinä kohtaa niin vaikeeta suhtautua tyyliin " Ei se haittaa, älä murehdi !" ....Ainakin itse olen loukkaantunut aina aika kovastikin, vaikka TIEDÄN syyn olevan ihan muualla kuin minussa. Stressi on yksi syy juuri näihin ongelmiin :( Ja mitä enemmän mies asiaa miettii (siis sitä, että on " epäonnistunut" ) niin sitä enemmän näitä ongelmia esiintyy....

On ihan hyvä ajatus se, ettet mainitse ovulaation ajankohtaa miehellesi, ettei hänestä tunnu siltä, että NYT PITÄÄ SUORIUTUA!!!

Tuollainen on miehelle kova paikka, joten siinä kohtaa pitäisi juuri pystyä olemaan " cool" , vaikka se on ihan helkutin vaikeeta :(

Asiasta on hyvä myöskin puhua??!

Tsemppiä matkaan!! Ja olen kanssasi samaa mieltä, että tutkimuksiin vaan....koskaan ei ole liian aikaista :)

Terveisin: Je_Ni rv 10+3

Vierailija
2/3 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksestasi....

Jotenkin tää tilanne tuntuu vaan niin kornilta, kun ei oikeastaan ikinä ole tapahtunut tällaista ja meillä on aina tilanne ollut se, että mies on ollut mun mittapuun mukaan jopa liiankin innokas pupuilemaan.

Joo täytyy myöntää, että kyllä mulle tuli vähän paha mieli. Yritin kyllä tehokkaasti peittää sen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata murehtia, kyllä se siitä :) Miehillä vaan tuolla päänupilla on niin välitön yhteys tuonne alakertaan...hups, tuliko pahasti sanottua...no mielestäni kuitenkin asia on näin!! Meidän naisten on vähän helpompi " peitellä" keskittymisen puutetta tai muuta.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi