Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rypsiöljy terveellistä?

Vierailija
09.01.2017 |

Onko siinä mitään muuta huonoja puolia kuin sen sisältämä energia (= lihominen jos liikaa käyttää). Onko muuten terveellistä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksa tulee sairaaksi siitä. Asiantuntijat väittää että maksa menee yhtä tukkoon kuin viemäri tukkeutuu siitä samasta

Kuka asiantuntija ja minkä alan?

Vierailija
22/24 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa tulee sairaaksi siitä. Asiantuntijat väittää että maksa menee yhtä tukkoon kuin viemäri tukkeutuu siitä samasta

Kuka asiantuntija ja minkä alan?

Putki- ja viemäriasennusteknikot tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän pelkästään triffidiöljyä, sillä se on ehdottomasti terveellisempää kuin mikään muu öljy.

Makukin on hyvin pähkinäinen ja sen säilyvyys, sekä kuumuuden kesto ovat ihan ylivertaisia.

Myös vitamiineja ja entsyymejä, sekä hivenaineita siinä on öljyistä eniten.

Saatavuus varsinkin täällä on kyllä tavattoman huonoa ja ihmettelen miksei sitä löydy kauppojen hyllyiltä samoin kun Englannista. Matkoiltani sinne olen sitten tuonut sitä aina monta pulloa, mutta säilyyhän se, joten ei haittaa. Hankala vain raahata matkalaukuissa kun painavat turhan paljon.

Vierailija
24/24 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noilla öljynlitkuilla tekee? Minä käytän voita, siinä ei ole mitään huonoa. Rypsiöljy on tosi kuvottavaa, oliiviöljyjä on ihan hyviäkin, kuhan on luomua ja kylmäpuristettua. Tosin sitä käytän vain salaatinkastikkeena, muuhun en öljyä tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan